Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Nimrod »

Tak a je tad další počteníčko:
http://www.offroad-frontera.com/html/te ... ncial.html
Uživatelský avatar
rescuer
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 533
Registrován: 22 zář 2006 13:47
Skype: c.d.d.b
Bydliště: DUKOVANY
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rescuer »

Hehe, chlapy nemůžu si pomoct, ale není to tak náhodou ten můj diferenciál? :D Protože mám obavy že vypadali dost stejně :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

jste bejci,nu což, nouze je nouze.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Petr Nespor
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 04 lis 2005 22:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr Nespor »

Už sem to dělal také na obouch frontrách,ale víko jsem při té příležitosti sundal,dobře očistil a odmastil a místo silikonu jsem použil dvousložkový lepidlo co vytvrdlo a na velký dírky jsem dal kus plíšku. Největší díru sem měl nahoře jak tam přes víko vede trubička. Drží se tam bahno a špína.
2.5TDS
Petr Fuchs
Příspěvky: 7
Registrován: 14 črc 2007 11:10
Bydliště: Lovosice

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Petr Fuchs »

Ahoj všem

Tak jsem zjistil že mám víko trop :? . Mám pocit že to nepůjde ani zavařit autogenem. Nevíte kolik stojí to pitomé víko u Adama? A ještě jeden dotaz: Mám 2,2 16v r.v. 1995 a hledal jsem na diferáku nějaké označení a našel jsem pouze čísla 4017. Co to je zač. Je to DANA 44?
Petr F.
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od patas »

tak od adama ti to reknu presne cena je kolem 3500 bez DPH.Takze du schanet jine nebo budu varit.NA autogen bych se vyprdnul sfouknu to ceckem.Akorat je to potreba poradne ocistit a musi se zaplatovat plechu mam dost tak jestli me to nastve tak si to pitomy viko vyrobim novy a bude pokoj. :twisted:
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Petr Fuchs
Příspěvky: 7
Registrován: 14 črc 2007 11:10
Bydliště: Lovosice

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Petr Fuchs »

Kupovat kus plechu za 3 500kč bez daně je nesmysl :evil: . Vyřešil jsem to jinak. Šahat na to autogenem se mi moc nechtělo. Takže jsem to víko vyndal, řádně se očistilo ale opravdu řádně, pak komplet zacínovat a nastříkat. Namontoval jsem ho zpět a sláva, neteče :grin:
Petr F.
Uživatelský avatar
patas
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 581
Registrován: 01 dub 2006 17:08
Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
Kontaktovat uživatele:

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od patas »

tp fuchs> napad dobrej ale mam obavy ze ten cin pujde za chvili taky do haje. To je oprava na chvili.Ja to musim udelat poradne aby se k tomu clovek nemusel vracet. Kdyz mi rekli tu cenu za kus debilniho plechu tak me malem trefilo a pomalu me vezli s infarktem.Jo holt soudruzi z NDR jsou kujoni. Vedej moc dobre ze nikdo na to nic nedela tak si na to davaj takovyhle palky.No nic o vikendu snad bude cas tak to schodim a uvidim jak to bude vypadat.Co bude na kasi pude vyriznout prehodime ve froniusu hlinikovej drat za zelezo a zase je na jeden vejkend o zabavu postarano :grin: :mrgreen:
Acko 98 2,5TDS,5cm UP,navijak ComeUP 9000i,CB Allamat 296,BFGoodrich 31"x10,5"R15 M/T
Acko 97 2,5TDS,General Grabber 245/75R16 A/T
Audi A6 Allroad 2002 2,5 TDi
Ciza_Ru
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 12 lis 2009 22:00
Bydliště: Rudice u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Ciza_Ru »

zdravim panove, jsem novacek ale neco uz sem na aute delal, a silikon se mi nezda zrovna super reseni, ja byc volil dvouslozkove lepidlo na bazi kovu (kovu je tam psane, ja to vidim jako lepidlo) s oznacenim Alteco
http://www.davona.cz/tvoreni/1278-lepid ... 1&im=11228
kdyz sem s octavkou tdi projizdel ke kamosovi prorazil sem vanu, a protoze druhej den sem mel jet do nemec a byla sobota, musel sem to resit okamzite, sundal vanu, poradne ocistil odmastil, zdrsnil smirkem, napatlal alteco, ze vnitr i doupavil zvenku, nechal zatuhnout asi hodku, nasadil, nalil olej a no problemo, auto najelo dalsich 50tis a slo do sveta, bez jakyhokoli uniku nebo problemu. Na plech je to jak delany pouzivali sme to v praci, a dase to i podlozi plechem zevnitr a poradne podmazat, proste bezkonkurencni reseni. A jak je an obrazku chladic tak i toto sem u kamosa s protikajicim chladicem na traktoru resil, ten to tam nacpal dokonce tak ze nevypoustel vodu proste to tam nacpal jen tak a taky bez vetsich problemu, takze toto bych volil ja.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Slaava »

Záleží asi na tom, jak se to použije a kde. Lidi tim lepí i díry v bloku motoru a funguje jim to, já sem zkoušel tímhle zalejt olejovej chladič a po nějakejch 500km to začalo chcát znova - je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Janeš Petr »

:roll: tohle téma mi nějak hlava nebere. díru zakápnu autogenem mosazí, nebo to převařím COčkem, ale machtat tam lepidla a čekat, jestli to vydrží, nebo ne , to nechápu. lepidlo nebo silikon můžu použít jako nouzovku někde na dovolené v Chorvatsku a né doma v garáži
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše:... je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
u hliníku jsou dva problémy. první je, že na povrchu je neustále vrstva oxidu, která se tvoří okamžitě po očištění. pokud se chce hliník třeba pájet cínem, jsou fígle, jak oxidaci při čištění zabránit a pak se cínovat normálně dá. pod lepidlo ale nelze tenhle postup použít. druhej problém u hliníku je velká teplotní dilatace, což u lepidel není, takže spoj se brzo trhne znovu, tím spíš u chladiče, který je namáhaný ještě tlakem
Uživatelský avatar
majo
Moderátor
Příspěvky: 609
Registrován: 23 led 2009 10:25
Bydliště: Gelnica

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od majo »

Epoxidovým lepidlom (tzv.tekutý kov), som lepil už kadečo a všetko drží super. Včetne chladičov, blokov a obalov prevodoviek.Najčastejšie na motorkách,kde nieje o prerazenie bloku a prasknutie chladičov núdza!Pred lepením, najmä hliníkovej zliatiny s vysokým obsahom horčíka ,ktorá sa takmer nedá zvárať, obrúsim plochu brúsnym papierom,potriem kyselinou ( používajú ju kliampiari pri pájkovaní pozinkovaného plechu, striech), miesto nahrejem pájkou,až kým sa kyselina neodparí a nanesiem lepidlo.Nechám vytvrdnúť 24 hod. Doteraz sa mi nestalo,aby niečo nedržalo. Je to núdzové riešenie,ale väčšinou jediné,keďže za nové chladiče a bloky na moto sa platia iné pálky! Tekutý kov v mojej dielni nesmie chýbať! :wink:
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Uživatelský avatar
Vokoun
Ultra diskutér
Příspěvky: 3017
Registrován: 30 dub 2009 19:38
Bydliště: Brno

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Vokoun »

majo píše:Epoxidovým lepidlom (tzv.tekutý kov), som lepil už kadečo a všetko drží super. Včetne chladičov, blokov a obalov prevodoviek.Najčastejšie na motorkách,kde nieje o prerazenie bloku a prasknutie chladičov núdza!Pred lepením, najmä hliníkovej zliatiny s vysokým obsahom horčíka ,ktorá sa takmer nedá zvárať, obrúsim plochu brúsnym papierom,potriem kyselinou ( používajú ju kliampiari pri pájkovaní pozinkovaného plechu, striech), miesto nahrejem pájkou,až kým sa kyselina neodparí a nanesiem lepidlo.Nechám vytvrdnúť 24 hod. Doteraz sa mi nestalo,aby niečo nedržalo. Je to núdzové riešenie,ale väčšinou jediné,keďže za nové chladiče a bloky na moto sa platia iné pálky! Tekutý kov v mojej dielni nesmie chýbať! :wink:
Koukám Majo ty si taky takový dřevo-kovo modelář. :grin:
Co taky člověku mnohdy jinýho zbývá, že :?:
Naposledy upravil(a) Vokoun dne 18 pro 2009 13:22, celkem upraveno 1 x.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Víko zadního diferenciálu, provizorní oprava prorezlého víka

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:
Slaava píše:... je ale možný, že na hliníku (navíc hutně promaštěným) to nefunguje tak dobře jako na oceli.
u hliníku jsou dva problémy. první je, že na povrchu je neustále vrstva oxidu, která se tvoří okamžitě po očištění. pokud se chce hliník třeba pájet cínem, jsou fígle, jak oxidaci při čištění zabránit a pak se cínovat normálně dá. pod lepidlo ale nelze tenhle postup použít. druhej problém u hliníku je velká teplotní dilatace, což u lepidel není, takže spoj se brzo trhne znovu, tím spíš u chladiče, který je namáhaný ještě tlakem
U toho chladiče to bylo na blbým místě (vono taky který místo na chladiči je dobrý na opravu děr, že), takže sem to bral jako poslední pokus o jeho opravu, když od toho dali ruce všichni opraváři. Ale díky, že si to tu takhle hezky popsal - problémy s oxidací sem si neuvědomil.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“