Oprava čerpadla posilovače řízení
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
- PM palkon
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 02 bře 2007 09:23
- Bydliště: Ostravsko
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Odvzdušňovat se nic nemusí? Chci jen vyměnit olej a nikdy jsem to nedělal, tak sbírám informace.
Frontera B 2.2dti dlouhá automat
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Kdyz jenom menis olej, tak staci parkrat otocit volant do krajnich poloh, odvzdusni se to samo. Horsi je to pri vymene cerpadla, ono si totiz ten olej ze zacatku nechce nasat, takze bezi po nastartovani na sucho. Zatim nemam zadnou osvedcenou metodu jak tohle vyresit, vzdycky to na chvili nastartuju, protocim volant, vypnu a cekam, pak zase nastartuju, atd. Cerpadlo z toho ale asi moc radost nema.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Zacal se mi ztracet servoolej a zjistil jsem ze za to muze tahle hadice:
Je to propojeni ze servopumpy do chladice (jestli se ten kus trubky da nazyvat chladicem). Pri plnem rejdu to u toho praveho konce strika proudem. Nevsimli jste si jestli ji mate na Acku taky? Prip. na nejakem jinem aute? Jde o to, ze mam vpodstate Acko s motorem 3.2, coz v teto kombinaci Opel nikdy neprodaval, takze nevim kde shanet nahradu .. Nebo se to da nejak opravit? Napadlo me dat pres to smrstovacku, ale to asi neni moc dlouhodobe reseni ..
Je to propojeni ze servopumpy do chladice (jestli se ten kus trubky da nazyvat chladicem). Pri plnem rejdu to u toho praveho konce strika proudem. Nevsimli jste si jestli ji mate na Acku taky? Prip. na nejakem jinem aute? Jde o to, ze mam vpodstate Acko s motorem 3.2, coz v teto kombinaci Opel nikdy neprodaval, takze nevim kde shanet nahradu .. Nebo se to da nejak opravit? Napadlo me dat pres to smrstovacku, ale to asi neni moc dlouhodobe reseni ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
smrstovacka ti to neudrzi je to tlakova hadice.Mozna ze by mohl byt nekdo schopen ti tu hadici vymenit.Vim ze kamos si nechaval delat treba tlakove hadice pro kompresor na miru nekde v brne.Ale zkusil bych nejakej servis kde delaj zemedelsky stroje nebo jeraby a tak mozna by se to dalo rozkuchat a prelisovat na to novou hadici.Co takhle google a podobne
http://www.firmy.cz/Vse-pro-firmy/Prode ... slusenstvi
http://www.google.com/search?hl=en&q=op ... tnG=Search
A primo v chomutove mas http://www.nack.cz/
a ted uz si staci jen vybrat a nekam napsat.Oprava tlakovych hadic asi nebude takovy problem pokud mas v poradku ty fitinky na obou koncich.Nejdriv bych zkusil tuto cestu nez schanet novy pripadne neorigo dil.Ta oprava podle meho prijde na par korun.
Me praskla trubka na klimatizaci za vepredu v kolene za najakym odlucovacem.Nechal sem si za 100 vytocit na soustruhu nove osazeni a kluci mi ji v servisu normalne nalicovali na novou medenou trubku a byl pokoj a zatim klimacka od te doby fachci a taky to nebyla takova paleta.Tak tohle bude brnkacka
http://www.firmy.cz/Vse-pro-firmy/Prode ... slusenstvi
http://www.google.com/search?hl=en&q=op ... tnG=Search
A primo v chomutove mas http://www.nack.cz/
a ted uz si staci jen vybrat a nekam napsat.Oprava tlakovych hadic asi nebude takovy problem pokud mas v poradku ty fitinky na obou koncich.Nejdriv bych zkusil tuto cestu nez schanet novy pripadne neorigo dil.Ta oprava podle meho prijde na par korun.
Me praskla trubka na klimatizaci za vepredu v kolene za najakym odlucovacem.Nechal sem si za 100 vytocit na soustruhu nove osazeni a kluci mi ji v servisu normalne nalicovali na novou medenou trubku a byl pokoj a zatim klimacka od te doby fachci a taky to nebyla takova paleta.Tak tohle bude brnkacka
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 122
- Registrován: 22 čer 2007 05:39
- Bydliště: Pardubice
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení-hadice
Taky mi prdla hadice od serva a stříkalo mě to všude.Žádná izolačka ani nic podobného není řešením-mám to již za sebou Ptal jsem se po originále,ale cena by zdvojnásobila cenu mého vozu,tak jsem šel jinou cestou.Starší hadici jsem nechtěl,to bych za chvílku řešil stejný problém.Uřezal jsem tedy konce hadic,aby zůstali jen kovové příruby,na ty jsem si nechal mosazí zalejt standartní osazení běžných tlakových hadic,nechal na míru udělat novou hadici a bylo hotovo.Cena cca do 500,- a je nová a další případná výměna již bude hračka
Opel Frontera A Sport 2,0i LPG 85kW,černá,rok 1995
zvýšená,rozšířená,svět.hrazda,rámy,CB,bačkory AT 31/10,5 R15"
V případě nouze tel:728 822 337
zvýšená,rozšířená,svět.hrazda,rámy,CB,bačkory AT 31/10,5 R15"
V případě nouze tel:728 822 337
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Dekuji za rady, necekal jsem ze by to nekdo opravoval, uz jsem chtel shanet na vrakacich. Ptal jsem se v te firme NACK s.r.o., servis tam sice nedelaji, ale doporucili mi "hydraulicky servis" primo tady v Chomutove. Kdyby to nekdo hledal, je v ulici Na Morani v arealu naproti tocne pro autobusy. Odpoledne by to melo byt hotove, tak potom poslu fotky, jak to dopadlo. Jinak to pry delaji take ve firme GMS-MOST, s.r.o.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
dokonce jsou schopni použít tvoje konce a hadici dát novou... v Č.B to dělávala AGAMA
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
To je ta firma na Palačáku?Janeš Petr píše:dokonce jsou schopni použít tvoje konce a hadici dát novou... v Č.B to dělávala AGAMA
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
jestli se nepletu,tak v Rožnově ulice naproti benzínce a na konci v levo. ale můžu u zásobovačů zjistit víc
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Takze hadice je opravena, cena 800 Kc .. Ta nova je ocelova, puvodni byla pry platena, proto vydrzela jen 14 let
Uz jsem ji namontoval zpatky a vsechno funguje jak ma, takze tento zpusob reseni muzu doporucit. Konecne jsem pri tom taky napnul klinak, tak uz nebudu kazdym nastartovanim budit sousedy
Uz jsem ji namontoval zpatky a vsechno funguje jak ma, takze tento zpusob reseni muzu doporucit. Konecne jsem pri tom taky napnul klinak, tak uz nebudu kazdym nastartovanim budit sousedy
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
no vidis ani to nebolelo za 800 to je skoro zadarmo a mas klid.
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
- Jokerrr83
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 207
- Registrován: 31 říj 2013 19:24
- Skype: jokerrr.
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
kolikpak Litru servo oleje se tam vleze, kdyz je to komplet prazdny? ..... idealne na auto Opel Frontera A sport rv.96
A neni tam vypustak nekde?... bo se to vypusti jedine vytazenim hadicky dole?
a neni tam nejakej special servo olej?
A neni tam vypustak nekde?... bo se to vypusti jedine vytazenim hadicky dole?
a neni tam nejakej special servo olej?
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Já to vypouštěl sundáním hadic, nalil jsem tam litr oleje, neporadím jakýho, protože to původní co jsme tam měli z fabriky už asi neseženeš.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Oprava čerpadla posilovače řízení
Originál z fabriky by tam měl být u starších ročníků olej specifikace Dexron II a u novějších tušim od 99 Dexron III, kterej zároveň nahrazuje Dexron II. Ve většině posilovačů řízení se používá ATF, nikoliv "nějaký" zelený nebo červený hydraulický olej jak sem tady a jinde četl.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI