Těsnění pod vypouštěcí šrouby

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Odpovědět
Pupan

Těsnění pod vypouštěcí šrouby

Příspěvek od Pupan »

Ćhystám se vyměnit všechny oleje v mém Campu. Už jsem bojoval s napouštěcím šroubem u zadního diferenciálu a byl jsem poražen. Budu muset použít Slaavovo bojové umění metrové trubky.

Chci se ale připravit na možnost, že při tom poškodím těsnící podložky pod šrouby.

Můžete mi říct jaké odložky si mám sehnat (a kde), respektive z jakého materálu je vyrobit? Předpokládám, že instalatérské klingeritové nebudou asi to nejleší řešení. Nedokážu si totiž představit podložku z nekovového materiálu, která by vydržela ten tlak, kterým je teď ten šroub přitažen. Na motorovém vypouštěcím šroubu bude ještě problém s teplotou, aby se ta podložka neroztekla.

Díky za jakoukoliv radu
Pupan
Uživatelský avatar
DAN
Začínající diskutér
Příspěvky: 212
Registrován: 01 zář 2005 14:18
Bydliště: HK

Příspěvek od DAN »

Na me A2,4i je tesneni nap a vyp. sroubu u motoru a prevodce
provedeno gum. o-krouzem.
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nimrod »

originl je tam gumový o kroužek a na motor používám měděná těsnění .
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Šrouby vypouštěcí

Příspěvek od Slaava »

Na motoru mám měděný těsnění, na plnicích i vypouštěcích šroubech převodovky jsou gumový O-kroužky, diferáky maj jakejsi záhadnej samozakusovací kónickej závit.
Pupan

Příspěvek od Pupan »

Tak zadni diferak jsem zvladl trubkou a mam tam pod obema srouby medene podlozky.

Motorovy sroub jsem jeste nepovolil. Malem jsem se u toho prerazil, zlomil jednu racnu, ale sroub drzi jak privareny. Zkusil jsem to napatlat nejakou chemii, tak doufam, ze to zitra pujde lip.

Pupan
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“