Naftové vedení pod autem

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
Odpovědět
Petr Nespor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 04 lis 2005 22:48
Bydliště: Praha

Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Petr Nespor »

Ahoj,čím nahradit prorezlé trubičky naftového vedení pod autem? Originalní jsem zatim nescháněl a stejně jdou tak krkolomnou cestou že by tam snad ani nešli prostrčit. Zatim to mám přemostěné hadičkou,ale to se mi moc nezdá.
2.5TDS
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Janeš Petr »

můžeš to nahradit čím chceš. od gumové palivové hadičky, přes plastové z metráže( užívané v náklaďácích a busech ), měděné až po železné, které koupíš v každé feroně . všechno má své pro i proti, takže rozhodnutí je na tobě. ale i to přemostění, co jsi udělal může přežít celé auto, takže asi bych to zatím neřešil, dokud se někde neudělá druhá díra. maximálně bych trubky zkusil trošku odrezit a natřít
Petr Nespor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 04 lis 2005 22:48
Bydliště: Praha

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Petr Nespor »

Díky,to je možností :P ,zajímalo by mě pro a proti u těch měděných. Radši to chci přes léto předělat,pořádně mě to v zimě potrápilo.
2.5TDS
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Janeš Petr »

měděné ? snadno se tvarují, snadno se poškodí a časem je sežere měděnka a jsou ze všech variant asi nejdražší. osobně bych to nechal jen propojené, tak jak to máš teď. pokud bych měl zvolit výměnu, plastové nedrží tvar, kde nejsou připáskované k autu, tam si dělaji co chtěji, takže k vedení pod offroadem to moc praktické neni. gumová je skoro to samé, navíc časem zpuchří a o padání nafty je postaráno, takže moje volba je kombinace železné s propojením v těžko vjednomkuseohejbatelných místech, gumovou hadičkou. takže vlastně to, co už jsi vytvořil
Petr Nespor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 04 lis 2005 22:48
Bydliště: Praha

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Petr Nespor »

Diky,ale musim to předělat,je to ve všech ohybech skoro prorezlý.
2.5TDS
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Nimrod »

Doporučuji měď nebo kov s kombinací hadiček. A nebo sehnat někde originál.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od myslivec »

Taky jsem to řešil, když šla nafta z přepadu pod auto 8) , tlustý benzín. hadice a je to navěky. Levné a účelné :wink:
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od palo frontera »

Zdravim chlapi. Viete mi poradit k comu sluzi tretie tensie palivove potrubie? Jedna rurka je palivova sacia, druha prepad spät do nadrze. Ta tretia je k comu tam? Dnes som bol natankovat auto po dlhsom case. Doteraz nikde nic netieklo. Odstavil som auto a pod autom na zemi sa nafta a to dost v blbom mieste rovno nad vyfukom.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
tatra805
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 24 črc 2012 21:03

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od tatra805 »

ta slaba by měla byt odzvzdušnění nadrže. mam to vyvedene v levem předním blatníku
Frontera 2.8 krátka r.v.1995 bez úprav
Uživatelský avatar
Rade1975
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 01 pro 2013 14:40
Bydliště: Plzen

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Rade1975 »

Pic, dnes jsem to předělával, dal jsem tam palivove hadice a je pokoj ten stav tech trubiček byl dost zoufalej.A maka to jak ma :) .
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od palo frontera »

Ide o to ze autu nafta nepada a motor ide normalne, dokonca ani palivomer niejak neklesol od natankovania. Mam podozrenie ci sa mi nemohla dostat nafta pri tankovani do tej odvetravacej truby, a ta je derava a slzi to s nej von. Pred tankovanim bol klud a sucho. Dakujem za radu
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od palo frontera »

V sobotu to idem prekopat na hadice od Semperit a bude klud dufam :?
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Rade1975
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 01 pro 2013 14:40
Bydliště: Plzen

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od Rade1975 »

Bude, už to tam mam 2 mesice a pohoda !
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: Naftové vedení pod autem

Příspěvek od palo frontera »

Tak dnes som pomenil palivove potrubie za hadice. Tie trubky boli najhorsie vzadu nad vyfukom a nad plechovou podperou pruziny. Inde dopredu po rame tym trubkam nebolo nic. Vzady v tom najhorsom mieste boli doslova uhnite. Ako ten motor aj mohol ist, ked boli aj sacia aj prepad ako rešeto? :mrgreen: Ale aspon mam s časti nakonzervovany ram naftou :grin:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ_podvozek“