Tlumiče frontera B
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Tlumiče frontera B
Nevím jestli jsem zvolil správnou podsekci ale snad ano.
Takže nová Fronterka mi trošku skáče houpe se správně a vysoká je taky jak má být takže pružiny jsou asi ok, ale v zatáčkáh to uskakuje a na nezpevněných silnicích taky takže bych to asi přiřadil tlumičům je to tak ?
Takže dotaz zní, jaké tlumiče zvolit, druhovýroby jsou hezký ale bojím se aby to nebyly sračky co budou tvrdý abudou skákat taky.
Auto budu chtít tak o 3 - 5 scm zvednout (podložky pod pružiny + přitáhnout tyče) Tak jestli nezvolit rovnou nějaké delší tlumiče ?
Jaké má někdo typ ? né sračky ale né nic za desetitisíce. Nejlepí by byli asi orygo ale jsou dražší a nevyřeší to problém s délkou. Pokud ale vezmu nějaké dlší co jsou určeny na terén, budou mít stejné uchycení ? a tím že budou na teréní auta nebudou tvrdší a tím skákat stejně ?
Díky
Takže nová Fronterka mi trošku skáče houpe se správně a vysoká je taky jak má být takže pružiny jsou asi ok, ale v zatáčkáh to uskakuje a na nezpevněných silnicích taky takže bych to asi přiřadil tlumičům je to tak ?
Takže dotaz zní, jaké tlumiče zvolit, druhovýroby jsou hezký ale bojím se aby to nebyly sračky co budou tvrdý abudou skákat taky.
Auto budu chtít tak o 3 - 5 scm zvednout (podložky pod pružiny + přitáhnout tyče) Tak jestli nezvolit rovnou nějaké delší tlumiče ?
Jaké má někdo typ ? né sračky ale né nic za desetitisíce. Nejlepí by byli asi orygo ale jsou dražší a nevyřeší to problém s délkou. Pokud ale vezmu nějaké dlší co jsou určeny na terén, budou mít stejné uchycení ? a tím že budou na teréní auta nebudou tvrdší a tím skákat stejně ?
Díky
Naposledy upravil(a) DJ.Tom dne 02 říj 2009 11:49, celkem upraveno 1 x.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče frontera B
jo tlumice, kdyz koupis fronteru, tak skace resp, kymaci se jak velbloud ci lod v bouri, kdyz das nove tlumice, tak ladne plave. je to poznat. tam kde v 120 kmh na dalnici jsem vyletel temer ven {vykolisany} ted projedu bezpecne 150 kmh plavnym pohybem modelky na predvadecim mole.
plynovo dusikove PROCOMP ES9000 standardni, ty davaji u N+K, mne to vyslo za 10 000 CZK + prace {a to hodne prace}. spokojenost = 110%
jiste se delaji i prodlouzeny, ale o kolik cm to ti poradi snad Kondor, on ma zvedanou V6, tak jako to chces ty.
PS: pruziny, tlumice + dorazy {gumeny bloky} jsou dulezite na bezpecnou, tichou a pohodlnou jizdu, bez dorazu to nekdy klepe zelezo o zelezo a je to hnusny pocit.
plynovo dusikove PROCOMP ES9000 standardni, ty davaji u N+K, mne to vyslo za 10 000 CZK + prace {a to hodne prace}. spokojenost = 110%
jiste se delaji i prodlouzeny, ale o kolik cm to ti poradi snad Kondor, on ma zvedanou V6, tak jako to chces ty.
PS: pruziny, tlumice + dorazy {gumeny bloky} jsou dulezite na bezpecnou, tichou a pohodlnou jizdu, bez dorazu to nekdy klepe zelezo o zelezo a je to hnusny pocit.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Tlumiče frontera B
No tohle dělá přesně to že zatáčku kterou jsem jel v minulý fronteře 80 si tady lajsnu jen tak v 60 a když jedu po zničení asfaltce nebo štěrkovce či panelovce uskakuje to klepese to, ta stará jela jak po rovince. zvedání se trošku bojím aby se to pak moc nenaklánělo, a dohánět to podložkma nechci protože nechci mít pak zlikvidovanej lak od odletujícíh kamínků, ale to už je asi taky na jiné téma
Ty tlumiče co jsi zmiňoval vůbec neznám (ale já toho neznám hodně) Vím že většina lidí používá Monroe a Koni a právě Koni dělá tlumiče 4x4 což se ale bojím ab pak nebyli tvrdý jsou kolem dvojky za kus
Ty tlumiče co jsi zmiňoval vůbec neznám (ale já toho neznám hodně) Vím že většina lidí používá Monroe a Koni a právě Koni dělá tlumiče 4x4 což se ale bojím ab pak nebyli tvrdý jsou kolem dvojky za kus
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče frontera B
frontera se naklani, je to vysoky luxusni terenni offroad s mekkym pruzenim , nemuzes to mit jako pretekovy auto. zvyseni teziste zvysuje nestabilitu auta. nestabilne 2 tuny na ceste....to je radost
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Tlumiče frontera B
já netvrdím že se nenaklání já tvrdím že tahle se naklání víc než minulá.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče frontera B
dej nove tlumice a pozoruj promenu z Korabu pouste na Rolls Royce cest
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Tlumiče frontera B
To Tomovi vysvětlovat nemusíš, ten už má třetí Fronteru.sherpa píše:frontera se naklani, je to vysoky luxusni terenni offroad s mekkym pruzenim , nemuzes to mit jako pretekovy auto. zvyseni teziste zvysuje nestabilitu auta. nestabilne 2 tuny na ceste....to je radost
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče frontera B
Na Fronterách máme vyzkoušeno pět druhů tlumičů:
1. Originální tlumiče - dobrý, ale vhodné pouze na originální neupravené vozidlo a vyšší pořizovací cena.
2. Alko - když si tam dáš tyčky od smetáků výjde to stejně. Do 10000 km dobrý pak špatný. Velmi levné cena okolo 1600,- Kč za kus.
3. Monrooe 4x4 - vynikající offroadové tlumiče. Nevýdou je jeich obrovská tvrdost. Hodí se spíše do terénu. Na silnici skoro vůbec. Cena okolo 2900,- Kč za kus.
4. KONI - skvělé tlumiče u kterých se dá nastavovat tuhost. Cenově se dají sehnat okolo 2500,- Kč. Nevýhodou je jejich délka. Nepodařilo se nám je sehnat v prodloužené verzi.
5. Explorer Procomp ES9000 - dusíkové tlumiče které dodáváme. Cena tlumiče je 2500,- Kč. Dodávájí se jak v prodloužených verzích tak v normálních. Jsou optimální pro Fronteru jelikož jsoi přímo pro ni dělány. Nevyhodou je termín jejich dodání. Pokud je zrovna nemáme skladem, trvá jejich doručení zhruba 1 měsíc.
1. Originální tlumiče - dobrý, ale vhodné pouze na originální neupravené vozidlo a vyšší pořizovací cena.
2. Alko - když si tam dáš tyčky od smetáků výjde to stejně. Do 10000 km dobrý pak špatný. Velmi levné cena okolo 1600,- Kč za kus.
3. Monrooe 4x4 - vynikající offroadové tlumiče. Nevýdou je jeich obrovská tvrdost. Hodí se spíše do terénu. Na silnici skoro vůbec. Cena okolo 2900,- Kč za kus.
4. KONI - skvělé tlumiče u kterých se dá nastavovat tuhost. Cenově se dají sehnat okolo 2500,- Kč. Nevýhodou je jejich délka. Nepodařilo se nám je sehnat v prodloužené verzi.
5. Explorer Procomp ES9000 - dusíkové tlumiče které dodáváme. Cena tlumiče je 2500,- Kč. Dodávájí se jak v prodloužených verzích tak v normálních. Jsou optimální pro Fronteru jelikož jsoi přímo pro ni dělány. Nevyhodou je termín jejich dodání. Pokud je zrovna nemáme skladem, trvá jejich doručení zhruba 1 měsíc.
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Tlumiče frontera B
Nejsem ztoho vůbec moudrej ( každý doporučuje to co m a nikde na netu jsem nenašel žádný ucelený test jako je třeba na pneumatiky atd.
ty ES9000 jsem nikde nenašel jen někdo na offroad fóru píše že je má na Samuraji. Stímhle novým autem už nebudu dělat žádné extrémní kousky takže 98 % času strávý nasilnici polňačce sněhu a nechci aby mě to někde vynášelo ze zatáček či to uskkovalo nebo sem cítil každý hrbol, takže nějaký tvrdý nechci zase njaký úplně měký abych na každým hrbolu byl v kříži náprav a houpal se jak koza to taky ne ( na výběr je děsn moc značek.
Co se týče zvednutí tak to nebudu přehánět, vepředu dám torzky tak o 3 cma vzádu to samé na podloškách jestli budu dělat bodylift nevím bojím se naklánění v zatáčkách když moc zvednu kastli ale jestli jo tak tak o jeden puk tedy kolem 2 cm celkem tedy o 5 cm, tak nevím jestli na tohle stačí standarní nebo už prodloužený, taky nevím jestli s ebere na zřetel že dieselovej motor je o pár kilo těžší než benzín atd.
Ted se nějak nehci dotknout ale jestli fakt není lepší něco značového jako ty Koni.. ale jak moc jsou krátké než ty ES9000 ? Jak jste knim došli že zrovna tyto jsou nejlepší ?
nebyly by teda přeci jen pro mě lepší nějaké neprodloužené nebo při zvednutí už to chce prodloužené ? to je dotazů co ?
A asi vás pak Nimode, Slávo nějak kompletně využiju na prohození, zvednutí podložky pod kola atd. ale jak říkám žádný extrém.
ty ES9000 jsem nikde nenašel jen někdo na offroad fóru píše že je má na Samuraji. Stímhle novým autem už nebudu dělat žádné extrémní kousky takže 98 % času strávý nasilnici polňačce sněhu a nechci aby mě to někde vynášelo ze zatáček či to uskkovalo nebo sem cítil každý hrbol, takže nějaký tvrdý nechci zase njaký úplně měký abych na každým hrbolu byl v kříži náprav a houpal se jak koza to taky ne ( na výběr je děsn moc značek.
Co se týče zvednutí tak to nebudu přehánět, vepředu dám torzky tak o 3 cma vzádu to samé na podloškách jestli budu dělat bodylift nevím bojím se naklánění v zatáčkách když moc zvednu kastli ale jestli jo tak tak o jeden puk tedy kolem 2 cm celkem tedy o 5 cm, tak nevím jestli na tohle stačí standarní nebo už prodloužený, taky nevím jestli s ebere na zřetel že dieselovej motor je o pár kilo těžší než benzín atd.
Ted se nějak nehci dotknout ale jestli fakt není lepší něco značového jako ty Koni.. ale jak moc jsou krátké než ty ES9000 ? Jak jste knim došli že zrovna tyto jsou nejlepší ?
nebyly by teda přeci jen pro mě lepší nějaké neprodloužené nebo při zvednutí už to chce prodloužené ? to je dotazů co ?
A asi vás pak Nimode, Slávo nějak kompletně využiju na prohození, zvednutí podložky pod kola atd. ale jak říkám žádný extrém.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Tlumiče frontera B
ahoj Tome,
- na fronteru sa robia aj predlzene OME, sa mi zda ze aj v 2 druhoch (C-meksie a B-tvrdsie). az na to ze trochu zvonku hrdzaveju, su asi to najlepsie co sa da zohnat. osobne ale skusenost s nimi este nemam
- diesel je trochu tazsi, ale zatazuje iba predok, takze to riesit pri zadnych tlmicoch nemusis
- pri 5 cm ich predlzovat nemusis, kedze pises ze do extremnych terenov chodit nebudes (problem by mozno bol iba pri dolnom doraze tlmica, ktory by sa nicil ked je koleso uplne vyvesene nadol)
- na fronteru sa robia aj predlzene OME, sa mi zda ze aj v 2 druhoch (C-meksie a B-tvrdsie). az na to ze trochu zvonku hrdzaveju, su asi to najlepsie co sa da zohnat. osobne ale skusenost s nimi este nemam
- diesel je trochu tazsi, ale zatazuje iba predok, takze to riesit pri zadnych tlmicoch nemusis
- pri 5 cm ich predlzovat nemusis, kedze pises ze do extremnych terenov chodit nebudes (problem by mozno bol iba pri dolnom doraze tlmica, ktory by sa nicil ked je koleso uplne vyvesene nadol)
Land Rover Discovery 2
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Re: Tlumiče frontera B
hm, pořád nejsem o moc chytřejsí netučím co je om a omo ? to je značka nebo typy od nějakého výrobce ?
Po vednutí dorazi na stlačení samozřejmě posunu, při tom vyvěšení kdy to pak táhne tlumič uznávám že stím asi moc nenadělám no jde o to aby měl ten tlumč ještě nějakou rezervu a po 100 dírách nezkončil. Cnu bych byl rád kdybych se dostal tak do 10.000 za celé auto i z prací.
Po vednutí dorazi na stlačení samozřejmě posunu, při tom vyvěšení kdy to pak táhne tlumič uznávám že stím asi moc nenadělám no jde o to aby měl ten tlumč ještě nějakou rezervu a po 100 dírách nezkončil. Cnu bych byl rád kdybych se dostal tak do 10.000 za celé auto i z prací.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Tlumiče frontera B
OME - Old Man Emu, znacka tlmicov specialne pre Offy do terenu, myslim ze z australie. niektore offroadshopy s nimi maju zmluvy, skusil by som najskor u nich, ja uz teraz nestiham pohladat... cenovo myslim vychadzaju na nejakych 100eurDJ.Tom píše:hm, pořád nejsem o moc chytřejsí netučím co je om a omo ? to je značka nebo typy od nějakého výrobce ?
Po vednutí dorazi na stlačení samozřejmě posunu, při tom vyvěšení kdy to pak táhne tlumič uznávám že stím asi moc nenadělám no jde o to aby měl ten tlumč ještě nějakou rezervu a po 100 dírách nezkončil. Cnu bych byl rád kdybych se dostal tak do 10.000 za celé auto i z prací.
toho vyvesenia sa az tak neboj, ten doraz by bol namahany iba pri maximalnom vyveseni a to pokial budes jazdit po asfaltkach alebo polnych cestach sa ti to nestane
Land Rover Discovery 2
- RAV9
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 416
- Registrován: 15 čer 2008 14:21
- Bydliště: Malacky, SVK
Re: Tlumiče frontera B
no este som v rychlosti nasiel Ironman, ale tie su vraj trochu tvrdsie ako OME:RAV9 píše:OME - Old Man Emu, znacka tlmicov specialne pre Offy do terenu, myslim ze z australie. niektore offroadshopy s nimi maju zmluvy, skusil by som najskor u nich, ja uz teraz nestiham pohladat... cenovo myslim vychadzaju na nejakych 100eurDJ.Tom píše:hm, pořád nejsem o moc chytřejsí netučím co je om a omo ? to je značka nebo typy od nějakého výrobce ?
Po vednutí dorazi na stlačení samozřejmě posunu, při tom vyvěšení kdy to pak táhne tlumič uznávám že stím asi moc nenadělám no jde o to aby měl ten tlumč ještě nějakou rezervu a po 100 dírách nezkončil. Cnu bych byl rád kdybych se dostal tak do 10.000 za celé auto i z prací.
toho vyvesenia sa az tak neboj, ten doraz by bol namahany iba pri maximalnom vyveseni a to pokial budes jazdit po asfaltkach alebo polnych cestach sa ti to nestane
http://www.4x4-shop.cz/index.php?id_str ... TERA_SPORT
a, predsa len OME:
http://www.offroadpoint.cz/ceniky.php - vyber Opel atd...
Land Rover Discovery 2
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Tlumiče frontera B
Tome těch 5 cm uděláš bez problémů jen torzkama a podložkama pod pružiny.
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Tlumiče frontera B
Mám ty Monrooe 4x4, co píše Nimrod a rozhodně si nestěžuju. Je pravda, že jsou tvrdší, ale to mi vyváží v terénu
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/