Identifikace hadic, snímačů a táhel na zadním diferenciálu

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

Vojto zklamu tě už i to co je přišroubovaný,dosáhli evoluce maticového klíče,takže zbývá přivařit.Též je nebezpečný když je vybaven dvoukolovým potahovým strojem zvaným dvoukolák,je pak mnohem efektivnější....
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
HUJER 4x4
Super diskutér
Příspěvky: 1861
Registrován: 07 zář 2006 12:20
Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD

Příspěvek od HUJER 4x4 »

Ano,máš pravdu,efektivnější a pokud na výše zmiňované dvoukolové technické novince odvozí dostatečné množství hlavně za noci "nakoupeného" materiálu,je schopen si k této dvoukolce pořídit i pohonnou jednotku v podobě šikovně "vyšetřeného" bicyklu :D , a to pak takováhle mobilní kurva je i pěkně rychlá :x
Uživatelský avatar
vesmir
Začínající diskutér
Příspěvky: 162
Registrován: 24 led 2007 15:36
Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi

Kontrola zadního difu (lamel) a identifikace hadic a snímačů

Příspěvek od vesmir »

Hučí mi dif. u Béčka (ohraná písnička), tak budu v létě asi dělat ložiska, nebo spíš třecí lamely. Měl bych 3 otázečky:

1.) Když jsem to prohlížel, tak jsem tam objevil nějaký snímač otáček. Tuší někdo k čemu to je (že by k ABS?)

2.) A ta hadička z levé poloosy: je to odvětrání? (to by asi nebyla na konci zakrytovaná), nebo je to opravdu příprava na 100% kompresorovou uzávěrku? (včetně průchozí poloosy a průchocího ložiska?)

3.) Mám už sjetý třecí lamely? Jak velký je moment na kole u dif. se zvýšenou svorností. Zvednul jsem to na hever, nastartoval, zařadil 1ku, nechal to blafat na volnoběh, a zkoušel udržet jedno kolo. Trochu jsem se sním pral ale nakonec jsem ho v pohodě udržel, těžko se to odhaduje, ale talčilo mi do ruky tak maximálně 20kg.

4.) K tématu viewtopic.php?f=20&t=1203 - dal jsem tam normální červený silicon na olejové vany a v poho.
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: Snímač otáček na zadním dif. u Béčka

Příspěvek od Nimrod »

vesmir píše:Hučí mi dif. u Béčka (ohraná písnička), tak budu v létě asi dělat ložiska, nebo spíš třecí lamely. Měl bych 3 otázečky:

1.) Když jsem to prohlížel, tak jsem tam objevil nějaký snímač otáček. Tuší někdo k čemu to je (že by k ABS?)

2.) A ta hadička z levé poloosy: je to odvětrání? (to by asi nebyla na konci zakrytovaná), nebo je to opravdu příprava na 100% kompresorovou uzávěrku? (včetně průchozí poloosy a průchocího ložiska?)

3.) Mám už sjetý třecí lamely? Jak velký je moment na kole u dif. se zvýšenou svorností. Zvednul jsem to na hever, nastartoval, zařadil 1ku, nechal to blafat na volnoběh, a zkoušel udržet jedno kolo. Trochu jsem se sním pral ale nakonec jsem ho v pohodě udržel, těžko se to odhaduje, ale talčilo mi do ruky tak maximálně 20kg.

4.) K tématu viewtopic.php?f=20&t=1203 - dal jsem tam normální červený silicon na olejové vany a v poho.

ADD 1) je to opravdu snímač pro ABS

add 2) Hadička je pouhé odvětrání a zacpaná je kvůli brodění, na konci by měl být ventilek

add 3) nakonec ho udržíš vždycky. Ale chce to trošku víc zabrat. kilově to nedokážu odhadnout, ale když je v pořádku tak je problém to udržet.

add 4) silicon drží, ale za půl oku to uhnije úplně a je to stejně na výměnu nebo zavaření.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“