Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Jak, čím a za co zvedat Fronteru heverem?
Zdravim Vas vsetkych!!!
Zase sa mi nieco podarilo. Dostal som v terene 2 defekty.
Dosiel som na nich domov. Dal som ich spravit v pneuservise.
Kedze som k autu nedostal originalny a ani iny zdvihak, tak na demontaz som pouzil zdvihak z Berlinga plus podlozenie 2 hranolmi. Fixoval som to na miesta urcene na zdvih na podbehu.
Vcera , kedze defekty boli spravene, tak som kupil aj high-lift terenny hever. Chyba lavky, nevosiel sa pod podbeh. Takze reku, skusim zdvihnut auto za zadny naraznik, chvilu to islo a potom som ho vykrivil a "promacknul". To nevadi, vyrovna sa.
Kedze som bol zufaly, tak som auto zachytil vzadu na priecnej tyci od tazneho a tak som ho zdvihol a vymenil koleso. To bolo o.k.. Potom vpredu, tak som to chytil na rame a zdvihol a vymenil koleso. Potom mi doslo, ze som mohol podlozit drievko , hranol na podbeh a bolo by to O.K.
Otazko vsak znie, ci som vcera svojim "greenhornskym" zasahom neposkodil nosny ram. Ja si myslim, ze nie, ale nabuduce uz budem opatrnejsi. Som offroadak v zacviku
Zase sa mi nieco podarilo. Dostal som v terene 2 defekty.
Dosiel som na nich domov. Dal som ich spravit v pneuservise.
Kedze som k autu nedostal originalny a ani iny zdvihak, tak na demontaz som pouzil zdvihak z Berlinga plus podlozenie 2 hranolmi. Fixoval som to na miesta urcene na zdvih na podbehu.
Vcera , kedze defekty boli spravene, tak som kupil aj high-lift terenny hever. Chyba lavky, nevosiel sa pod podbeh. Takze reku, skusim zdvihnut auto za zadny naraznik, chvilu to islo a potom som ho vykrivil a "promacknul". To nevadi, vyrovna sa.
Kedze som bol zufaly, tak som auto zachytil vzadu na priecnej tyci od tazneho a tak som ho zdvihol a vymenil koleso. To bolo o.k.. Potom vpredu, tak som to chytil na rame a zdvihol a vymenil koleso. Potom mi doslo, ze som mohol podlozit drievko , hranol na podbeh a bolo by to O.K.
Otazko vsak znie, ci som vcera svojim "greenhornskym" zasahom neposkodil nosny ram. Ja si myslim, ze nie, ale nabuduce uz budem opatrnejsi. Som offroadak v zacviku
Naposledy upravil(a) kaktus79 dne 08 zář 2006 12:33, celkem upraveno 1 x.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Hevér
Zdar pane. To mi připomíná moji první výměnu kola:
Měl sem pučenej velkej hever na kolečkách, dal sem ho pod rám a zved sem to i s podložením špalíčkem na max, auto se svinsky zvedlo... a kolo bylo furt v klidu na zemi.
Na zvednutí mi teď stačí i panenka, jenom ji musím dávat přímo pod čepy kola nebo nápravu abych se nepřetahoval s pružinama. Jinak to zvedám zásadně za rám, podebírat to pod kastlí je vzhledem k hmotnosti vozu dost traumatizující. Stačilo mi, když sem pro bodylift zvedal kastli od rámu, kdy sem zvedal jenom hmotnost budky - i tak budka dost prostestovala. Zvedat za tuhle Lutonskou plechařinu i rám, podvozek a motor bych nechtěl.
Zdarec, chlape!
Měl sem pučenej velkej hever na kolečkách, dal sem ho pod rám a zved sem to i s podložením špalíčkem na max, auto se svinsky zvedlo... a kolo bylo furt v klidu na zemi.
Na zvednutí mi teď stačí i panenka, jenom ji musím dávat přímo pod čepy kola nebo nápravu abych se nepřetahoval s pružinama. Jinak to zvedám zásadně za rám, podebírat to pod kastlí je vzhledem k hmotnosti vozu dost traumatizující. Stačilo mi, když sem pro bodylift zvedal kastli od rámu, kdy sem zvedal jenom hmotnost budky - i tak budka dost prostestovala. Zvedat za tuhle Lutonskou plechařinu i rám, podvozek a motor bych nechtěl.
Zdarec, chlape!
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Podběhy se mi podběhly
Nevím přesně, kde si to zapřel ale hrozí ti maximálně tak deformace plechu, uvolnění laku, hniloba plechu a následné propadnutí převážených osob podlahou vozu
Kámoš má Renólta pjet a vždycky nadával na abnormální hnilobu prahů. Až teďka si pořídil servisní manuál a tam se dočet, že "se rozhodně nedoporučuje zvedat tohle vozidlo heverem za prahy, i když to tak doporučuje výrobce. Sou tam totiž slabý plechy a pokud se zatížení řádně nerozloží (např. bukovým trámkem), pelchy se prohýbají a popraská lak. K dírám v prazích je potom již jenom krůček". Jenže si to přečet pozdě a tak tam má díry jak kráva a přes to napatlanou IPU!!!
To je jako doživotní olejová náplň v diferácích Fronter. Zkrátka nevěřte výrobcům, schválně nás nabádají abychom si svoje mazlíky zkurvily a za pět let museli kupovat nový vozidla! ... A taky je to tím, že GM ovládají mimozemšťani ze Saturnu, kde je na jeho měsících spoustu nekvalitní oceli, kterou potřebujou udat na pozemských trzích. A do zubní pasty dávaj halucinogeny aby se nám líbily nový auta! A do olejů dávaj abraziva aby nám odešly motory! A gumy maj sebedestukční obvody aby nevydržely tolik! Sakra, někdo zvoní - to budou agenti!!! Sledovali mě mikrokramerou v jogurtu, co mám na stole - musím zmizet!!! Pa, soukmenovci - nedejte se, Aštar Vás ochrání!!!!
...to nic, to byli zřízenci z blázince. Dostal sem Thorazin a elektrošok. Zase se cítím dobře a omlouvám se za způsobené zmatky. Stydím se. Asi si vyčistím zuby a půjdu si koupit nové auto. Hned u něj vyměním olej...
Kámoš má Renólta pjet a vždycky nadával na abnormální hnilobu prahů. Až teďka si pořídil servisní manuál a tam se dočet, že "se rozhodně nedoporučuje zvedat tohle vozidlo heverem za prahy, i když to tak doporučuje výrobce. Sou tam totiž slabý plechy a pokud se zatížení řádně nerozloží (např. bukovým trámkem), pelchy se prohýbají a popraská lak. K dírám v prazích je potom již jenom krůček". Jenže si to přečet pozdě a tak tam má díry jak kráva a přes to napatlanou IPU!!!
To je jako doživotní olejová náplň v diferácích Fronter. Zkrátka nevěřte výrobcům, schválně nás nabádají abychom si svoje mazlíky zkurvily a za pět let museli kupovat nový vozidla! ... A taky je to tím, že GM ovládají mimozemšťani ze Saturnu, kde je na jeho měsících spoustu nekvalitní oceli, kterou potřebujou udat na pozemských trzích. A do zubní pasty dávaj halucinogeny aby se nám líbily nový auta! A do olejů dávaj abraziva aby nám odešly motory! A gumy maj sebedestukční obvody aby nevydržely tolik! Sakra, někdo zvoní - to budou agenti!!! Sledovali mě mikrokramerou v jogurtu, co mám na stole - musím zmizet!!! Pa, soukmenovci - nedejte se, Aštar Vás ochrání!!!!
...to nic, to byli zřízenci z blázince. Dostal sem Thorazin a elektrošok. Zase se cítím dobře a omlouvám se za způsobené zmatky. Stydím se. Asi si vyčistím zuby a půjdu si koupit nové auto. Hned u něj vyměním olej...
Slaavo, Slaavo,
tvoj prejav je vskutku ojedinely, ale pravdivy.
V podstate som ziadne plechy neohol, ale vsimol som si pri zadnom lavom kolese, pri podbehu, ze uz zacina hnit, takze pravdepodobne tam bolo auto zdvihane v poslednych 10-tich rokoch. Ono kazdopadne davam vystuzovat predny aj zadny naraznik zelezom a asi to bude najschodnejsie riesenie pre dvihanie auta.
Btw . nasiel son na webe oskenovany manual pre Vauxhall Fronter, edicia z februara '95, zodpovedal mi mnoho otazok, dokonca mi pomohol najst aj zdvihat, v zadnych sedadlach
tvoj prejav je vskutku ojedinely, ale pravdivy.
V podstate som ziadne plechy neohol, ale vsimol som si pri zadnom lavom kolese, pri podbehu, ze uz zacina hnit, takze pravdepodobne tam bolo auto zdvihane v poslednych 10-tich rokoch. Ono kazdopadne davam vystuzovat predny aj zadny naraznik zelezom a asi to bude najschodnejsie riesenie pre dvihanie auta.
Btw . nasiel son na webe oskenovany manual pre Vauxhall Fronter, edicia z februara '95, zodpovedal mi mnoho otazok, dokonca mi pomohol najst aj zdvihat, v zadnych sedadlach
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Konzervace
...já jsem konzervaci dutin podstoupil včera: Budvarem a borovičkou
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
re konzervace
Slaava má pravdu,já se konzervuju slivovicí,z jalovce jsem jak praštěnej :-) ale natírat Opla zespoda asfaltem-koukni na rubriku Rám Campo je tam část seriálu jak jsem ho začal vařit a pochopíš co se s tím tvým autem stane.Otluč to wapkou,kartáčem,opískuj,vyvař díry a stříkni 2x3x základovkou na kontrukce - teď jsem koupil černou pololesklou,ale matná je lepší, a
pak to celé vystříkej a postříkej olejem,normálně M6A,D M7 co máš a nech uschnout,zopakuj no a pak dle potřeby.Jak to zavřeš čímkoliv asfaltovým tak si k tomu klekni,naposled se podívej,udělej si fotku a nazdar.Vždy se ti pod to něco dostane neb už tam toho hafo je,nový to není,ale přes asfalt to nejde ven,tak to shnije pod ním,totálně,destruktivně.Ale udělej,jak uznáš za vhodný.Nezapomeň-klekni,koukni,vyfoť na památku.Co já u toho vaření zanadával asfaltářovi přede mnou :-)
pak to celé vystříkej a postříkej olejem,normálně M6A,D M7 co máš a nech uschnout,zopakuj no a pak dle potřeby.Jak to zavřeš čímkoliv asfaltovým tak si k tomu klekni,naposled se podívej,udělej si fotku a nazdar.Vždy se ti pod to něco dostane neb už tam toho hafo je,nový to není,ale přes asfalt to nejde ven,tak to shnije pod ním,totálně,destruktivně.Ale udělej,jak uznáš za vhodný.Nezapomeň-klekni,koukni,vyfoť na památku.Co já u toho vaření zanadával asfaltářovi přede mnou :-)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Defáček
Jo, jo - zlatej (teda hliníkovej) Defender - tudle sem viděl jednoho z roku cca 1980: šel přes strechu, měl několikrát vohnutý převisy, promačkaný prahy a díry v haupně (asi od krompáče) ale koroze žádná a lak původní.
Škoda, že jim v GB nezůstalo trochu hliníku z letadel i pro Lutonskou fabriku. Na správnou ochranu železa aby byl člověk alchymista.
Škoda, že jim v GB nezůstalo trochu hliníku z letadel i pro Lutonskou fabriku. Na správnou ochranu železa aby byl člověk alchymista.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
viděl jsem ještě staršího-prvotřídní ocelový rám,superkrásně zdravá alu kastle pod původní již matnou barvou,rez někde jinde-asi u mých oplů:-) jo byl to rok 1976.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Hnus
Ten Defáč, co jsem viděl měl tak shnilej rám, že si dírama v něm prostrčil ruku. Zkrátka když rez nemohla na kastli, tak se vyřádila na rámu. Hnus.farmář píše:viděl jsem ještě staršího-prvotřídní ocelový rám,superkrásně zdravá alu kastle pod původní již matnou barvou,rez někde jinde-asi u mých oplů:-) jo byl to rok 1976.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
víš co,jde to kus od kusu,můžeš mít staříka co je jako nový a zánovní fáro na sračku.Kup si Defendra.za a) budeš na to sám,neboť kolik lidí ho má a co o něm ví, za b) každej díl budeš shánět jako pako a cena .....nojo, je to z Anglie.Vše má plus i mínus, určo je v terénu lepší než Oply,ale záleží hlavně na řidiči,když to neumíš,zakopeš cokoliv.Nám Oply stačí, jsme země vrchovin a tam je to optimál.Až budu chtít něco ultimativního,přestavím si z radiovozu Pragu a budu vysmátej:-)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra