Oka na tahání - původní místa pro tahání a jejich úpravy
- Firemannn
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 26 lis 2006 10:14
- Bydliště: Vozidlo: Frontera A 2,3TD 96, nerezový rám, nášlapy a kryt rezervy
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten rám je pořádnej ale tahat za něj auto se mi moc nechce a v práci se nudím tak si ta oka udělám a bude klid. Někdo mi psal o mail tak je to firemannn@seznam.cz
Firemannn, 2.3 TD
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Tažná oka
Ahoj. O meil jsem si psal já, že ti pošlu fotky, jak to mám na Froně já. Oka jsou navařený origo na origoš předním ochraném rámu. Dvě. Na každé straně jedno oko. No a protože tam ten originál "bourací rám" nemáš, tak tam nemáš ani ta očička.Ale někdo měl ve Chříči na Froně dokonce vepředu tažný hák. Ale na rámu.Zřejmě vlastní tvůrčí práce. Osobně si myslím, že by tažné úchyty jakékoliv měly být vždycinky na hlavním nosném rámu a né na tom ochranném.
Naposledy upravil(a) Milda dne 05 bře 2007 18:30, celkem upraveno 3 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Oko
Přímo na rámu je na tahání snad jenom dvojice děr na výše přiložených fotkách - jenže maj malej průměr a pokud je tam danej ochranej rám, tak ten vadí. Na revanš jsou potom tahací oka na něm (u origo rámu na Áčku).
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
K tomu tažnýmu háku, musel jsem ho sundat kvůli montáži rámu, už je zase zpátky :D ,což je paráda,ale demontáž byl porod jak sviňa ,jak jsem psal jdou skrz něj 2 šrouby do rámu co drží origo rám, v tažném háku pochopitelně není závit,ten je pouze v rámu auta,díry na šrouby v háku jsou přesně vytočený na průměr háku (kvůli silám působícím při tažení), a jediné co se tam dostane je vlhkost a voda, matky jsou v rámu,takže při demontáži nelze ohřát,po pár letech působení vlhkosti,jde o naprosto dokonale držící nerozebiratelný spoj,při pokusu povolit šrouby je na 200 % urvete,jsou zarostlá jak v závitu v rámu tak navíc po celé délce v háku (cca 3 cm matroše),postup byl následující, hlavy šroubů se trhnou,pak vzít jemné zubařské náčiní v podobě 10 kg těžké palice a oko surově setlouct dolu a pak už vpohodě lze povolit utržené šrouby,koukájí 2-3 cm, stačilo jen navařit matku místo původní hlavy a pak už to šlo jak po másle ,hák jsem projel vrtákem aby se pročistil, máznul nové šrouby,projel závitníkem i závity a fouk zpátky,ale dostat ho dolů byl fakt wojep
- pato
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07 led 2007 11:21
- Bydliště: Trnava,SR,Frontera A,2,2i16V,r.v.1997
- Hunter551
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 12 bře 2010 16:33
- Bydliště: Spisske Vlachy
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Frontera B 2.2 DTI
Ty platle s okem na tahání sou u každýho Béčka nebo je to dodělávka?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Hunter551
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 12 bře 2010 16:33
- Bydliště: Spisske Vlachy
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Frontera B 2.2 DTI
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Frontera B 2.2 DTI
Díky. Už sem za to tahal chlapíka, tak sem si je prohlíd i v reálu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra