Imobilizér
Imobilizér
Ahoj, vím že to tu už bylo,,,ale máte někdo problém s imobilizérem jako já nebo podobný? Mám TDI 2,5. Chci nastartovat, dám klíček, počkám až zhasne žhavení a imobilizér. Nastzartuju - jedu. Chci se někde jen zastavit, vypnu motor, zamknu - odejdu - a při dalším startování, kdy je auto ještě "teplé" začne imob.blikat. Vypnu klíček, vyndám ho ze zapalování, chvíli počkám, znovu zkouším,...a to samé se opakuje 2x, 3x,...a pak to jde. Popojedu např. 3 km a znovu zastavím a odejdu - přijdu a vše jde v pohodě. Na první pokus nastartuji a jedu. Pro většinu případů platí, že se tohle stává když je auto už ohřáté...když je hodně teplo anebo hodně vlhko (což nevím, jestli je náhoda nebo to s něčím souvisí).
Děkuji za vaše rady, názory, úvahy, protože myslím, že víc hlav a ve vašem případě asi i zkušených, víc ví. Nechce se mi odvézt Berunu někam do servisu kde vypláznu za 5 minut plno peněz a při tom to třeba ani není nutné.
Děkuji.
Děkuji za vaše rady, názory, úvahy, protože myslím, že víc hlav a ve vašem případě asi i zkušených, víc ví. Nechce se mi odvézt Berunu někam do servisu kde vypláznu za 5 minut plno peněz a při tom to třeba ani není nutné.
Děkuji.
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
A když po pause dáš klíček do zapalování a snažíš se startovat poloha zapnutí motoru, tak kontrolka diagnostiky (žlutá motor) svítí nebo bliká ? jestli bliká je to imobiliser jestli svítí je to něco jiného a co, by se poznalo podle diagnostiky bud vyblikáním) nebo přes OBD 2 (vyblikání je jednoduché, někde to tu někdo psal, nebo napiš mail a pošlu ti tabulku) diagnostika by stála v Opelu kolem 300. Popřípadě jestli bude nějaký sraz tak vezmu pc.
Tom
Tom
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, mám sice 2.2i 16V, ale dělá mi to občas to samé. Úplně přesně jak to popisuješ. Závadou je chyba komunikace mezi chipem a přijímací anténou imobilizéru. Akorát odstranění je horší, musí se kvůli tomu rozdělat skoro celá palubka, aby jsi se dostala k tomu přijímači a to jsem nedělal. Neobjevuje se mi to totiž nijak často a páč nemá stále čas, tak dokud to jezdí, tak to neřeším. Navíc není psáno, že třeba přiblížení antény ke klíčku pomůže, může to být pomalu se loučící buďto jen přijímací obvod imobiliséru nebo celý immo...
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Tome, trvale nesvítí, pouze bliká. Každopádně děkuji za radu diagnostiky - každopádně musí Beruna do servisu, protože dnes s ní jel manžel a najednou mu prý začalo klepat v motoru - užjí nenastartoval vůbec , já tedy ano, ale tak příšerné klepání jsem ještě neslyšela..ale tzo patří zase jinam.DJ.Tom píše:A když po pause dáš klíček do zapalování a snažíš se startovat poloha zapnutí motoru, tak kontrolka diagnostiky (žlutá motor) svítí nebo bliká ? jestli bliká je to imobiliser jestli svítí je to něco jiného a co, by se poznalo podle diagnostiky bud vyblikáním) nebo přes OBD 2 (vyblikání je jednoduché, někde to tu někdo psal, nebo napiš mail a pošlu ti tabulku) diagnostika by stála v Opelu kolem 300. Popřípadě jestli bude nějaký sraz tak vezmu pc.
Tom
Děkuji mockrát Kondorovi i tobě Tome.
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Ahoj,já teda imob ve Froncku nemám a neznám tedy přesné řešení imobu ve Fronteře, takže spíš ze skušeností u jinejch aut,takže spíš jen má dedukce a doměnky,takže, zda má být obvod spojen přes čip v klíčku, mohl by být tento čip mít již slábnoucí signál, dále nevím,zda je k Fronterce s imobem dodáván tzv. servisní klíč, tj. klíč používaný pouze při servisní prohlídce a při " načtení" imobu, fungující tak,že se dá do zapalování na cca 20 sec, pak se tam dá "jízdní klíč" a po zapnutí zapalování se data načtou do čipu - tímto by byla závada odstraněna v případě poškození dat na čipu, pokud by v čipu byl slábnoucí signál, vyzkoušet, zda se závada bude projevovat i při jízdě na "servisní" popřípadě druhý klíč k vozidlu?! Dalším problémem by mohli být kontakty,resp jejich špatný dotek,který by se při jejich zahřátí ještě zvýšil, popřípadě špatné kostření, kdy by nedošlo vždy k uzavření obvodu, dále se může stávat, že je chyba v centrálním zamykání vozidla,přes který bývá imob propojen ( né u všech vozů), např při špatné deaktivaci imobu před jízdou poté postačí vozidlo zamknout a odemknout a imob je správně deaktivován, znovu zdůrazňuji, systém zapojení imobu u Fronterka neznám,toto jsou jen mé nápady a úvahy s jakými problémy jsem se u imobů setkal v jiných vozech a jak je bylo možné odstranit, tak snad to nebude žádná velká závada a brzo se týhle bolístky zbavíš ( te ) všichní :D
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
no me to dela to samy co lence. Obcas se to zblazni zacne zhavit a najednou blika kontrolka motoru.Mam tam od bejvaleho majitele magnet na kterej se asi chytal mikrofon od CB.Ale vysledoval sem ze kdyz ten kram zacne blbnout tak to k tomu staci prilozit a najednou to fachci.Ale to je asi blbost.Jako elektrikar tomu moc neverim.Ja mam treba problem ze sem k frontere dostal jen jeden klic a zaden servisni ani nahodou.Budu muset najit ten prijmac a nejak se na to podivat.Kde je zasitej ten chip primo v klicku nebo v dalkovym ovladani?
- DJ.Tom
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 892
- Registrován: 21 zář 2006 11:30
- Skype: tomidum
- Bydliště: Praha 4
Imobiliser jde jednoduše vypnout přes tech 2 problem je že je ktomu potřeba karta (papírek s nápisem passcard) stačí opsat kod a poté vypnout, bez tohoto kodu to nejde stejně tak ani nejde přidávat další klíčky. Jak píšeš že bliká tak to je 100 % IMOBILISER. K funkci v klíčku je malý obvod (HID) obmotaný cívkou) opak je naproti, hned vedle kovu zámku takže když se sundá kryt tunelu volantu je krásně vidět. Princip je naprosto stejný jako u klasických čteček co máte v práci a podobně Indukuje se napětí tím se nabije šváb v klíčku a zpátky pošle kód jednotka to pak vyhodnotí. Jednotka je součástí řídící jednotky motoru. pokud není pass card, je jediný způsob vypnutí imobiliseru vyndat pamět epromku z jednotky, a přepsat. problém je že pokud člověk nemá výpis programu a co co je musí být dvě jednotky aby se to porovnlo a daná hodnota se změnila, takže práce na dny. Opravdu záchrana je passcard a imobiliser zakázat. Bohužel jiná rada není ( co se týče přiblížení (jestli je to dosahem) stačí pod volantem povolit jeden šroubek dát tam třeba istanční (plastový) podlož aby to bylo blíž třeba o pár cm a zároveň dál od kovu zámku.. holt jestli to pomůže.... nevím (
Tom
Tom
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
- kubla
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03 srp 2008 17:19
- Bydliště: Tišnov (u Brna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér
Na diagnostice mi to hlásí "incorect imobilizer" - startuju, točí se motor, ale nenastartuju, je možné, že to je imobilizerem?
Opel Frontera - r.v.-1999/2.2DTI Sport Skype: kublakubla
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1861
- Registrován: 07 zář 2006 12:20
- Bydliště: Č.Budějovice, Frontera A dlouhá, 2.3 TD, zvýšeno, rozšířeno je minulostí, nyní krátký Trol 2.8TD
Re: Imobilizér
No, jenom tak asi na 99,99999999999999999999 %kubla píše:Na diagnostice mi to hlásí "incorect imobilizer" - startuju, točí se motor, ale nenastartuju, je možné, že to je imobilizerem?
- kubla
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03 srp 2008 17:19
- Bydliště: Tišnov (u Brna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér
Pokud je to fakt, tak mě odvezou štěstím do blázince ...
Opel Frontera - r.v.-1999/2.2DTI Sport Skype: kublakubla
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
Re:
vie niekto ako odstavit imobilizer?Nimrod píše:Toto je výrobní vada Opelu a lze ji odstranit pouze výměnou a nebo sdstavením imobiliseru.
stavitel1 mi totiz vcera volal ze je na lyzovacke a ze stratil kluc. Ma vraj nahradny , ale na ten prave nefunguje imobilizer (neviem preco).
rady samozrejme kludne aj po SZ, nechcem tu nechavat navody pre nepovolanych.
Aha , ak by nietko neveddel tak ide o 2.2 Dti, r.v. 99
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér
Pokud si stavitel1 nechal udělat náhradní klíč v běžném zámečnictví podle originálu, tak mu s ním půjde asi jen odemknout volant.
Odstavení immobilizéru musí být u každého systému umožněno, ale liší se od typu, provedení,výrobce a montážní firmy.
Jelikož mám naštěstí alarm+immo od českého výrobce a vlastnoručně vpletený do instalace, tak mě výše zmíněný problém potkat nemůže. Musí ti poradit někdo, kdo má tentýž systém. Mě jen napadlo to s tím duplikátem ze zámečnictví bez čipu. To pak fakt nejde. Tuším, že někdo tu psal, že Béčka mají alarm i immo vsáknutý až do řídící jednotky. Takže - "potěškoště"
Odstavení immobilizéru musí být u každého systému umožněno, ale liší se od typu, provedení,výrobce a montážní firmy.
Jelikož mám naštěstí alarm+immo od českého výrobce a vlastnoručně vpletený do instalace, tak mě výše zmíněný problém potkat nemůže. Musí ti poradit někdo, kdo má tentýž systém. Mě jen napadlo to s tím duplikátem ze zámečnictví bez čipu. To pak fakt nejde. Tuším, že někdo tu psal, že Béčka mají alarm i immo vsáknutý až do řídící jednotky. Takže - "potěškoště"
Naposledy upravil(a) Milda dne 20 úno 2009 18:58, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14
Re: Imobilizér
no Mildo , prave od teba akozto elektrikara som si sluboval viac ako len ''Poteskoste''
ten kluc uz taky vraj mal/kupil - je mozne ze je pokazeny alebo ho prvy majitel niekde skopcil ..
co uz, asi to fakt nepojde inak ako odtah a odborny servis ... kazdopadne nemila situacia, 250 km od domu
ten kluc uz taky vraj mal/kupil - je mozne ze je pokazeny alebo ho prvy majitel niekde skopcil ..
co uz, asi to fakt nepojde inak ako odtah a odborny servis ... kazdopadne nemila situacia, 250 km od domu
mfg
*pt*
Lexus NX200t
*pt*
Lexus NX200t