Vojtěch Kloud a jeho Frontera A 2,3TD

Zde se dozvíte něco o naší práci a o námi provedených úpravách.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Vojtěch Kloud a jeho Frontera A 2,3TD

Příspěvek od Slaava »

Klouďákovo stroj po úpravách. Von si k tomu sám napíše komentář. Mě osobně by zajímal rozměr kotoučů a gum. Šup sem s tím, Klouďáku. :D

Obrázek

Obrázek
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

tak k tomu tedy něco písnu, úpravy jsem dělal na jaře před Rumunskem, takže, tak nějak popřadě, nebylo jich zase tak moc, takže, celé auto šlo ještě drobet nahoru, teď je výška zem - lem 98 cm, celé jsem to orámoval, vesměs rámy dělané, pouze přední rám je koupenej originál, a trošku upravenej, středové příčky vevařené z trubky 80mm, a v celém rámu vevařené pletivo- mříž z drátu 6mm, tu jsem vystříhal z nějaké kari sítě, přichycenej je na rámu a je k němu přidáno i tažné oko, uchycovací šrouby jsou převrtané na 12mm, a ty "anténky", tak to je nadstandartní výbava, kupovaná v akci- "ulov si svého chodce", to znamená, při jízdě když se před autem objeví chodec, tak musí být přesně mezi anténkama, jinak bych ho minul :D , jinak je jejich význam v tom, že s autem jezdí i jiné osoby než já, a ty anténky jim slouží jako orientační bod, konce rámu a tedy auta, při parkování atd, celej přední rám byl ještě ve spodní části naříznutej a vyhnutej cca o 7 cm od auta a poté vzniklá mezera dovařená,na rámu jsou ještě z vnitřní strany uchycené dvě chromové píšťaly podtlakových trumpet, hadice mřížkou chladiče protažená do motor prostoru, kde je usazen vzduchový kompresor, boční nášlapy, jsou z roury 76mm, a jako příčky k uchycení do rámu jsou použity profily L, a platle, do rámu uchyceno do originál cávitů k tomu určených v rámu, světelná rampa, svařená z jeklu 20x20mm, a opět v ní vevařená mříž chránící světla, jsou 4 dálkové o výkonu 4x100 W, uprostřed je uchycená CB anténa, kabel k anténě a světlům jsou protaženy pod hagusem do auta, z každé strany jedno vedení, držák rezervy je ze dvou jeklů 20x20mm posazených 20cm od sebe a překlenutých mostem z jeklu 20x40mm, ve kterém jsou navařeny 2 šrouby kterými je přichycená rezerva, světelná rampa i držák rezervy jsou chycené na hagusech a stažené šrouby, kola: disky jsou z Patrola GR, jsou to 15", ET: -45mm, obuté pneu MATADOR MP75 VIESENTA, rozměr 31/10,5/15 (265/70/15), auto je foceno po Rumunsku, s pneu naprostá spokojenost, v terénu parádní záběrové schopnosti, samočistící schopnost taky velice dobrá, no a na silnici se musí počítat, že jsou to M/T, ale nechá se na nich jezdit, trošku hučí, ale to je u M/T normální, jinak byly udělány ještě drobné úpravy v interiéru (vedení kabelů k navigaci a CB vysílačce),na podlaze kufru udělaná bedna na nářadí a vyprošťovací techniku,všechny rámy byly nejdříve natřené hameritem, poté stříknuté plnicím kitem a přes nej vrchní barva, černá-matná, to je asi tak k úpravám vše, takhle nějak jsem si to představoval a já osobně jsem s výsledkem spokojen :wink:
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

Ještě k zapojení světelné rampy, světla jsou zapojená přes dvě relé, na světla, dvě vnitřní, a druhé na dvě vnější
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patas »

jeste dotazek k tem gumam jak se to bude chovat na snehu?Ma s MT nekdo zkusenosti?Chcu neco koupit MT se mi strasne libi ale aby se s tim dalo vubec jezdit :shock:
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nimrod »

Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patas »

no ja uz toho precetl spoustu a porat nevim. AT tam mam ale libi se mi MT. Tak to holt asi risknu a dam na to BFG MT.Akorat je vsude uvadej jako letni tak nevim ti nasi debilove ve vlade chteji prosadit na vsechny auta zimni gumy.Sem zvedavej jak se na to budou koukat benga az na tom uvidi takovy spalky.Sak ani traktory nemaj zimni gumy :D
Uživatelský avatar
vesmir
Začínající diskutér
Příspěvky: 162
Registrován: 24 led 2007 15:36
Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi

bedna

Příspěvek od vesmir »

Ahoj, mohl by si prosim vyfotit tu bednu na vercajk v kufru? Nejaky cas si pohravam s myslenkou, ze do kufru vyriznu diru 50x30 a do ni zapustim hlinikovou bedynku na naradi s rameckem na koberec a s deklem. Mista je pod podlahou dost
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

je to normální bedna,plochou akorád do kufru,tam je přichycená k těm okům co se za ně může upínat náklad v kufru a je cca 30cm vysoká s otvíratelnou stěnou
Uživatelský avatar
Franta44
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 806
Registrován: 30 led 2006 19:49
Bydliště: Svobodné Heřmanice, okr. Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Re: bedna

Příspěvek od Franta44 »

vesmir píše:Ahoj, mohl by si prosim vyfotit tu bednu na vercajk v kufru? Nejaky cas si pohravam s myslenkou, ze do kufru vyriznu diru 50x30 a do ni zapustim hlinikovou bedynku na naradi s rameckem na koberec a s deklem. Mista je pod podlahou dost
...myslíš takovou pašeráckou skrýš? No to je super nápad :shock:
Frontera B 2,2DTI - PRODÁNO ,nyní Hyundai Terracan 2,9 CRDi, SKYPE:franta.sima
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

koukám,Kloudný auto :wink: líbí,taky jsem chtěl velká kola, ale nakonec mám 16tky 205tky a spokojenej, i se spotřebou :lol: kdysi jsem měl šílená šílená a ještě jednou šílená alu rozměrů jak z Tatry a motor na to absolutně neměl..a nevešly se nikam.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

To: Patas

Ber volbu mezi A/T a M/T, že u A/T je doporučována jízda od 10% terén a 90% silnice, po 40% terén a 60% silnice, zase dle typu A/téček, a u pneu M/T je jednoznačně doporučována jízda 20% silnice a 80% terén, takže záleží kde jezdíš, ale určitě po vzhledové stránce na offu M/Téčka sedí jak prdel na hrnci :D
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Vojtěch Kloud a jeho Frontera A 2,3TD

Příspěvek od Slaava »

Nová úprava: tohle má ten šílenec na zadním skle:

Obrázek
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patas »

ten napis nema chybu :lol: :lol:
jinak uz sem se rohodl M/T ocekavam tuhou zimu ale jesi to bude jak loni tak nevim.Problem je ze ty BFG M/T nemuzu nikde sehnat vsichni me cpou ten All Terrain.Jo tkhle kdyby se u nas dal sehnat vzorek BFG M/T KM2 to by bylo maso :shock: :lol:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

BF

Příspěvek od Slaava »

patas píše:ten napis nema chybu :lol: :lol:
jinak uz sem se rohodl M/T ocekavam tuhou zimu ale jesi to bude jak loni tak nevim.Problem je ze ty BFG M/T nemuzu nikde sehnat vsichni me cpou ten All Terrain.Jo tkhle kdyby se u nas dal sehnat vzorek BFG M/T KM2 to by bylo maso :shock: :lol:
No já se v tom značení moc nevyznám ale našel jsem KM: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 23&dsco=31 - gumy jsou označený jako T/A ale jsou to MT. Bůch ví, co to to T/A znamená, jenom to mate.
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patas »

zjistil sem dost nemilej problem. BFG Mud Terrain NEJSOU NIKDE DOSTUPNE!!!!Coz me vytocilo k nepricetnosti.Obeslal sem asi 5 inetshopu a nikdo nedokaze rict rozumnej termin.Takze asi budu muset jit do MT od Bridgestonu. Myslim ze maj oznaceni D673 a vypadaj podobne jak BFG.Jinak nejlevnejsi BFG jsem nasel na http://www.prodej-pneu.cz
U nas uz neska snezilo s destem sem zrovna lezl ze strechy dolu a pekna mela.Takze nemuzu s nakupem vahat.
Odpovědět

Zpět na „NAŠE PRÁCE“