Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Přední a zadní náprava, volnoběžné náboje a ostatní součásti, všechny modifikace Frontera
Odpovědět
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvek od kresta »

Janeš Petr píše:
HUJER 4x4 píše:Mě se nic nepovoluje drží perfektně :wink:
ty musíš mít zrovna nějaké extra povedené, nebo je moc nenamáháš :wink: to s tím povolováním je pravda. nepovolujou se ale ty malé šroubky s konickou hlavou ale ty M8 , co drží ten železnej kus k náboji. je to dané tím, že díry na šrouby maj o trochu větší průměr, než šrouby a není tam ani žádná jiná centráž. tím se stane, že v té vůli se začne celej ten kus lehce pootáčet ( šrouby se vlastně nepatrně ohýbaj v té volné díře ) podle toho, jestli se couvá nebo jede do předu. takle se to tam párkrát zamrdlá a tím se vymáčkne to papírové těsnění a původně utažené šrouby jsou tí pádem povolené. jediná opravdová pomoc by byla, dát tam ještě mezi šrouby dva přesně svrtané kolíky, aby se volnoběžka nemohla natáčet vuči náboji. jako nouzová ale taky funkční pomoc je, vyprasknout to papírové těsnění a dát to rovnou na silikon. pak se tam nemá co vymačkat a tím nevznikne ta vůle v utažení šroubů.potěšit vás může to, že tenhle problem s volnoběžkami není jen u frontery
taky mi držej 8) asi sem je dost utáhnul :mrgreen:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Janeš Petr »

nebo jim nedáváš dost na prdel :lol: nedavno jsem to samé dělal na novém ARU. taky přijel s vylítanou vazelínou po celém disku a že prej už mu to utahovali ( dokonce i zalepili ) několikrát a stejně to nepomohlo. vyhodili jsme těsnění a zatím pohoda
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od kresta »

spíš je to tím ...................................................................................................................................mezikusem :mrgreen:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od farmář »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Kondor
Site Admin
Příspěvky: 186
Registrován: 23 dub 2005 20:17
Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Kondor »

AVMka jsou u nás skladem, cena klesla pod 6 a nyní jsou za 5990 Kč s DPH za celou sadu. Vyhodíme i nějaký billboard na první stránku. Pasují na Ačko i na Bčko.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Slaava »

Montáž manuálních volnoběžek na Fronteru B (!) je nafocena a probrána zde: viewtopic.php?f=21&t=946&st=0&sk=t&sd=a&start=45
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od myslivec »

Janeš Petr píše:jak je to tam řešené ? šrouby s přesným tělem ?
Přesné tělo má jen má drahá 8) 8) 8) 8)
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Janeš Petr »

asi tě dost dobře nechápu. segrovka tam bejt musí ( lze nahradit šroubem M8 ¨, natočeným do čela poloosy ) a vhodnejma podložkama vymezit axiální vůli poloosy. když máš vůli velkou, nebude ti plnit stírací funkci axiální manžeta na poloose a půjde ti bordel do simerinku a jehlového ložiska v těhlici
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od farmář »

že tam nic není se zde již psalo, znělo to jako segrovka číslo xx nutno si koupit sám. Jako tohle si přečíst a pak říkat...nic tam není nic tam být evidentně nemá...no hezké svátky se 4x4 :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: ségrovky

Příspěvek od Slaava »

grovestreet píše:Jedna věc mi nedává při montáži AVM volnoběžek dle vašeho návodu smysl. K čemu je dobré tam vracet ty ségrovky, když mají po nasazení menší průměr než poloosa a tak zajedou i s celou poloosou dovnitř. U automatických volnoběžek tam byl kroužek (podložka), o kterou se ségrovka zastavila a zabránila tak zajetí poloosy. U AVM volnoběžek nic takového není! Co s tím? Dát tam nějakou podložku, nebo to nechat bez podložky?
Zmatkuješ, kolego. Zapomeň na drážku ve válcovým osazení na konci homikineťáku, ta držela kloub u automatickejch volnoběžek v originální konstrukci ale u AVM je ti na hovno. Když nasadíš AVM, tak musíš dát jinou, větší, segrovku do drážky, která je na konci drážkované části na homokineťáku. Je tu uvedená její velikost, takže až ji budeš mít v ruce, tak ti dojde kam s ní.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Slaava »

grovestreet píše:Díky za radu, zmatky dělá hlavně výrobce, že tam ty ségrovky nedává i když jsou tam potřeba. Kde je pak má člověk shánět.
V každým železářství (teda spíš krámě se spoj. materiálem) - chtěj dva segerovy pojistné kroužky na hřídel velikost 28... nebo tři kdyby ti nějakej uletěl do kanálu :grin:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od kresta »

no já teda nevím :? ,ale ty ségrofky sem měl přibalený k AVMkám 8) a dokonce správnou velikost :grin:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od farmář »

to jseš celej ty, zase něco extra :lol: mám tam tak ožvejký imbusy že se picnu, ráno musím koupit nové imbusáky.děs. mám úúúúplně povolenou poloosu :? tak jsem to už koupil! tuhle nedávno.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od kresta »

to ne 8) já si o ně řekl :mrgreen:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM

Příspěvek od Žanek »

Tak nevím jestli se mi to zdá a nebo zde zasahuje cenzura . :shock:
Odpovědět

Zpět na „NÁPRAVY“