palivová nádrž a problémy kolem ní
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
protože to sedí až na dně nádrže ale upevněné je to matkou za horní stranu nádrže. jak je to dlouhý, tak se to tam mrdlá, až se to prošoupe
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 úno 2012 12:48
- Bydliště: Dubnica
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
tak sa popytam na zvaranie plastov + ten flak nato aby to bolo hrubsie,nech to nieco vydrzi
Opel Frontera 2,3TD,r.v.1994
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
tak dnes fábie, stejně jako před třemi roky u frontery, viz. pár příspěvků zpátky. Opět se mi usadil takovej slimák slizkej lepivej v sacím koši, jako kdysi u frontery a vypadalo to, že domu už ani nedojedu. jak tachometr přelez sedmdesátku, někdo mne vždycky chyt za prdel a nepustil mne, dokud jsem nevyhodil kvalt a nejel 10 vteřin na volnoběh
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
to iste teraz caka mna ... chcel som sa tomu v zime vyhnut no zial asi nie ...
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
len aby si nebol prekvapeny rejno
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Odpoj privod pri motore a prefukni s kompresorom. To len na skusku a zistis ci je tam bordel. Na chvilkove odskusanie pomoze.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Konkretne ktory privod? Nesom mechanik, frontera je len hobby
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Privod nafty z nadrze do filtra. Este pred filtrom rozpojit a prefuknut.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
tak další pěknej úlovek z nádrže. pro porovnání je u toho klasická očkoplochá desítka klíč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Zdravím vespolek,
po nějakých úpravách na svém Campu se chystám osadit plastovou nádrž z Frontery 2.3TD místo originál plechové. Mám u Campa celou zadní část předělanou tak, že tam nádrž pásne dokonale. Po přečtení tohoto vlákna jsem vyndal plovák se sáním a jsem na tom stejně jako všichni tady.
Napadlo mne, že po odmaštění (čističem PU pěny nebo odmašťovačem brzd) by mohlo jít opravit prodřená místa třeba jen tavnou pistolí. Mám dokonce nějaký náboje s tužším plastem, než je běžně k mání. Vzhledem k tomu, že je ta nádobka bez tlaku a teplota v nádrži normální, mohlo by to stačit.
Abych zamezil brzkému prodření, co takhle dát do nádrže rozpěrky mezi vršek a dno? Jako rychlé a snadné řešení jsem si říkal třeba PE nebo PPR trubky v místech, kde jsou na nádrži třmeny, co ji drží v té plechové vaně. U každého třmenu na prostředku jedna rozpěrka svisle by to mohla vyřešit.
Nádrž je podle mně polyethylén, takže by ty trubky byly shodných vlastností jako bandaska.
U nafty by nemusel být problém. Co si o tom myslíte?
Mám pocit, jako by ta moje nádrž byla celá mírně "vycuclá", takže by jí neškodilo vrátit do původních proporcí.
Pak ještě otázečka: Nevíte, jestli jsou shodné hodnoty pro palivoměry u frontery A 2.3TD a Campo 2,5D? Myslím tím, zda lze palivoměry nahradit bez změn na přístrojovce (jestli to bude rozumně ukazovat).
Díky za názory a přeji pěkné svátky a hodně spokojenosti s našima "veteránama"
po nějakých úpravách na svém Campu se chystám osadit plastovou nádrž z Frontery 2.3TD místo originál plechové. Mám u Campa celou zadní část předělanou tak, že tam nádrž pásne dokonale. Po přečtení tohoto vlákna jsem vyndal plovák se sáním a jsem na tom stejně jako všichni tady.
Napadlo mne, že po odmaštění (čističem PU pěny nebo odmašťovačem brzd) by mohlo jít opravit prodřená místa třeba jen tavnou pistolí. Mám dokonce nějaký náboje s tužším plastem, než je běžně k mání. Vzhledem k tomu, že je ta nádobka bez tlaku a teplota v nádrži normální, mohlo by to stačit.
Abych zamezil brzkému prodření, co takhle dát do nádrže rozpěrky mezi vršek a dno? Jako rychlé a snadné řešení jsem si říkal třeba PE nebo PPR trubky v místech, kde jsou na nádrži třmeny, co ji drží v té plechové vaně. U každého třmenu na prostředku jedna rozpěrka svisle by to mohla vyřešit.
Nádrž je podle mně polyethylén, takže by ty trubky byly shodných vlastností jako bandaska.
U nafty by nemusel být problém. Co si o tom myslíte?
Mám pocit, jako by ta moje nádrž byla celá mírně "vycuclá", takže by jí neškodilo vrátit do původních proporcí.
Pak ještě otázečka: Nevíte, jestli jsou shodné hodnoty pro palivoměry u frontery A 2.3TD a Campo 2,5D? Myslím tím, zda lze palivoměry nahradit bez změn na přístrojovce (jestli to bude rozumně ukazovat).
Díky za názory a přeji pěkné svátky a hodně spokojenosti s našima "veteránama"
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
já bych to asi nehal normálně zavařit a následně ještě podvařit kusem plastu, než to opravovat tavnou pistolí. Prošoupalo se mi to po dvacetipěti letech. Když to zas vydrží 25 let, s tim podvařeným plastem možná 35 let, bude mi nějakejch 85 let, a myslím, že mi to bude už uplně jedno
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Tak vcera zase malé prekvapenie od Fronterky. Prehnilo nalievacie hrdlo ta kovola časť na ktorú je nasadena hadica. A postupne sa cez dieru dostával bordel do nádrže az prestavala ist nafta a motor uplne bez výkonu. Takže doporucujem to pozret skorej nez bude treba čistiť nadrz a veci okolo. Ja som to riešil tak ze sa navaril kúsok novej trubky na tu starú časť.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 22 lis 2018 22:07
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Pretlak , resp. podtlak v nádrži znamená upchaté odvetrávanie. Je to tretia hadička, ktorá vedie popri palivových do priestoru motora ukončená je uhlíkovým filtrom ( čierny plastový válec cca 1,5 litrový). Tak to mám na benzínovej verzii.
Frontera A sport 1997 , 2,0 i , X20SE
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 22 lis 2018 22:07
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
A pretlak, resp. podtlak v nádrži by mohol znamenať aj problém s chodom motora, lebo ten tlak sa potom prenáša cez palivo do rampy a mohol by ovplyvňovať regulátor paliva ( pri tlaku navyše ) a meniť tlak v rampe nahor ( nadol pri podtlaku) resp. samotné čerpadlo ( pri podtlaku ) ale to len tak teoretizujem.
Frontera A sport 1997 , 2,0 i , X20SE
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19 zář 2022 16:56
Re: palivová nádrž a problémy kolem ní
Zdravím vespolek,
mám dlouhou Fronteru 2,5 TDS z roku 1998 a potřeboval bych vyměnit plovák nádrže.
z nových dílů jsem nenašel žádny přesně na tento tip auta. a tak by mě zajímalo jestli plovák z frontery 2,2 dti ze stejneho roku bude stejný?
palivoměr mám stále na nule a svítí rezerva i když mám plnou nádrž, mimo to bílé výstupy na hadičky z nádrže už jsou popraskané.
moc děkuji za případnou radu.
mám dlouhou Fronteru 2,5 TDS z roku 1998 a potřeboval bych vyměnit plovák nádrže.
z nových dílů jsem nenašel žádny přesně na tento tip auta. a tak by mě zajímalo jestli plovák z frontery 2,2 dti ze stejneho roku bude stejný?
palivoměr mám stále na nule a svítí rezerva i když mám plnou nádrž, mimo to bílé výstupy na hadičky z nádrže už jsou popraskané.
moc děkuji za případnou radu.