Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem
Tak a bude se diskutovat. Tvrdím že Jepp Cherokee má žebřinový rám. Cgrand Cherokee již nikoilivěk.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Má Indián žebřík?
No to se asi bude diskutovat, protože Cherokee co sem viděl rám neměli ani jeden - jenom takovej ten "zabudovanej" rám, teda jekly navařený a nalisovaný zespoda na boudě. O tom tu už psali kluci. Je ale možný, že Grand nemá ani tohle. Ale tyhle podélný výztuhy se nedaj považovat za rám, protože když sem s Cherokeem zastavil na poli abych se podíval ven, tak už sem za sebou nezavřel dveře, protože celý auto se v křivolakým terénu zkroutilo. Za Cherokeeho považuju to, co má vzadu listovky, za Granda to co má vzadu vinutý pružiny. Samozřemě nemůžu ručit za to, co jezdí v Americe, protože co je vidět ve filmech za různý varianty s div ne dřevěnou kastlí, vizáží Volhy Carevny a motorem s tolika pístama, že do tolika našinec ani počítat neumí tady člověk hnedka tak nepotká.Nimrod píše:Tak a bude se diskutovat. Tvrdím že Jepp Cherokee má žebřinový rám. Cgrand Cherokee již nikoilivěk.
...ááá, náš oblíbený agregát značky VM motori v podezřelé kubatůře 2,5 litru - italové na to asi napletli CR vstřikování a původní blok směle vyráží do třetího desetiletí své existence v koncernu GM
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Rozdíly mezi samonosnou karoserií a nosným rámem
no vidíš to.Hele VM Motori dělal s dělenejma hlavama co pamatuju, ale jel jsem tuhle s jedním, V Grandu, a ten má hlavu v celku. Ona moje slavná cesta do němec pro prasečí chřipku z Dachau že by měli 2 diesely 2,5TD?
Jinak nc proti Jeepu,ale klasickej Čeroš mi přijde na to, že tedy nemá plnohodnotnej rám dost mlátička v kabině, hooodně tvrdej.Grand je proti tomu kočár.
Do pole jsem s ním Slávku zajet nezkoušel, měl jsem 2,5tuny káru, stačil ten krpál co jsem s ním musel v závěsu za Blazerem šplhat.Pravdu je, že je to hrozně dobrej lezec.
Jinak když čtu tu recenzi....je to jen můj pocit,ale věřím spíše rámu venku. Integrovaný pomocný rám...zase je pravda, že automobilky potřebují obrat....protože chraň toho kdo to rochne to bych opravovat nechtěl.
To vede i k závěru, že kdo to koupí opravené po havárii, bude chudák, to auto i když bude rovné se bojím nebude ve stavu že by bylo pevné jako předtím.Myslím si.
Jinak nc proti Jeepu,ale klasickej Čeroš mi přijde na to, že tedy nemá plnohodnotnej rám dost mlátička v kabině, hooodně tvrdej.Grand je proti tomu kočár.
Do pole jsem s ním Slávku zajet nezkoušel, měl jsem 2,5tuny káru, stačil ten krpál co jsem s ním musel v závěsu za Blazerem šplhat.Pravdu je, že je to hrozně dobrej lezec.
Jinak když čtu tu recenzi....je to jen můj pocit,ale věřím spíše rámu venku. Integrovaný pomocný rám...zase je pravda, že automobilky potřebují obrat....protože chraň toho kdo to rochne to bych opravovat nechtěl.
To vede i k závěru, že kdo to koupí opravené po havárii, bude chudák, to auto i když bude rovné se bojím nebude ve stavu že by bylo pevné jako předtím.Myslím si.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra