gufero na dif. Campa

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Odpovědět
lupo
Příspěvky: 12
Registrován: 02 srp 2008 19:53

gufero na dif. Campa

Příspěvek od lupo »

Nevíte náhodou rozměr gufera a ložiska zadního diferáku na Campo rv. 93 (vývod na kardanku)
lupo
Příspěvky: 12
Registrován: 02 srp 2008 19:53

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od lupo »

Tak co žádná rada :cry: :cry: :cry:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od Janeš Petr »

rozměr gufera fakt nevím. překvapil mne ten dotaz na ložisko. které máš na mysli ? valivé jsou na rozvodovce s diferenciálem čtyři, kluznejch ještě víc. předpokládám, žes asi našel vůli na unašeči, proto scháníš i gufero. dám ti radu. schoď kardanku, mezmi klíč a zkus nejdřív ten unašeč utáhnout ( podrž si to za unašeč hasákem ). pokud byla ta matka volná, nic ložiskům nebude a stačí vyměnit jen gufero ( mnohdy ještě není tak vyjeté, že pomůže i jen vlastní utažení té středové matky )... a protože máš kardanku v tomhle okamžiku už sundanou, není problém matku unašeče zas povolit a gufero si změřit. stejně tam žádnej standartní rozměr nenaměříš a budeš to muset řešit až na místě, vloženým kroužkem a simerinkem s menším vnějším rozměrem. tak a pokud bude vůle i po utažení té středové matky unašeče kardanu, rozměr gufera je to uplně poslední, co budeš potřebovat. musíš totiž schodit kola a brzdy, vyhodit poloosy a vymontovat diferák, pak teprve vymontovat samotnou hrušku ( předpokládám, že ani u campa nejde hruška vyndat venkem ), dát nová ložiska, vymezit jejich vůli,napasopvat znovu do záběru kola rozvodovky a teprve potom budeš potřebovat to gufero. uznej, že budeš mít dost času ho změřit, protože tahle akce fakt není na hodinku . postup utažení středové matky najdeš zde - viewtopic.php?f=20&t=1146&start=0&st=0&sk=t&sd=a :wink:
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od farmář »

já ti nevím. Takovou věc řeším s dodavatelem dílů....a když by náááhodou bylo více typů, což jest nesmyslem, tedy zde ano, tak si vezmu obě nebo tak nějak a zbytek jim vrátím. Pokud to nechci řešit - vyndám koupím nandám :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
mdk.milan
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 22 říj 2008 17:29

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od mdk.milan »

lupo píše:Tak co žádná rada :cry: :cry: :cry:
OFFU ZDAR je tam nesmyslné tříbříté gufero (dva břity dosedající na hřídel a jeden na přírubu kardanu)nemá to žádny normální rozměr podle mne lze sehnat poze v originálu.Řešil jsem to zkrácením perka nebylo tak štrašný, zlepšilo se to mám v šupleti na dílně origo starý tak ti ho zkusím oměřit jo a ještě je do něj nalisovany plechový rantl asi aby se dobře měnilo :lol:
MDK MILAN
campo 2,5 D
mdk.milan
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 22 říj 2008 17:29

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od mdk.milan »

Janeš Petr píše:rozměr gufera fakt nevím. překvapil mne ten dotaz na ložisko. které máš na mysli ? valivé jsou na rozvodovce s diferenciálem čtyři, kluznejch ještě víc. předpokládám, žes asi našel vůli na unašeči, proto scháníš i gufero. dám ti radu. schoď kardanku, mezmi klíč a zkus nejdřív ten unašeč utáhnout ( podrž si to za unašeč hasákem ). pokud byla ta matka volná, nic ložiskům nebude a stačí vyměnit jen gufero ( mnohdy ještě není tak vyjeté, že pomůže i jen vlastní utažení té středové matky )... a protože máš kardanku v tomhle okamžiku už sundanou, není problém matku unašeče zas povolit a gufero si změřit. stejně tam žádnej standartní rozměr nenaměříš a budeš to muset řešit až na místě, vloženým kroužkem a simerinkem s menším vnějším rozměrem. tak a pokud bude vůle i po utažení té středové matky unašeče kardanu, rozměr gufera je to uplně poslední, co budeš potřebovat. musíš totiž schodit kola a brzdy, vyhodit poloosy a vymontovat diferák, pak teprve vymontovat samotnou hrušku ( předpokládám, že ani u campa nejde hruška vyndat venkem ), dát nová ložiska, vymezit jejich vůli,napasopvat znovu do záběru kola rozvodovky a teprve potom budeš potřebovat to gufero. uznej, že budeš mít dost času ho změřit, protože tahle akce fakt není na hodinku :wink:
a Von má pravdu
campo 2,5 D
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od Janeš Petr »

tak frontera má jen dvoubřitej a taky jezdí . myslím, že když se nebude pouštět do moc velkejch terenních akcí, zvládne to dvojbřitej i na campu. odstředivá síla by moha bordel od unašeče čistit sama, takže k prvnímu břitu z těch dvou se toho snad moc nedostane. mám nepříjemnej pocit, že ten originál simerink bude mít cenu zhruba jako to campo :grin:
mdk.milan
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 22 říj 2008 17:29

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od mdk.milan »

lupo píše:Nevíte náhodou rozměr gufera a ložiska zadního diferáku na Campo rv. 93 (vývod na kardanku)
povrch 74 mm,hřídel 40mm,síla 10mm a ten trétí zbytečnej břit zvětšuje sílu na 18 mm,ale makat to bude i bez něj ale dvoubřitý bych určitě dal.
campo 2,5 D
lupo
Příspěvky: 12
Registrován: 02 srp 2008 19:53

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od lupo »

Děkuji všem za rady. Tak konečně jsem se dostal k diferáku a zjistil jsem povolený unašeč na vstupní hřídeli. Dotažení matky zatím pomohlo k odstranění úniku oleje. Jen doufám že to chvíli vydrží. Ještě jednou díky za rady :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: gufero na dif. Campa

Příspěvek od Janeš Petr »

no vidíš, že taky někdy mluvím pravdu :lol: jestli jsi nejezdil s povoleným unašečem moc dlouho, je reálná šance, že to i ten simerink přežil. no, až to budeš někdy opravdu rozebírat, nezapomeň ho vyměnit. zdraví podlomené má, o tom není diskuze, tak teď je to jen o tom, jak vydrží dlouho. dal jsi tu matku na lepidlo, nebo jsi ji jen naklepl,tak ,jak to bylo jištěné původně ?
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“