Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
taky mi držej asi sem je dost utáhnulJaneš Petr píše:ty musíš mít zrovna nějaké extra povedené, nebo je moc nenamáháš to s tím povolováním je pravda. nepovolujou se ale ty malé šroubky s konickou hlavou ale ty M8 , co drží ten železnej kus k náboji. je to dané tím, že díry na šrouby maj o trochu větší průměr, než šrouby a není tam ani žádná jiná centráž. tím se stane, že v té vůli se začne celej ten kus lehce pootáčet ( šrouby se vlastně nepatrně ohýbaj v té volné díře ) podle toho, jestli se couvá nebo jede do předu. takle se to tam párkrát zamrdlá a tím se vymáčkne to papírové těsnění a původně utažené šrouby jsou tí pádem povolené. jediná opravdová pomoc by byla, dát tam ještě mezi šrouby dva přesně svrtané kolíky, aby se volnoběžka nemohla natáčet vuči náboji. jako nouzová ale taky funkční pomoc je, vyprasknout to papírové těsnění a dát to rovnou na silikon. pak se tam nemá co vymačkat a tím nevznikne ta vůle v utažení šroubů.potěšit vás může to, že tenhle problem s volnoběžkami není jen u fronteryHUJER 4x4 píše:Mě se nic nepovoluje drží perfektně
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
nebo jim nedáváš dost na prdel nedavno jsem to samé dělal na novém ARU. taky přijel s vylítanou vazelínou po celém disku a že prej už mu to utahovali ( dokonce i zalepili ) několikrát a stejně to nepomohlo. vyhodili jsme těsnění a zatím pohoda
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
spíš je to tím ...................................................................................................................................mezikusem
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
AVMka jsou u nás skladem, cena klesla pod 6 a nyní jsou za 5990 Kč s DPH za celou sadu. Vyhodíme i nějaký billboard na první stránku. Pasují na Ačko i na Bčko.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
Montáž manuálních volnoběžek na Fronteru B (!) je nafocena a probrána zde: viewtopic.php?f=21&t=946&st=0&sk=t&sd=a&start=45
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
Přesné tělo má jen má draháJaneš Petr píše:jak je to tam řešené ? šrouby s přesným tělem ?
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
asi tě dost dobře nechápu. segrovka tam bejt musí ( lze nahradit šroubem M8 ¨, natočeným do čela poloosy ) a vhodnejma podložkama vymezit axiální vůli poloosy. když máš vůli velkou, nebude ti plnit stírací funkci axiální manžeta na poloose a půjde ti bordel do simerinku a jehlového ložiska v těhlici
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
že tam nic není se zde již psalo, znělo to jako segrovka číslo xx nutno si koupit sám. Jako tohle si přečíst a pak říkat...nic tam není nic tam být evidentně nemá...no hezké svátky se 4x4
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: ségrovky
Zmatkuješ, kolego. Zapomeň na drážku ve válcovým osazení na konci homikineťáku, ta držela kloub u automatickejch volnoběžek v originální konstrukci ale u AVM je ti na hovno. Když nasadíš AVM, tak musíš dát jinou, větší, segrovku do drážky, která je na konci drážkované části na homokineťáku. Je tu uvedená její velikost, takže až ji budeš mít v ruce, tak ti dojde kam s ní.grovestreet píše:Jedna věc mi nedává při montáži AVM volnoběžek dle vašeho návodu smysl. K čemu je dobré tam vracet ty ségrovky, když mají po nasazení menší průměr než poloosa a tak zajedou i s celou poloosou dovnitř. U automatických volnoběžek tam byl kroužek (podložka), o kterou se ségrovka zastavila a zabránila tak zajetí poloosy. U AVM volnoběžek nic takového není! Co s tím? Dát tam nějakou podložku, nebo to nechat bez podložky?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
V každým železářství (teda spíš krámě se spoj. materiálem) - chtěj dva segerovy pojistné kroužky na hřídel velikost 28... nebo tři kdyby ti nějakej uletěl do kanálugrovestreet píše:Díky za radu, zmatky dělá hlavně výrobce, že tam ty ségrovky nedává i když jsou tam potřeba. Kde je pak má člověk shánět.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
no já teda nevím ,ale ty ségrofky sem měl přibalený k AVMkám a dokonce správnou velikost
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
to jseš celej ty, zase něco extra mám tam tak ožvejký imbusy že se picnu, ráno musím koupit nové imbusáky.děs. mám úúúúplně povolenou poloosu tak jsem to už koupil! tuhle nedávno.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
to ne já si o ně řekl
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Demontáž automatických volnoběžek, montáž manuálních od AVM
Tak nevím jestli se mi to zdá a nebo zde zasahuje cenzura .