Campo: repase rámu a dalších částí podvozku vč. např. výfuku

Cokoliv co se bude točit a týkat nosného rámu vozidla, jeho údržby, popř. úprav, všechny modifikace Frontera. Nepatří sem přední ochranný rám !!!
mttm

Campo: repase rámu a dalších částí podvozku vč. např. výfuku

Příspěvek od mttm »

cau, tak jsem tu asi týden zaregistrovaný a na úvod musim rict ze jsem tu nasel hodne dobrejch a praktickejch rad i pro svoje Campo :)
mno ale k věci.. dneska rano se mi prapodivně zavlnilo auto a moje tušení se potvrdilo, na prave straně rámu, před úchytem listoveho péra se objevila trhlina prakticky prez polovinu obvodu rámu...
no, skočil jsem do montérek a začal sundavat nastavbu a hledat nekoho s "céóčkem" :?
pokud mate nekdo zkusenosti nebo jakoukoli radu, čeho se vyvarovat, budu nesmirne rad za prispevky...
....ještě že mi k tomu ta "krásně" svítí sluníčko...
:( :D
Rosta

Re: nosný rám Campo

Příspěvek od Rosta »

mttm píše:cau, tak jsem tu asi týden zaregistrovaný a na úvod musim rict ze jsem tu nasel hodne dobrejch a praktickejch rad i pro svoje Campo :)
mno ale k věci.. dneska rano se mi prapodivně zavlnilo auto a moje tušení se potvrdilo, na prave straně rámu, před úchytem listoveho péra se objevila trhlina prakticky prez polovinu obvodu rámu...
no, skočil jsem do montérek a začal sundavat nastavbu a hledat nekoho s "céóčkem" :?
pokud mate nekdo zkusenosti nebo jakoukoli radu, čeho se vyvarovat, budu nesmirne rad za prispevky...
....ještě že mi k tomu ta "krásně" svítí sluníčko...
:( :D
mno ja myslim ze farmář nebo nekdo sem daval cely fotoserial z opravy ramu, vcetne vystuzeni, aby to za neco stalo, takze chvilku hledej a najdes kopec inspirace
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Příspěvek od Slaava »

Tady to je: http://www.offroad-frontera.com/html/te ... poram.html

Mimochodem, znáte vůbec nějaký Campo, který by neruplo? Já teda ne... :?
Lukáš

Příspěvek od Lukáš »

Já jo, moje. Protože jsem ho vyvařil ještě než stačil rupnout.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Přechcanost

Příspěvek od Slaava »

Lukáš píše:Já jo, moje. Protože jsem ho vyvařil ještě než stačil rupnout.
Seš bůh! Tys je přechcal!!! :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

Po dlouhý době jsem tady:-)přítelkyni vypadlo ADSL a mě ho ještě na farmu nezavedli,píšu přes NMT:-) už jsi určo hotovej,doufám,to jen já na nic nemám čas,takže dnes jsem díky tomu,že mám zápal plic dovařil rám a a jdu na korbu.Čeho se vyvarovat?asi abys nepodcenil matroš co tam dáš, ta trojka plát je fakt optimální,způsob nahrazování jsem mám dojem popsal, určitě bych to nešidil, já už mám zadní půl rámu lepší než novou, to je tuhost:-) ale práce pro vraha, řežeš to flexou, těch sraček než to celý očistíš- když to máš odstrojený neboj a a neváhej čistit i tam, kde to vypadá zdravý, důvěra je fajn věc, ale já už těm rámům nevěřím. Jo a kdyby něco, mám farmazelenydub@centrum.cz čaues
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
campo12

Příspěvek od campo12 »

tak došlo i na mě. sice mi rám ještě neprasknul, ale musím na technickou. tak jsem si vlezl dolů a chvíli šťoural šroubovákem. šel tam jak do perníku. sundal jsem korbu a podle rad vezdejších jsem začal pancéřovat. když už to mám rozebraný co mám ještě udělat, aby to chvíli jezdilo? kontrola diferenciálu, brzd, trubiček. co se rádo podělá? chci vyrazit na dovolenou tak ať mi to neklekne někde prdelákově. dik
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

Ahoj, no, s difem je to tak, že je háklivej na olej-musí být čistej, měněnej, správné kvality a GL-5 to neřeší, ta třída zkrátka nepokrývá jeho nároky...ne každý vyhovuje,viz debata jinde. Určitě brzdové trubky a výměna brzdovky a odvzdušnění.Zkrátka vysaj nádobku brzdovky,dej novou a odvzdušňuj až poteče čistá.Zároveň včas dolejvejať nenasaješ zbytečně do trubek vzduch.Já měl vyhnilou rozpěrnou trubku u zátěžákua zadní příčku cojenaní rezerva.Obojí jsem nahradil.Rám je většinou shnilej až do půli kabiny a mezi předním kolem a kabinou....takmrkni i tam, ale tamto není takovej problém-zkrátka na záplatu.Jo a až půjdeš na technickou a budou v zadním podběhuna rámu hledat vyražené číslo,mocse jim nesměj.....buď si ho vyraž nebo nechej vyrazit úředně, jenže v zahraničí přidělená čísla dostšpatně chápou....jedno na kastli a jiné na rámu.Zkontroluj i držák nádrže, zespoda odehnívá a drží to pak silou vůle.Dej bacha na to, aby držáky korby byly dost vzdálené od kabiny a rám měl správný sklon....jinak tam korbu s boudou nedáš.Jo a mám navíc plastovou boudu, já s ní nejezdím, rok mi nechyběla tak ji asi dávat nebudu, to víš, farmář.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
campo12

Příspěvek od campo12 »

díky za rady. rám pod kabinou uz mam hotovej. jeste drzaky prevodovky. zbyva cast pod korbou. mame to shnily vsichni stejne. trubka nad nadrzi a zavešeni nadrze je totalka. drzak rezervy celkem dobrej. divim se, ze mi jeste neupadly listovy pera. zadni uchyceni uz temer neexistuje. spatne se mi vraci rucni brzda. pravy zadni kolo pribrzdovalo. da se lanko rucni brzdy nejak resuscitovat? treba v olejove lazni, nebo se radej podivat po novym? korba je relativne dobra. jen jsem musel pri demontazi uriznout par sroubu. jsou tam normalni nebo nejaky pevnostni? Vyfuk chytnul ementalovy syndrom. nemate nejakej tip na koupi noveho? mate nekdo zkusenosti s vyfuky firmy Polmostrow? Bosal je pry navonena bida.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

výfuk jsem přeplášťoval a trubky vyřezal shnilé a dal zdravé, myslím že pomohl výfuk z Mitsubishi Galant TD :lol: ručka...WD nebo silikon co maže, problém je kde ji máš(lanko) vedený, už jsem to viděl i třmenem listovky!!!!když bylo tak bylo moc nataženéa brzdilo. Jo ajá měl pochroumané i držáky kabiny-zadní. Práce pro vraha, že? :wink: jo a šrouby pevnostní, normo 8.8čky a více, měkké železo nebo měkkou slitinku tam dá jen vrah!
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
campo12

Příspěvek od campo12 »

z toho galanta jsi pouzil tlumic vyfuku? chtel jsem ten svuj taky oplastit, ale automechanik rikal, ze je vypaleny vnitrek. neda se nahradit kompletne z jinyho 2,5D? nevim proc zrovna campa maji tak drahy dily. k... sikmovoke
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

nemyslím kromě vstřiků to není taková darda, jak ví že má vnitřek vypálenej???nemusí. Zkus to to nic nestojí.Jo a použil jsem jen roury, byl to první Galant 2.3TD ale měl úplně zdravej výfuk.A správný průměr.Určitě půjde použít podobný výfuk.
hele v MJauto.cz mají střední díl což je podle obrázku tlumič
ARVIN ARVIN15673 4.720,00
BOSAL Silencer Central Silencer 4.120,00

WALKER 4.160,00
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Rosta

Příspěvek od Rosta »

campo12 píše:z toho galanta jsi pouzil tlumic vyfuku? chtel jsem ten svuj taky oplastit, ale automechanik rikal, ze je vypaleny vnitrek. neda se nahradit kompletne z jinyho 2,5D? nevim proc zrovna campa maji tak drahy dily. k... sikmovoke
... kurňa z těch Uherčic se nam to tady množí :roll: Byval tady kdosi s Fronterou, ale nevim, jestli už nezmizel v nenavratnu.
campo12

Příspěvek od campo12 »

tak jsem se prosmejdil az k tehle nabidce, zatim je nejlevnejsi. stejne, ale nejspis dojde na DD.

http://www.vyfuky1.cz
Kódové číslo Výrobce Cena
185-163 Bosal 2369 Kč
210101 Tesh 2817 Kč
W19457 Walker 2959 Kč
TE 210101 Tesh II 4066 Kč

830-163
Kódové číslo Výrobce Cena
830-163 Bosal 1534 Kč
W19458 Walker 1939 Kč
TE 130065 Tesh II 1840 Kč
campo12

Příspěvek od campo12 »

z uherčic jsem porad sam. a porad s campem. jen jsem si zmenil jmeno. uz jsem si nepamatoval vsechn ty loginy atd... tak jsem to sjednotil na vsech prihlasenich a mam klid. uz mam hlavu deravou jako ram sveho campouse
Odpovědět

Zpět na „NOSNÝ RÁM“