Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Tak a je tad další počteníčko:
http://www.offroad-frontera.com/html/te ... ncial.html
http://www.offroad-frontera.com/html/te ... ncial.html
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 04 lis 2005 22:48
- Bydliště: Praha
Už sem to dělal také na obouch frontrách,ale víko jsem při té příležitosti sundal,dobře očistil a odmastil a místo silikonu jsem použil dvousložkový lepidlo co vytvrdlo a na velký dírky jsem dal kus plíšku. Největší díru sem měl nahoře jak tam přes víko vede trubička. Drží se tam bahno a špína.
2.5TDS
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14 črc 2007 11:10
- Bydliště: Lovosice
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Ahoj všem
Tak jsem zjistil že mám víko trop . Mám pocit že to nepůjde ani zavařit autogenem. Nevíte kolik stojí to pitomé víko u Adama? A ještě jeden dotaz: Mám 2,2 16v r.v. 1995 a hledal jsem na diferáku nějaké označení a našel jsem pouze čísla 4017. Co to je zač. Je to DANA 44?
Tak jsem zjistil že mám víko trop . Mám pocit že to nepůjde ani zavařit autogenem. Nevíte kolik stojí to pitomé víko u Adama? A ještě jeden dotaz: Mám 2,2 16v r.v. 1995 a hledal jsem na diferáku nějaké označení a našel jsem pouze čísla 4017. Co to je zač. Je to DANA 44?
Petr F.
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
tak od adama ti to reknu presne cena je kolem 3500 bez DPH.Takze du schanet jine nebo budu varit.NA autogen bych se vyprdnul sfouknu to ceckem.Akorat je to potreba poradne ocistit a musi se zaplatovat plechu mam dost tak jestli me to nastve tak si to pitomy viko vyrobim novy a bude pokoj.
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14 črc 2007 11:10
- Bydliště: Lovosice
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Kupovat kus plechu za 3 500kč bez daně je nesmysl . Vyřešil jsem to jinak. Šahat na to autogenem se mi moc nechtělo. Takže jsem to víko vyndal, řádně se očistilo ale opravdu řádně, pak komplet zacínovat a nastříkat. Namontoval jsem ho zpět a sláva, neteče
Petr F.
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
tp fuchs> napad dobrej ale mam obavy ze ten cin pujde za chvili taky do haje. To je oprava na chvili.Ja to musim udelat poradne aby se k tomu clovek nemusel vracet. Kdyz mi rekli tu cenu za kus debilniho plechu tak me malem trefilo a pomalu me vezli s infarktem.Jo holt soudruzi z NDR jsou kujoni. Vedej moc dobre ze nikdo na to nic nedela tak si na to davaj takovyhle palky.No nic o vikendu snad bude cas tak to schodim a uvidim jak to bude vypadat.Co bude na kasi pude vyriznout prehodime ve froniusu hlinikovej drat za zelezo a zase je na jeden vejkend o zabavu postarano
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 lis 2009 22:00
- Bydliště: Rudice u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
zdravim panove, jsem novacek ale neco uz sem na aute delal, a silikon se mi nezda zrovna super reseni, ja byc volil dvouslozkove lepidlo na bazi kovu (kovu je tam psane, ja to vidim jako lepidlo) s oznacenim Alteco
http://www.davona.cz/tvoreni/1278-lepid ... 1&im=11228
kdyz sem s octavkou tdi projizdel ke kamosovi prorazil sem vanu, a protoze druhej den sem mel jet do nemec a byla sobota, musel sem to resit okamzite, sundal vanu, poradne ocistil odmastil, zdrsnil smirkem, napatlal alteco, ze vnitr i doupavil zvenku, nechal zatuhnout asi hodku, nasadil, nalil olej a no problemo, auto najelo dalsich 50tis a slo do sveta, bez jakyhokoli uniku nebo problemu. Na plech je to jak delany pouzivali sme to v praci, a dase to i podlozi plechem zevnitr a poradne podmazat, proste bezkonkurencni reseni. A jak je an obrazku chladic tak i toto sem u kamosa s protikajicim chladicem na traktoru resil, ten to tam nacpal dokonce tak ze nevypoustel vodu proste to tam nacpal jen tak a taky bez vetsich problemu, takze toto bych volil ja.
http://www.davona.cz/tvoreni/1278-lepid ... 1&im=11228
kdyz sem s octavkou tdi projizdel ke kamosovi prorazil sem vanu, a protoze druhej den sem mel jet do nemec a byla sobota, musel sem to resit okamzite, sundal vanu, poradne ocistil odmastil, zdrsnil smirkem, napatlal alteco, ze vnitr i doupavil zvenku, nechal zatuhnout asi hodku, nasadil, nalil olej a no problemo, auto najelo dalsich 50tis a slo do sveta, bez jakyhokoli uniku nebo problemu. Na plech je to jak delany pouzivali sme to v praci, a dase to i podlozi plechem zevnitr a poradne podmazat, proste bezkonkurencni reseni. A jak je an obrazku chladic tak i toto sem u kamosa s protikajicim chladicem na traktoru resil, ten to tam nacpal dokonce tak ze nevypoustel vodu proste to tam nacpal jen tak a taky bez vetsich problemu, takze toto bych volil ja.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Záleží asi na tom, jak se to použije a kde. Lidi tim lepí i díry v bloku motoru a funguje jim to, já sem zkoušel tímhle zalejt olejovej chladič a po nějakejch 500km to začalo chcát znova - je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
tohle téma mi nějak hlava nebere. díru zakápnu autogenem mosazí, nebo to převařím COčkem, ale machtat tam lepidla a čekat, jestli to vydrží, nebo ne , to nechápu. lepidlo nebo silikon můžu použít jako nouzovku někde na dovolené v Chorvatsku a né doma v garáži
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
u hliníku jsou dva problémy. první je, že na povrchu je neustále vrstva oxidu, která se tvoří okamžitě po očištění. pokud se chce hliník třeba pájet cínem, jsou fígle, jak oxidaci při čištění zabránit a pak se cínovat normálně dá. pod lepidlo ale nelze tenhle postup použít. druhej problém u hliníku je velká teplotní dilatace, což u lepidel není, takže spoj se brzo trhne znovu, tím spíš u chladiče, který je namáhaný ještě tlakemSlaava píše:... je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Epoxidovým lepidlom (tzv.tekutý kov), som lepil už kadečo a všetko drží super. Včetne chladičov, blokov a obalov prevodoviek.Najčastejšie na motorkách,kde nieje o prerazenie bloku a prasknutie chladičov núdza!Pred lepením, najmä hliníkovej zliatiny s vysokým obsahom horčíka ,ktorá sa takmer nedá zvárať, obrúsim plochu brúsnym papierom,potriem kyselinou ( používajú ju kliampiari pri pájkovaní pozinkovaného plechu, striech), miesto nahrejem pájkou,až kým sa kyselina neodparí a nanesiem lepidlo.Nechám vytvrdnúť 24 hod. Doteraz sa mi nestalo,aby niečo nedržalo. Je to núdzové riešenie,ale väčšinou jediné,keďže za nové chladiče a bloky na moto sa platia iné pálky! Tekutý kov v mojej dielni nesmie chýbať!
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
Koukám Majo ty si taky takový dřevo-kovo modelář.majo píše:Epoxidovým lepidlom (tzv.tekutý kov), som lepil už kadečo a všetko drží super. Včetne chladičov, blokov a obalov prevodoviek.Najčastejšie na motorkách,kde nieje o prerazenie bloku a prasknutie chladičov núdza!Pred lepením, najmä hliníkovej zliatiny s vysokým obsahom horčíka ,ktorá sa takmer nedá zvárať, obrúsim plochu brúsnym papierom,potriem kyselinou ( používajú ju kliampiari pri pájkovaní pozinkovaného plechu, striech), miesto nahrejem pájkou,až kým sa kyselina neodparí a nanesiem lepidlo.Nechám vytvrdnúť 24 hod. Doteraz sa mi nestalo,aby niečo nedržalo. Je to núdzové riešenie,ale väčšinou jediné,keďže za nové chladiče a bloky na moto sa platia iné pálky! Tekutý kov v mojej dielni nesmie chýbať!
Co taky člověku mnohdy jinýho zbývá, že
Naposledy upravil(a) Vokoun dne 18 pro 2009 13:22, celkem upraveno 1 x.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka
U toho chladiče to bylo na blbým místě (vono taky který místo na chladiči je dobrý na opravu děr, že), takže sem to bral jako poslední pokus o jeho opravu, když od toho dali ruce všichni opraváři. Ale díky, že si to tu takhle hezky popsal - problémy s oxidací sem si neuvědomil.Janeš Petr píše:u hliníku jsou dva problémy. první je, že na povrchu je neustále vrstva oxidu, která se tvoří okamžitě po očištění. pokud se chce hliník třeba pájet cínem, jsou fígle, jak oxidaci při čištění zabránit a pak se cínovat normálně dá. pod lepidlo ale nelze tenhle postup použít. druhej problém u hliníku je velká teplotní dilatace, což u lepidel není, takže spoj se brzo trhne znovu, tím spíš u chladiče, který je namáhaný ještě tlakemSlaava píše:... je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra