Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem

Cokoliv co se bude točit a týkat nosného rámu vozidla, jeho údržby, popř. úprav, všechny modifikace Frontera. Nepatří sem přední ochranný rám !!!
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem

Příspěvek od Nimrod »

Tak a bude se diskutovat. Tvrdím že Jepp Cherokee má žebřinový rám. Cgrand Cherokee již nikoilivěk.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Má Indián žebřík?

Příspěvek od Slaava »

Nimrod píše:Tak a bude se diskutovat. Tvrdím že Jepp Cherokee má žebřinový rám. Cgrand Cherokee již nikoilivěk.
No to se asi bude diskutovat, protože Cherokee co sem viděl rám neměli ani jeden - jenom takovej ten "zabudovanej" rám, teda jekly navařený a nalisovaný zespoda na boudě. O tom tu už psali kluci. Je ale možný, že Grand nemá ani tohle. Ale tyhle podélný výztuhy se nedaj považovat za rám, protože když sem s Cherokeem zastavil na poli abych se podíval ven, tak už sem za sebou nezavřel dveře, protože celý auto se v křivolakým terénu zkroutilo. Za Cherokeeho považuju to, co má vzadu listovky, za Granda to co má vzadu vinutý pružiny. Samozřemě nemůžu ručit za to, co jezdí v Americe, protože co je vidět ve filmech za různý varianty s div ne dřevěnou kastlí, vizáží Volhy Carevny a motorem s tolika pístama, že do tolika našinec ani počítat neumí tady člověk hnedka tak nepotká.
...ááá, náš oblíbený agregát značky VM motori v podezřelé kubatůře 2,5 litru - italové na to asi napletli CR vstřikování a původní blok směle vyráží do třetího desetiletí své existence v koncernu GM :!:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem

Příspěvek od farmář »

no vidíš to.Hele VM Motori dělal s dělenejma hlavama co pamatuju, ale jel jsem tuhle s jedním, V Grandu, a ten má hlavu v celku. Ona moje slavná cesta do němec pro prasečí chřipku z Dachau :twisted: že by měli 2 diesely 2,5TD?
Jinak nc proti Jeepu,ale klasickej Čeroš mi přijde na to, že tedy nemá plnohodnotnej rám dost mlátička v kabině, hooodně tvrdej.Grand je proti tomu kočár.
Do pole jsem s ním Slávku zajet nezkoušel, měl jsem 2,5tuny káru, stačil ten krpál co jsem s ním musel v závěsu za Blazerem šplhat.Pravdu je, že je to hrozně dobrej lezec.
Jinak když čtu tu recenzi....je to jen můj pocit,ale věřím spíše rámu venku. Integrovaný pomocný rám...zase je pravda, že automobilky potřebují obrat....protože chraň toho kdo to rochne :lol: to bych opravovat nechtěl.
To vede i k závěru, že kdo to koupí opravené po havárii, bude chudák, to auto i když bude rovné se bojím nebude ve stavu že by bylo pevné jako předtím.Myslím si.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Odpovědět

Zpět na „NOSNÝ RÁM“