Škubání kol při 4x4 aneb jak je důležité mít stejná kola

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Jak se vam chová frontera pri 4x4 na snehu ?

Příspěvek od Slaava »

Milda píše:Ty joo, já jsem šikovnej. Psal jsem ti, už na 6. listě toto :od Milda v Stř Úno 18, 2009 11:28 am
A máš určitě na kolech stejné rozměry pneu? Nemáš třeba jedno kolo hozené z rezervy s jiným profilem?
A máš ten rozdíl v otočkách kol na jedné ose (pravá+levá) nebo na jedné straně (přední+zadní)?
NIGHT EAGLE píše:Tak už si můžu odpovědět sám :) Bylo to kolama. Jo a podotýkám že mám na předku o hodně víc sjetý gumy a navíc jinej typ než vzadu. Rozdíl od ráfku po vzorek (výška profilu) je 1,5 cm mezi předníma a zadníma kolama. Přezul jsem, opakoval test a krásně jedna čárka jak druhá a z kopečku na asfaltu to nebrzdí. Nádhera. Teď ještě počkat na manuály a mám pokoj :P 8) :mrgreen:
Klíd Míldo, já to psal ještě dřív - každýmu bylo jasný, že je to gumama ale díky tomu, že se Eagle pochlubil až nakonec, že je na nich rozdíl nějakejch deset čísel na obvodu se tu mohla rozvinout pěkná diskuze o diferenciálech, ne? :grin:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“