tažné zařízení po bodyliftu

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
Odpovědět
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od lukas.musial »

Tak jsem po tom co jsem zvednul podvozek a potom i kastli zjistil,že je pro mou fronteru teměř nerealné jezdit s podvalem nebo větším vlekem.Jelikož se zvedla koule a vozík dře při nerovnostech koncem po zemi.Na amerických autech jsem viděl nadvařené tažné.Tak že se vložil klínek k přírubě kde je sevžená tažná koule dvěmy šrouby.A tím je zavěšení níž.Neřešil to tady už někdo ?
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od palo frontera »

to mas tazne uchytene na kasni?? lebo ako sa ja pozeram na to moje tak ja ho mam uchytene na ram (podvozok) auta, takze pri bodylifte by malo ostat na svojom mieste. :wink:
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od Slaava »

Tažný bude na rámu, bejt za kastli, tak už je kastle urvaná z rámu. Nejspíš se jedná o zvednání auta na pružinách - tenhle problém s vysokou koulí tu už podle mě někdo řešil, zkus tu pohledat, já teď nemám čas to hledat.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od lukas.musial »

OK.Tažné je pochopitelně na rámu.Jen že já mám i delší pružiny a pneu 31´´.Tak mě zajímalo jestli se dá nějak nadstavit ta část kde se šroubuje koule.At je níž
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od palo frontera »

tak este by sa dali predlzit tie uchyty. vyrobit s 10mm plechu nieco take ako nadstavce a vlozit ich tam.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od Žanek »

Osobně bych spíš upravoval kouli než držáky na tažným.
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od lukas.musial »

palo frontera píše:tak este by sa dali predlzit tie uchyty. vyrobit s 10mm plechu nieco take ako nadstavce a vlozit ich tam.

Jo jo něco takového jsem měl na mysli.Něco podobného jsem viděl na Ramu 1500.Upravu samotné koule si nedovedu představit, jelokož mám stejný typ uchycení jako na obrázku.Spíš by to bylo naa výrobu nové to je ale nerealné.Konec konců nějak se to řeší jen vědět jak.
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od farmář »

Pokud se na tvé tažné nedodává jinak tvarovanej hák, tak lidi si ten držák běžně prostavují....že to má vliv na pevnost je jasné,ale jev je to docela běžný a pokud netaháš maringotku, tak to jde. Musíš to ale provést dost profesionálně, aby ses vyhnul restrikcím od Policie a dotazům na STK. Takže žádné smrkance a dvojí díry. Pokud na toto nemáš vybavení, bude lepší se dohodnout někde na lepší dílně či u výrobce tažných.
Každopádně, jestliže tvé úpravy měly zlepšit nájezdové úhly, budeš nejspíš rejt drážku pro pokládání kabelů. Pokud šlo jen o estetickej význam, no problem.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
lukas.musial
Začínající diskutér
Příspěvky: 185
Registrován: 25 bře 2011 20:05
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: tažné zařízení po bodyliftu

Příspěvek od lukas.musial »

Tak s těmi upravami je to tak 50 na 50.Vybavení není problém a STK taky neřeším.Maringotku taky netahám maximálně podval 2600 kg.A co se toho orání týče,není problém to před plánovanou off vyjíždkou sundat.Je to pár šroubků a když jiní můžou přezouvat na MT.Tak mě to sundání tažného taky nezabije.Tak že to asi nadvařím.
EX-Frontera A 2.2i, 5dv, r.v.96, zvednuto + 5cm, Bodylift 40mm, mangels 10x15 pneu MT 31´´,samosvor, NEW LPG, vyvařeno, přestříkáno, dale zatím bez uprav ale určo nějaké budou :-D Tel:733341467
Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ_podvozek“