Rezerva na strese

Vše co se bude týkat pneumatik, protektorů a disků. Rozměry, huštění, vzorky, údržba, doporučení, atd. Všechny modifikace Frontera.
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od robert.kvita »

Slaava píše: Dal jsem jí do střešního boxu
Zajímalo by mě co je to za box, třeba aspoň rozměry nebo fotku.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Box je nějakej noname, kterej sem koupil za dvojku někdy před nejakejma osmi lety, když sme narychlo jeli na dovolenou 3 lidi + 3 kola, stan, spacáky, žrádlo. Za dva roky provozu vyšisnul. Tvarově to taky není žádnej zázrak, podle mě to má stejnej odpor vzduchu jako volně ložená rezerva, nad 80km/hod. je to strašná meluzína - kdyby to byl box nějak víc zaspičatělej, tak by to bylo lepší. Od pohledu sem si furt říkal, že se tam ta rezerva nevejde ale když sem jí tam položil, tak sem zjistil, že by tam vlezla i krapet větší (max. tak 32x12,5).
box-01.jpg
box-02.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

jedina vyhoda toho boxu podle me je ta, ze pri bouracce poleti dal ... me to znici hagusy :lol: :lol: :lol:
jo a musi se to asi blbe vydelavat... strach o zniceni boxu...
A 2,2 long
Uživatelský avatar
stefi_ul
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 964
Registrován: 22 bře 2011 09:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od stefi_ul »

Slaaavo, kam ste dali ty tri kola?? Ten box prece musi zabrat celou strechu.
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
Uživatelský avatar
stefi_ul
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 964
Registrován: 22 bře 2011 09:21
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od stefi_ul »

To Dave, pokud by ti po narazu melo neco znicit hagusy kvuli boxu, tak mam dojem, ze by ti to pak uz asi bylo jedno :? :?
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

stefi_ul píše:Slaaavo, kam ste dali ty tri kola?? Ten box prece musi zabrat celou strechu.
Dovnitř. Jedna sedačka se sklopila, na druhý seděl ten třetí. Bagáž za něj a na střechu do boxu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

si na to kapl a to je to proc nevidim jediny + , proc davat kolo do boxu :lol:
A 2,2 long
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Do toho boxu se kromě rezervy vejde i pár dalších věcí, když je box slušně udělanej, tak klade menší odpor než guma, proti rezervě na střeše můžou pičovat fízlové - proti boxu ne, box sem vozil stejně i když rezerva bejvala na držáku vzadu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

toz s rezervu na strese sem byl na technicke... schvalne sem se ptal co na to oni a co zakon a bylo mi odpovezene ze uplne bez problemu ... pokud dodrzim nosnost strechy tak pohoda...jo a ze sem zabar .. ze tam jezdi aj se dvema rezervama na stresse a dalsi na dverich ...
- puvodne sem to chtel taky rvat do boxu co mam od thulle ale nekonec mi to pripada zbytecne ... spotreba se nezmenila takze odpor u takoveho auta zanedbatelny ... a vlezu se aspon do podzemek 8)
A 2,2 long
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

O tý bezproblémový STK vím, to si psal. Na rezervu na střeše držkovali známýmu fízlové ale nespíš si jenom honili triko protože to nijak neřešeli. Ale držkovali.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

jj to same kdyz sem ted s nima resil problem skutra a ridicaku skupiny B ... dle 6 autoskol ktere jsem obeslal mi prislo jednoznacne potvrzeni ... ANO s "B" muzete ridit skutra o konstrukcni rychlosti max 45km/h ........... na dopravce VSETIN mi bylo sdeleno, ze nikoliv ... ze na to potrebuji skupinu AM ( skoda ze to nemam pisemne) .... no tak sem je poslal zpatky do autoskoly ... bo asi v autoskole nedavali pozor a z hlediska zdraveho rozumu je autoskola nad policajtama ... :lol:


a drzkovat muzou ... klidne si je natocim bo verejny cinitel ( od hasicu prez zachranku az po certy ) se natacet muze.... a klidne na spravnim jednani toto jejich tvrzeni predlozim :mrgreen: :mrgreen:
- kazdopadne rezerva na strese je brana jako naklad ktery musi byt bezpecne zajisten a uz nikde neni uvedeno jakym zpusobem ( vyjma prekroceni pudorysu auta + nosnosti a dalsich drobnosti)
A 2,2 long
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Výhoda rezervy na střeše:
Fotografie0054.jpg
Fotografie0055.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
pjetro
Začínající diskutér
Příspěvky: 289
Registrován: 17 čer 2009 07:58
Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od pjetro »

... a výhoda sklopných zadních dveří :wink:
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Uživatelský avatar
D@ve
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 604
Registrován: 18 srp 2008 12:56
Bydliště: walasske kotary

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od D@ve »

vcera vyfoceno na Masters of Rock ... se nesere s tim lakem :lol: :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
A 2,2 long
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Rezerva na strese

Příspěvek od Slaava »

Vona si ta rezerva vymáčkne ďolík v plechu a vo to líp pak drží. :grin:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „PNEUMATIKY“