Pneu 80% silnice 20% teren

Vše co se bude týkat pneumatik, protektorů a disků. Rozměry, huštění, vzorky, údržba, doporučení, atd. Všechny modifikace Frontera.
lampaczcz
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 22 črc 2011 11:29
Bydliště: Záhoříčko

Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od lampaczcz »

Jake by ste mi doporucili pneu za rozumnou cenu na 80% silnice, 20% teren v rozmeru 205/80R16 104Q. Vetsinou se jezdi po silnici, ale obcas je taky potreba zajet do bahna, do ohrady pro vodu zviratum, obcas do lesa.

Uvazoval jsem o http://www.pneu4x4.cz/#PNEU_PROTEKTOROVAN%C9_AT PANTHER nebo o Colway C-Trax MT, ze to dela bordel na asvaltu je mi defacto jedno, stejne vic jak 90 s Campem nejedu.

Diky moc
Opel Campo 2.5TD 4x4 CrewCab r.2000
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od Slaava »

20% terén je docela dost ale jezdit na MT 80% na asfaltu taky není nic moc. Záleží jaký bahno ale taky bych to spíš viděl na ty MT.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od maxik.t »

Co je 20% terén :?: Polňačky, louky, lesní cesty a nebo skály, cesty pro traktory, močály. Není terén jako terén :!: Pokud budeš jezdit hluboký bahno,sníh,travnatý kopce (tráva klouže jak prase) tak rozhodně MT (BF KM1,KM2, ,STT, Ventury,VRANÍK K2 atd. ) T3 a spol jsou zbytečný vzhledem k 80%silnic. Pokud jde o jen o polňačky a opravdu lehčí terén tak bych volil BG T/A , Grabber AT2, Brigeston Dueler AT. Prostě hrubší ATčko :wink:
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
pida3.2v6
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 574
Registrován: 21 led 2011 17:59
Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od pida3.2v6 »

Colway C-trax mám,v terénu fungujou ale na silnici je rozhodně nedoporučuju - spotřeba ,chování , hukot , ubývání vzorku (dávám je na auto jen když vyrážim do terénu).
Kup si AT a budeš mít klid.
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od myslivec »

Izzardy jsou dobrej kompromis mezi cenou a užitnou hodnotou :wink:
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od farmář »

spíš Nordiccy. Izardy mne nenadchly.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od palo frontera »

Izzardy mam uz 5rokom jazdim ich od aprila do oktobra. Izzarda je dobra pokial je nova. Ja ich mam uz cca v polodrani a uz to nieje to co to byvalo klzu. Este ich necham toto leto a pojdu s domu. V zime na ujazdenom snehu dam viac na MTckach co mam aj teraz nahodene. Co sa tyka Izzard tak je tu o nich vlakno,treba pohladat.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
lampaczcz
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 22 črc 2011 11:29
Bydliště: Záhoříčko

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od lampaczcz »

Izzardy mam ted, jezdil jsem na nich leto/zima, ale bohuzel uz tam je tak 2mm vzorek, klouze to i na desti ;)

Jinak budu jezdit polni cesty po traktorech (minimalne, ale obcas zkratka do jine vesnice), ale vetsinou to bude opravdu silnice a trava a trava po desti, takze takove mekci bahno, cca do hloubky 20 cisel
Opel Campo 2.5TD 4x4 CrewCab r.2000
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od Slaava »

No právě to je to, co si myslím. Vono většinou lidi co maj to auto na blbnutí jako já nebo většina lidí tady řeknou, že polňačka nic není ale když tam jedeš naloženej s korbou plnou krmení, tak se tam musíš dostat vždycky a kolikrát je polňačka po průjezdu dvou traktorů a celodenním dešti výživnější než kdejaká uměle vybudovaná bahenní jáma na polygonu. Sám víš kudy jezdíš, a jestli ze sta najetejch kilometrů jich dvacet projedeš po polňačkách, tak se podle toho musíš rozhodnout. Jestli jsou celoročně suchý, tak AT budou bohatě stačit, jestli je to tráva, louka nebo cesta po traktoru, tak tam bych s naloženým Campem ocenil spíš hrubší vzorek. Můj názor, neviděl jsem kudy jezdíš.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
lampaczcz
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 22 črc 2011 11:29
Bydliště: Záhoříčko

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od lampaczcz »

Na blbnuti auto nemam, je to pracovni nastroj, ne kazdodeni, ale pro konicky - tuny psenice, desitky palet, par pytlu jecmene, slama, seno, kukurice, brambory. Nekdy je potreba dojet az do toho pole k traktoru/kombajnu. Ted dojezdim izzardy co tam mam, byla blba geometrie, takze guma je z jedny strany sjeta - bez vzorku. Na leto koupim izzardy a na zimu neco jineho, ale to bude aktualni asi az za 3/4 roku.
Opel Campo 2.5TD 4x4 CrewCab r.2000
mirek101
Začínající diskutér
Příspěvky: 412
Registrován: 22 lis 2010 20:06
Bydliště: Holomocko

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od mirek101 »

BF Goodrich AT ,na silnici na nich najedeš přes 40000km,v terenu Tě v rámci možností podrží,dá se na nich jezdit bezproblému celoročně,pro to co píšeš ideální. no ideální je na zimu/cestu-zimní,na léto/cestu-letní,do terénu celoročně MT,ale to víš,takže AT-all terain- M+S,BF, :grin:
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od Slaava »

Chlapi, buďte soudní - kdo z vás najede v terénu 20% kilometráže? Kdo jinej by užil v terénu MT gumy než člověk s naloženým Campem na rozježděný polňačce co potřebuje zajet do pole?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
mirek101
Začínající diskutér
Příspěvky: 412
Registrován: 22 lis 2010 20:06
Bydliště: Holomocko

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od mirek101 »

no jo jenže si ty MTečka smete než všechno poshání a dojede k té louce,sem se díval že v tom Tvým rozměru BF AT nedělaj tak bych dal Cooper discoverer S/T. :wink: tak jsem zadal i 104Q a ten výběr tam teda fakt nemáš :( sakra není v tom velkým techničáku nějakej lepčejší rozměr :?: :grin:
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od palo frontera »

A co tak sa pozriet po niejakych solidnych celoplastovych protektoroch? V dnesnej dobe ich robia vo rôznych vzoroch dezenu a aj zmesiach. Ja som velmi dlho vahal nad protektormi a skusil som ist do nich. Druhy rok no problema. Zalezi aky protektor a kto to roby. Ja som sa ulakomil na Talianske. Na Poliakov som nepocul nic dobre.
http://www.4x4offroadshop.sk/
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Pneu 80% silnice 20% teren

Příspěvek od farmář »

Nordicca s 109 indexem naprosto skvěle. 20 bláta je rychta, pokud pod tím není tvrdo, už jen MT a silnej motor. Pokud je pod tím tvrdo, tak v pohodě. Co si tak myslíte, že na Campu mám celý ty roky.... :mrgreen: a proč asi. Teď je dostal i Jeep a paráda. Tráva a tak, úplná paráda.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Odpovědět

Zpět na „PNEUMATIKY“