gufero na dif. Campa
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 srp 2008 19:53
gufero na dif. Campa
Nevíte náhodou rozměr gufera a ložiska zadního diferáku na Campo rv. 93 (vývod na kardanku)
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: gufero na dif. Campa
rozměr gufera fakt nevím. překvapil mne ten dotaz na ložisko. které máš na mysli ? valivé jsou na rozvodovce s diferenciálem čtyři, kluznejch ještě víc. předpokládám, žes asi našel vůli na unašeči, proto scháníš i gufero. dám ti radu. schoď kardanku, mezmi klíč a zkus nejdřív ten unašeč utáhnout ( podrž si to za unašeč hasákem ). pokud byla ta matka volná, nic ložiskům nebude a stačí vyměnit jen gufero ( mnohdy ještě není tak vyjeté, že pomůže i jen vlastní utažení té středové matky )... a protože máš kardanku v tomhle okamžiku už sundanou, není problém matku unašeče zas povolit a gufero si změřit. stejně tam žádnej standartní rozměr nenaměříš a budeš to muset řešit až na místě, vloženým kroužkem a simerinkem s menším vnějším rozměrem. tak a pokud bude vůle i po utažení té středové matky unašeče kardanu, rozměr gufera je to uplně poslední, co budeš potřebovat. musíš totiž schodit kola a brzdy, vyhodit poloosy a vymontovat diferák, pak teprve vymontovat samotnou hrušku ( předpokládám, že ani u campa nejde hruška vyndat venkem ), dát nová ložiska, vymezit jejich vůli,napasopvat znovu do záběru kola rozvodovky a teprve potom budeš potřebovat to gufero. uznej, že budeš mít dost času ho změřit, protože tahle akce fakt není na hodinku . postup utažení středové matky najdeš zde - viewtopic.php?f=20&t=1146&start=0&st=0&sk=t&sd=a
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: gufero na dif. Campa
já ti nevím. Takovou věc řeším s dodavatelem dílů....a když by náááhodou bylo více typů, což jest nesmyslem, tedy zde ano, tak si vezmu obě nebo tak nějak a zbytek jim vrátím. Pokud to nechci řešit - vyndám koupím nandám
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 22 říj 2008 17:29
Re: gufero na dif. Campa
OFFU ZDAR je tam nesmyslné tříbříté gufero (dva břity dosedající na hřídel a jeden na přírubu kardanu)nemá to žádny normální rozměr podle mne lze sehnat poze v originálu.Řešil jsem to zkrácením perka nebylo tak štrašný, zlepšilo se to mám v šupleti na dílně origo starý tak ti ho zkusím oměřit jo a ještě je do něj nalisovany plechový rantl asi aby se dobře měnilolupo píše:Tak co žádná rada
MDK MILAN
campo 2,5 D
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 22 říj 2008 17:29
Re: gufero na dif. Campa
a Von má pravduJaneš Petr píše:rozměr gufera fakt nevím. překvapil mne ten dotaz na ložisko. které máš na mysli ? valivé jsou na rozvodovce s diferenciálem čtyři, kluznejch ještě víc. předpokládám, žes asi našel vůli na unašeči, proto scháníš i gufero. dám ti radu. schoď kardanku, mezmi klíč a zkus nejdřív ten unašeč utáhnout ( podrž si to za unašeč hasákem ). pokud byla ta matka volná, nic ložiskům nebude a stačí vyměnit jen gufero ( mnohdy ještě není tak vyjeté, že pomůže i jen vlastní utažení té středové matky )... a protože máš kardanku v tomhle okamžiku už sundanou, není problém matku unašeče zas povolit a gufero si změřit. stejně tam žádnej standartní rozměr nenaměříš a budeš to muset řešit až na místě, vloženým kroužkem a simerinkem s menším vnějším rozměrem. tak a pokud bude vůle i po utažení té středové matky unašeče kardanu, rozměr gufera je to uplně poslední, co budeš potřebovat. musíš totiž schodit kola a brzdy, vyhodit poloosy a vymontovat diferák, pak teprve vymontovat samotnou hrušku ( předpokládám, že ani u campa nejde hruška vyndat venkem ), dát nová ložiska, vymezit jejich vůli,napasopvat znovu do záběru kola rozvodovky a teprve potom budeš potřebovat to gufero. uznej, že budeš mít dost času ho změřit, protože tahle akce fakt není na hodinku
campo 2,5 D
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: gufero na dif. Campa
tak frontera má jen dvoubřitej a taky jezdí . myslím, že když se nebude pouštět do moc velkejch terenních akcí, zvládne to dvojbřitej i na campu. odstředivá síla by moha bordel od unašeče čistit sama, takže k prvnímu břitu z těch dvou se toho snad moc nedostane. mám nepříjemnej pocit, že ten originál simerink bude mít cenu zhruba jako to campo
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 22 říj 2008 17:29
Re: gufero na dif. Campa
povrch 74 mm,hřídel 40mm,síla 10mm a ten trétí zbytečnej břit zvětšuje sílu na 18 mm,ale makat to bude i bez něj ale dvoubřitý bych určitě dal.lupo píše:Nevíte náhodou rozměr gufera a ložiska zadního diferáku na Campo rv. 93 (vývod na kardanku)
campo 2,5 D
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02 srp 2008 19:53
Re: gufero na dif. Campa
Děkuji všem za rady. Tak konečně jsem se dostal k diferáku a zjistil jsem povolený unašeč na vstupní hřídeli. Dotažení matky zatím pomohlo k odstranění úniku oleje. Jen doufám že to chvíli vydrží. Ještě jednou díky za rady
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: gufero na dif. Campa
no vidíš, že taky někdy mluvím pravdu jestli jsi nejezdil s povoleným unašečem moc dlouho, je reálná šance, že to i ten simerink přežil. no, až to budeš někdy opravdu rozebírat, nezapomeň ho vyměnit. zdraví podlomené má, o tom není diskuze, tak teď je to jen o tom, jak vydrží dlouho. dal jsi tu matku na lepidlo, nebo jsi ji jen naklepl,tak ,jak to bylo jištěné původně ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/