Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Až teď sem pochopil jak to chce Robert udělat a podle mě je to fakt kravina udělat do nosnýho rámu auta takovejhle průstřel jak píše Petr. Když už chceš mermomocí něco průchozího, tak to prožeň nad a nebo pod rámem. S těma navařenejma maticema v rámu si nejsem jistej, protože nedávno sem je kupoval na dekly motoru a tam sou M10x1,25 a měl sem za to, že na nášlapy sou stejný ale můžu se jenom plýst - každopádně to platí jenom pro Áčko, jak je to u Béčka netuším.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Slávo, je to možné, že to je M10x 1,25 už si to nepamatuju, jen vím, že to byla normální jemná metrika, né palcové závity
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Tady jsou čtyři díry origoš , na ty chytnu 10 plotnu a kdyžtak se dole ještě přivaří. Dělat do rámu průstřel je fakt blbost hlavně tím vyhřátím. A jsou dokonce i ve středu auta. Díky za rady ono víc hlav....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
...více hlav, více smyslů,
více děr, více syslů.
více děr, více syslů.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
A co investovat do něčeho takovýho, zrovna tobě by to ulechčilo práci ???
http://www.navijaky.net/hevery-zvedaky/ ... ack-7.html
A něco málo o nich najdeš zde , v shopu s doplňky vlevo dole. http://www.offroad-atv.cz/
http://www.navijaky.net/hevery-zvedaky/ ... ack-7.html
A něco málo o nich najdeš zde , v shopu s doplňky vlevo dole. http://www.offroad-atv.cz/
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
šikovná věc. iplantoval bych to někam do prahů aktivoval bych to jako erbeg - zapadnu, přepnu vypínačem přidanou klapku ve výfuku do polohy ,, plnění pytlů ,, a nemusím ani vylejzat z auta
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Zkoušeli jme to jednou před lety v práci, nějaký levný číňan.
Favorit to nenafoukl, prostě chcípal.
Oktávka má dvě trubky, tam to nešlo.
Sanitku s vybavením Pežot J5 4x4 no nezvedlo.
Pak to foukala sanita a zvedalo to favotita, Jak byl shnilý pěkně to pod sedačkama praskalo.
Je problém udržet to ve výfuku a ten typ neměl zpětný ventil takže to zase padalo.
Jak jsme to neuměli, tak dva drželi hadici a třetí šlapal na plyn neboť na volnoběh to foukalo někde výfukem ven.
Krásná zábava na půl směny.
Děkuji nechci. s tím bych si kolo fakt sám nevyměnil.
Ps. to je tak pět- šest let zpátky, možná dnes je to jinak.
Favorit to nenafoukl, prostě chcípal.
Oktávka má dvě trubky, tam to nešlo.
Sanitku s vybavením Pežot J5 4x4 no nezvedlo.
Pak to foukala sanita a zvedalo to favotita, Jak byl shnilý pěkně to pod sedačkama praskalo.
Je problém udržet to ve výfuku a ten typ neměl zpětný ventil takže to zase padalo.
Jak jsme to neuměli, tak dva drželi hadici a třetí šlapal na plyn neboť na volnoběh to foukalo někde výfukem ven.
Krásná zábava na půl směny.
Děkuji nechci. s tím bych si kolo fakt sám nevyměnil.
Ps. to je tak pět- šest let zpátky, možná dnes je to jinak.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Dost zlo.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
musim říct že sem ho zkoušel ten 4 tunovej a makal dobře dokázala ho nafouknout bugina se sierou 1,6 a na volnoběch nafouknout liazkou sem to radši nezkoušel jinak by mi rozbil fasádu
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Já bych fronteře taky asi věřil, je to přeplňovaný motor, takže větší tlaky i na výfuku, samozřejmě musí těsnit. Favorit ma jen atmosferický, proto to neutáhne. Chtělo by se to poptat i jinde na fórech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Nikde není napsán tlak vzduchu potřebný pro plné využití zdvihové síly (při průměru vaku 50cm a síle 4T je to cca 2,5 Bar, pokud jsem to z hlavy vypočet dobře), nikde nemí maximální tlak který vydrží ta pogumovaná hadra , Komu někdy střelila guma třeba při nazouvání, tak při tom objemu bych nechtěl být blízko až to bouchne . A tlakem 2,5 Bar se musí rozpentlovat tlumič výfuku.
Elektrické komresůrky ( 300-1000kč) dávají strašně malý objem vzduchu, Blbou gumu hustíš natřikrát po pár minutách už kompresor smrdí protože nemá chlazení válce Tohle má objem kolem 100l tedy tak 2,5-3 x víc než guma. Na obrázku mají profi dvoupíst pro kamiony (cena někde jinde)
Chtělo by to fakt zkušenosti od někoho kdo to má. Kdyžtak kresťáku popiš podrobněji
Hi lift podložím kusem fošny. Ale zase s ním neposunu auto abych nesejmul zrcátko nebo nepromáčkl dveře.
Jen diskutujme dál.
Cožtak pro vyprošťování napnout gumu za strom a odpálit pod autem pár starých airbagů. To dostane auto i na druhou stranu údolí
Elektrické komresůrky ( 300-1000kč) dávají strašně malý objem vzduchu, Blbou gumu hustíš natřikrát po pár minutách už kompresor smrdí protože nemá chlazení válce Tohle má objem kolem 100l tedy tak 2,5-3 x víc než guma. Na obrázku mají profi dvoupíst pro kamiony (cena někde jinde)
Chtělo by to fakt zkušenosti od někoho kdo to má. Kdyžtak kresťáku popiš podrobněji
Hi lift podložím kusem fošny. Ale zase s ním neposunu auto abych nesejmul zrcátko nebo nepromáčkl dveře.
Jen diskutujme dál.
Cožtak pro vyprošťování napnout gumu za strom a odpálit pod autem pár starých airbagů. To dostane auto i na druhou stranu údolí
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Tady jsou vidět i diskutované vafle a jiné.
http://www.youtube.com/watch?v=FfthZpXF ... re=related
http://www.youtube.com/user/klaasbals#p ... C7B9gF88cU
http://www.youtube.com/watch?v=FfthZpXF ... re=related
http://www.youtube.com/user/klaasbals#p ... C7B9gF88cU
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
hele vono neni co popisovat jedna menší poznámka -kdo má na autě dvojitou koncovku vejfuku tak ten vak nenafoukne jinak nebyl žádnej problém rozbalit vložit pod auto vložit zpevnovací gumové podložky natáhnout hadici a foukat hlavně občas povolitrobert.kvita píše:Nikde není napsán tlak vzduchu potřebný pro plné využití zdvihové síly (při průměru vaku 50cm a síle 4T je to cca 2,5 Bar, pokud jsem to z hlavy vypočet dobře), nikde nemí maximální tlak který vydrží ta pogumovaná hadra , Komu někdy střelila guma třeba při nazouvání, tak při tom objemu bych nechtěl být blízko až to bouchne . A tlakem 2,5 Bar se musí rozpentlovat tlumič výfuku.
Elektrické komresůrky ( 300-1000kč) dávají strašně malý objem vzduchu, Blbou gumu hustíš natřikrát po pár minutách už kompresor smrdí protože nemá chlazení válce Tohle má objem kolem 100l tedy tak 2,5-3 x víc než guma. Na obrázku mají profi dvoupíst pro kamiony (cena někde jinde)
Chtělo by to fakt zkušenosti od někoho kdo to má. Kdyžtak kresťáku popiš podrobněji
Hi lift podložím kusem fošny. Ale zase s ním neposunu auto abych nesejmul zrcátko nebo nepromáčkl dveře.
Jen diskutujme dál.
Cožtak pro vyprošťování napnout gumu za strom a odpálit pod autem pár starých airbagů. To dostane auto i na druhou stranu údolí
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Takže doporučuješ?
Co tak konkrétní značka a velikost?
Co tak konkrétní značka a velikost?
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
zejtra nafotim ten co mam na zahradě
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák