Výfuk na Fronteru B

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
frontas

Výfuk na Fronteru B

Příspěvek od frontas »

Tak mi začal foukat střední díl výfuku 2.2Dti 85kw,V oplu za něj chtěj 12300Kč, což nedám. TAk jsem začal hledat na netu druhovýrobu, ale nikde jsem ho nenašel(ani autokelly)tam je nakreslené celé schéma, ale maj jen katalizátor za 12000kč, maj to tam blbě popsaný.tak jsem nakonec na nějaká stránce vyplnil Myslím (nejlevnejsivyfuky.cz) formulář o jaké auto se jedná a pod. Druhý den mi zavolali, že ho ted nedávno firma Wolker začala dělat, ale ještě ho nemaj v katalogu a že by stál 2500Kč, což si myslím že je krásná cena. Tak doufám že jsem vám poradil a doufám že to tak bude i s dalšími díly, protože sehnat na todle auto něco je horor!!!!
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Stredný diel výfuku

Příspěvek od fronterman »

No neviem.
Dáš 2500Kč. Do dvoch rokov zhnije. Možno. Potom napíš.
Ja tam dám namiesto toho rúrú /profesionálna práca/ a investujem do športového nerezového koncového tlmiča. Na STK, ako aj spotreba, či iné pochybnosti, no problem. Viem o čom hovorím. No a dobrý zvuk :twisted:
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Luboš K.

Příspěvek od Luboš K. »

Také se přidám.Katalisátor je venku (malinko klesla spotřeba) střeďák zatím drží.Zadní výfuk se mi odporoučel a nahradí ho "sportovní laďák" s nerez koncovkou za 2 200 Kč.Bude se montovat v sobotu.tak jsem zvědaví na zvuk.Nechci žádný brutal,ale trušku by Fronterka mohla být slyšet.Čauky Luboš K.
PS.Známej nahradil střeďák tlumičem s Oktávky a prej dobrý.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Na střechu

Příspěvek od Slaava »

Luboš K. píše:Také se přidám.Katalisátor je venku (malinko klesla spotřeba) střeďák zatím drží.Zadní výfuk se mi odporoučel a nahradí ho "sportovní laďák" s nerez koncovkou za 2 200 Kč.Bude se montovat v sobotu.tak jsem zvědaví na zvuk.Nechci žádný brutal,ale trušku by Fronterka mohla být slyšet.Čauky Luboš K.
PS.Známej nahradil střeďák tlumičem s Oktávky a prej dobrý.
Mě zase láká vytáhnout to na střechu. Ale můj přístup už sme tady řešili, já som hold takovej. 8)
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
frontas

...

Příspěvek od frontas »

věřím že ty dva roky vydrží a pak stejně auto většinou prodávám 2500není zas tolik, ten orig. vydrží tak 6let- to výjde skoro nastejno,ale já to auto 6let mít nebudu.
Uživatelský avatar
Milda
The Legend
Příspěvky: 1550
Registrován: 03 črc 2006 23:47
Skype: Daidallos
Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
Kontaktovat uživatele:

Barva na 800°C

Příspěvek od Milda »

Od:vojtech.kloud
st únor 21, 2007 5:53 pm
To je ono,proto těch vosum táců,von ten vejfuk totiž potřeboval pod auto a né do kuchyně ,no ony asi ty všechny povrchový úpravy budou stát za houby,jinak by to už určitě někdo vymyslel ,asi nezbývá než ty schnilý vyměnit za nový.......a co třeba ho stříknout volejem,třeba vyjetým??? Jenže to by asi taky vydrželo hovno a navíc by se na to chytal bordel a ještě by to chytlo,taky blbej nápad....

Mám dodavatele na barvu ve spreji 400ml za 280,-Kč do 800°C.
Zkusím s tím ten tlumič stříknout a uvidím. (Barva je i mimo jiné určena i na brzdové třmeny a ve všech základních barvách) Tak to zkusím a pak dám vědět.
Naposledy upravil(a) Milda dne 27 srp 2007 20:04, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá.
mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Martin B

Příspěvek od Martin B »

Vedel by niekto poradiť aký je rozdiel medzi strednou časťou výfuku pre krátku a dlhú verziu?
Mám benzín 2.2 r.v 99 krátka verzia. (m stredovej časti len s jedným tlmičom)
V katalógoch náhrad niekde pri schéme uvádzajú že to je aj pre dlhú aj pre krátku, na dotaz mi povedali že majú len na dlhú a pre krátku nevyrábajú, vyrába sa vraj iba diesel.
Originál zatiaľ neriešim, lebo na môj dotaz priamo u opla mi povedali že to čo popisujem, ako vyzerá stredná časť výfuku na mojej bečke, tak to tam vraj nemôžem mať, lebo to by bol vraj diesel. Ten výfuk čo tam mám je orig.z výroby...(problém bol , že na začiatku stredovej časti mám pletenec s ktorým sa to vraj dodáva len na diesel) Tak z toho som úplne paf...
Riešil už niekto túto náhradu?
Je možné použiť stred dlhej na krátku? prípadne
Je možné nahradiť stred benzín za stred diesel? (...a žeby sa sekli pri výrobe?)
*pt*
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 706
Registrován: 21 led 2006 16:14

demontaz katalizatoru

Příspěvek od *pt* »

hosi, ake negativne nasledky by mohlo mat "vykuchanie " katalizatoru?

uz mi to bolo doporucene z dvoch nezavislych zdrojov , ako ze po tolkych rokoch je uz aj tak nefunkcny a celkom urcite na 90% upchaty ...
a hlavne - ze je tak mozne upravit vykon :twisted:

2.2DTI, r.v. 99

Sorry, opravujem> Russpartikelfiltru ;)
Naposledy upravil(a) *pt* dne 26 črc 2008 20:31, celkem upraveno 1 x.
mfg

*pt*

Lexus NX200t
Lukáš

Příspěvek od Lukáš »

Dovolím si pochybovat o tom, že diesel z roku 99 má katalyzátor, ale možná mě vyvedete z omylu. :?: Katalyzátory pro diesel se používají až pro motory splňující normu EURO 4, která platí cca. 3 roky. Že by Opel předběhnul dobu? Jinak úpravy výfuku u dieselu mají minimální vliv na jeho výkon i spotřebu.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

2,3TD + katalyzátor

Příspěvek od Slaava »

Lukáš píše:Dovolím si pochybovat o tom, že diesel z roku 99 má katalyzátor, ale možná mě vyvedete z omylu. :?: Katalyzátory pro diesel se používají až pro motory splňující normu EURO 4, která platí cca. 3 roky. Že by Opel předběhnul dobu? Jinak úpravy výfuku u dieselu mají minimální vliv na jeho výkon i spotřebu.
No tuhle jsem četl v servisním manuálu, že se u motoru 2,3TD dával v pozdějších kusech neřízený katalyzátor. To znamená kaťák v dehtu před rokem 1995 a to je mazec. Hovno tomu rozumím ale příde mi to bejt hodně divoký, zvlášťě pak, když jsem žádnou 2,3TD s katalyzátorem nikdy neviděl. Ale to taky nic neznamená.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
PM palkon
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 02 bře 2007 09:23
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od PM palkon »

Na emisích mi říkali, že to není katalyzátor, ale lapač pevných částic. Možná jsem trefil na "profíka" ve svém oboru.
Frontera B 2.2dti dlouhá automat
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Tunění vejfuku

Příspěvek od Slaava »

Lukáš píše:...Jinak úpravy výfuku u dieselu mají minimální vliv na jeho výkon i spotřebu.
Ale zase potěšíš novým soundem sousedy pokaždý, když budeš ráno v pět vyjíždět do fabriky :twisted:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Lukáš

Příspěvek od Lukáš »

Aby mohl být na dieselu použit katalyzátor jako u benzínu, musí být před kat zařezen filtr pevných částic. Ten z výfukových plynů odfiltruje saze, které by jinak kat ucpaly. Za provozu musí být zajištěno čištění filtru. U starších motorů s rotačním čerpadlem se k tomu používala "močovina", přidávaná do paliva z externí nádržky v autě. U motorů commonrail se k čištění používá řízené vypalování zvýšením teploty filtru pomocí dodatečného vstřiku. Saze shoří na mikroskopický popílek, který projde katem do ovzduší.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Takže nachcat do nádrže.

Příspěvek od Slaava »

Takže nachcat do nádrže.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Lukáš

Příspěvek od Lukáš »

Jo, ale musíš mít aspoň tři promile, aby to hořelo.
Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ_podvozek“