Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskání
- ivanmanta
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15 pro 2011 10:10
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
to urcite nie, ten nosnik ti zacal hnit zvnutra
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
- stefi_ul
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 964
- Registrován: 22 bře 2011 09:21
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Me je to jasny, snad ty smajliky jsou dost videt
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Z toho si nic nedělej já jsem takhle řešil zadní půlku rámu před srazem na Kolíňanech Akorát jsem to řešil 3mm plechem a 4mm pásovinou ze spodu. Než s tím začneš zkontroluj i zbytek rámu ať to neděláš na třikrát
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
- stefi_ul
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 964
- Registrován: 22 bře 2011 09:21
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Uz sem domluvenej s kamosem na uklizeni garaze s jamou a "totalni" rekonstrukci ramu. Takze nacitam "moudra" o zvedani budky a opravach ramu a na podzim to udelame kompletnekompletni. Do ty doby budou snad vsechny potrebne propriety a auto se zatim snad nerozpadneTankan píše:Z toho si nic nedělej já jsem takhle řešil zadní půlku rámu před srazem na Kolíňanech Akorát jsem to řešil 3mm plechem a 4mm pásovinou ze spodu. Než s tím začneš zkontroluj i zbytek rámu ať to neděláš na třikrát
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
- Martin1303
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25 lis 2014 18:04
- Skype: martinriedel2
- Bydliště: Studénka
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Přemyšlel jsem jak nejlip očistit ram a nejmiň se nadřit (nechcu to drhnout kartačem :D ) mate nějake zkušenosti? uvažoval jsem že by to mohlo jit nějakou malou piskovačkou ale obavam se toho že by se ten pisek mohl dostat tam, kam nema
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 16 srp 2014 15:56
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
ručně, ocelákem a pak to celý natřít a vystříkat směsí M7ADSIII nebo jiného levného motoráku a nafty, krásně se to zasaje a nikde to nekape
Frontera 2.5 TDS long 1997
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
vcelku zbytečná dřina a výsledek nulový. ten olej ti spláchne první břečka během pár km
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Opískovat ne malou, ale velkou pískovačkou, protože malou by to byla ta dřina. Po opískování je potřeba vyfoukat stlačeným vzduchem. Když někde zůstane pár zrníček písku, tak to nevadí. Pokud nebudeš všechno odstrojovat, tak části, kde by písek mohl dělat problémy přelep několika vrstvama papírové krycí pásky. Vnitřek vystříkat voskem na dutiny.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 16 srp 2014 15:56
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
neboj se, mám s tím letité zkušenosti a podvozek mám krásně čistej bez známek koroze, vidím že jsi to nezkoušel, ten olej se krásně zasajeJaneš Petr píše:vcelku zbytečná dřina a výsledek nulový. ten olej ti spláchne první břečka během pár km
Frontera 2.5 TDS long 1997
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Mne bolo doporucene vystriekat olejom a prejst po prachu
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
- Martin1303
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25 lis 2014 18:04
- Skype: martinriedel2
- Bydliště: Studénka
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Mi jde spiš o to jak to očistit a ne čim natřit, možnosti ošetřeni podvozku je mnoho
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
nepotřebuju zkoušet. z motoru mi toho bleje tolik, že mám kapky i na zadním okně. stačí první sníh a můžu s klidem jet na STK. Olejem je dobré dělat dutiny, ale i tak ho musíš míchat s něčím, co ho na stěnách dutin udrží, konkorem počínaje, rezistynem konče ale na to je tu zvlášť vlákno. Samotnej olej, byť konzervační konkor je k ničemu. jen změny teplot stačí na to, aby se vysrážela voda a ta automaticky klesá pod vrstvu oleje a za týden je z oleje emulze a vše je rezavé. věř mi, potýkám se s timle problémem každou zimu při konzervaci cca 15ti tun ,, starého železa,, a krom opravdového mazacího tuku se nic neosvědčiloradar.2003 píše:neboj se, mám s tím letité zkušenosti a podvozek mám krásně čistej bez známek koroze, vidím že jsi to nezkoušel, ten olej se krásně zasajeJaneš Petr píše:vcelku zbytečná dřina a výsledek nulový. ten olej ti spláchne první břečka během pár km
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
asi nemá cenu se s tim moc čistit, nikdo ta auta nebude držet pojízdná do nekonečna. Když vezmeš pořádnou wapku, nejlépe parní, máš to očištěné dost slušně na to, aby se na tom různé body nástřiky udrželi po dobu 3 - 4 sezon. no a pak to vezmeš zas wapkou, teda jestli budeš za 4 roky to auto ještě vlastnit už jsem viděl i rám ošetřený žárovým zinkováním, ale to je fakt nesmysl. za rok nám ti z Prahy zakážou jezdit do metropolí, za dva tři roky do center okresních měst a do kovošrotu to za 5 let fakt dojede i ohniléMartin1303 píše:Mi jde spiš o to jak to očistit a ne čim natřit, možnosti ošetřeni podvozku je mnoho
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
Kucí prosím vás, čím tam ten ochranej bazmek do rámu a dutin perete? A kudy? Má B Frontera nějaký přístupový body? Nebo prostě kde najdu díru, tak ji prolít?
U nás to prej kluci dělají směsí konkor 101 + Resistin ML, tak že do toho na jaře či v létě taky půjdu...
děkuji
U nás to prej kluci dělají směsí konkor 101 + Resistin ML, tak že do toho na jaře či v létě taky půjdu...
děkuji
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Rám podvozku (Frontera i Campo), údržba, koreze, praskán
já dělám 1l černej konkor, 3l rezistin a 1l vyjetej motorovej olej a ohřejvám to na nepříjemnou teplotu ale ne na opaření. stříkám to pistolí na dutiny do všech děr, až to někudy jinudy začne téct ven. tím že to je horké to krásně vzlíná, tím že tam je rezistin to nestéká, tím že tam je olej, ten rezistin nevysychá a nepraská a konkor tam dávám proto, že se mi ho jednou, ještě za sociálismu, podařilo zachránit větší množství ale být tam asi nemusí, jen je od něj všechno špinavé
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/