Oprava čerpadla posilovače řízení

Sem piště cokoliv, co se týká sekce Podvozek, ale nezapadá konkrétně do předdefinovaných kategorií sekce Podvozek
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Nimrod »

Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
PM palkon
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 02 bře 2007 09:23
Bydliště: Ostravsko

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od PM palkon »

Odvzdušňovat se nic nemusí? Chci jen vyměnit olej a nikdy jsem to nedělal, tak sbírám informace.
Frontera B 2.2dti dlouhá automat
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od sowwwa »

Kdyz jenom menis olej, tak staci parkrat otocit volant do krajnich poloh, odvzdusni se to samo. Horsi je to pri vymene cerpadla, ono si totiz ten olej ze zacatku nechce nasat, takze bezi po nastartovani na sucho. Zatim nemam zadnou osvedcenou metodu jak tohle vyresit, vzdycky to na chvili nastartuju, protocim volant, vypnu a cekam, pak zase nastartuju, atd. Cerpadlo z toho ale asi moc radost nema.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od sowwwa »

Zacal se mi ztracet servoolej a zjistil jsem ze za to muze tahle hadice:

Obrázek

Je to propojeni ze servopumpy do chladice (jestli se ten kus trubky da nazyvat chladicem). Pri plnem rejdu to u toho praveho konce strika proudem. Nevsimli jste si jestli ji mate na Acku taky? Prip. na nejakem jinem aute? Jde o to, ze mam vpodstate Acko s motorem 3.2, coz v teto kombinaci Opel nikdy neprodaval, takze nevim kde shanet nahradu .. Nebo se to da nejak opravit? Napadlo me dat pres to smrstovacku, ale to asi neni moc dlouhodobe reseni ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od patas »

smrstovacka ti to neudrzi je to tlakova hadice.Mozna ze by mohl byt nekdo schopen ti tu hadici vymenit.Vim ze kamos si nechaval delat treba tlakove hadice pro kompresor na miru nekde v brne.Ale zkusil bych nejakej servis kde delaj zemedelsky stroje nebo jeraby a tak mozna by se to dalo rozkuchat a prelisovat na to novou hadici.Co takhle google a podobne :mrgreen:
http://www.firmy.cz/Vse-pro-firmy/Prode ... slusenstvi
http://www.google.com/search?hl=en&q=op ... tnG=Search
A primo v chomutove mas http://www.nack.cz/
a ted uz si staci jen vybrat a nekam napsat.Oprava tlakovych hadic asi nebude takovy problem pokud mas v poradku ty fitinky na obou koncich.Nejdriv bych zkusil tuto cestu nez schanet novy pripadne neorigo dil.Ta oprava podle meho prijde na par korun.
Me praskla trubka na klimatizaci za vepredu v kolene za najakym odlucovacem.Nechal sem si za 100 vytocit na soustruhu nove osazeni a kluci mi ji v servisu normalne nalicovali na novou medenou trubku a byl pokoj a zatim klimacka od te doby fachci a taky to nebyla takova paleta.Tak tohle bude brnkacka :mrgreen: :mrgreen:
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
čelda
Začínající diskutér
Příspěvky: 122
Registrován: 22 čer 2007 05:39
Bydliště: Pardubice

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení-hadice

Příspěvek od čelda »

Taky mi prdla hadice od serva a stříkalo mě to všude.Žádná izolačka ani nic podobného není řešením-mám to již za sebou :evil: Ptal jsem se po originále,ale cena by zdvojnásobila cenu mého vozu,tak jsem šel jinou cestou.Starší hadici jsem nechtěl,to bych za chvílku řešil stejný problém.Uřezal jsem tedy konce hadic,aby zůstali jen kovové příruby,na ty jsem si nechal mosazí zalejt standartní osazení běžných tlakových hadic,nechal na míru udělat novou hadici a bylo hotovo.Cena cca do 500,- a je nová a další případná výměna již bude hračka :idea:
Opel Frontera A Sport 2,0i LPG 85kW,černá,rok 1995
zvýšená,rozšířená,svět.hrazda,rámy,CB,bačkory AT 31/10,5 R15"
V případě nouze tel:728 822 337
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od sowwwa »

Dekuji za rady, necekal jsem ze by to nekdo opravoval, uz jsem chtel shanet na vrakacich. Ptal jsem se v te firme NACK s.r.o., servis tam sice nedelaji, ale doporucili mi "hydraulicky servis" primo tady v Chomutove. Kdyby to nekdo hledal, je v ulici Na Morani v arealu naproti tocne pro autobusy. Odpoledne by to melo byt hotove, tak potom poslu fotky, jak to dopadlo. Jinak to pry delaji take ve firme GMS-MOST, s.r.o.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Janeš Petr »

dokonce jsou schopni použít tvoje konce a hadici dát novou... v Č.B to dělávala AGAMA
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:dokonce jsou schopni použít tvoje konce a hadici dát novou... v Č.B to dělávala AGAMA
To je ta firma na Palačáku?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Janeš Petr »

jestli se nepletu,tak v Rožnově ulice naproti benzínce a na konci v levo. ale můžu u zásobovačů zjistit víc
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od sowwwa »

Takze hadice je opravena, cena 800 Kc .. Ta nova je ocelova, puvodni byla pry platena, proto vydrzela jen 14 let :grin:

Obrázek

Uz jsem ji namontoval zpatky a vsechno funguje jak ma, takze tento zpusob reseni muzu doporucit. Konecne jsem pri tom taky napnul klinak, tak uz nebudu kazdym nastartovanim budit sousedy :mrgreen:
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od patas »

no vidis ani to nebolelo :mrgreen: :mrgreen: za 800 to je skoro zadarmo a mas klid.
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Jokerrr83 »

kolikpak Litru servo oleje se tam vleze, kdyz je to komplet prazdny? ..... idealne na auto Opel Frontera A sport rv.96
A neni tam vypustak nekde?... bo se to vypusti jedine vytazenim hadicky dole?
a neni tam nejakej special servo olej?
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Slaava »

Já to vypouštěl sundáním hadic, nalil jsem tam litr oleje, neporadím jakýho, protože to původní co jsme tam měli z fabriky už asi neseženeš.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Oprava čerpadla posilovače řízení

Příspěvek od Goauld_cz »

Originál z fabriky by tam měl být u starších ročníků olej specifikace Dexron II a u novějších tušim od 99 Dexron III, kterej zároveň nahrazuje Dexron II. Ve většině posilovačů řízení se používá ATF, nikoliv "nějaký" zelený nebo červený hydraulický olej jak sem tady a jinde četl.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ_podvozek“