Imobilizér

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Imobilizér

Příspěvek od Žanek »

Rozdělat futrál klíčku a zkontrolovat jestli obsahuje čip a dobrou baterku. pokud jo tak zkusit sladit klíč s imobilizérem. Zavřít dveře, zasunout klíč do spínací skříňky poloha 1, tlačítkem na klíčku zamknout a odemknout auto a mělo by to fungovat. Pokud je všechno v pořádku a kompletní.
Uživatelský avatar
Franta44
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 806
Registrován: 30 led 2006 19:49
Bydliště: Svobodné Heřmanice, okr. Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér

Příspěvek od Franta44 »

U Béčka se to ladí tak že se zapne klíček až se zapne zapalování, takže až se rozsvíti kontrolky , zmáčkne se jedno ze dvou tlačítek na klíčku, je jedno které a auto by se mělo zamknout a odemknout samo. Pokud se takto podaří mělo by to být synchronizované. Tak píše origoš návod od auta.
Frontera B 2,2DTI - PRODÁNO ,nyní Hyundai Terracan 2,9 CRDi, SKYPE:franta.sima
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Imobilizér

Příspěvek od DJ.Tom »

Ahojky, no máš asi problém :o( Jediné jak se dá odstavit imobiliser pro frontery B + A od 96 je na diagnostice. Klíček obsahuje chip který čte kroužek (cívka kolem zámku) Ta pak vede sice do jednotky imobiliser, ale ani její výměnou ani odpojením nejde imobiliser obejítg

Je asi jediné řešení a to přes diagnostiku, buď přímo u Opela nebo přes Op-com (ab-com ani Opel tech funkci nepodporují)
V diagnostice se načte imobiliser musí se zadat vstupní kód (ten máš na pass card malá žlutá kartička) pak se dá mazání klíčků a když se smažou udělá se reset jednotky imobiliseru a motoru. Tím se imobiliser vypne. Zapne se pouze při dalším načtení nových chipů (klíčků)

Pokud Pascard či kód nemáš zjistí ti ho v oplu pouze když doneseš velký techničák (trvá to asi 2 dny) Imobiliser je tak chytrej že pokud zadáš blbý kód tak se zablokuje na 10 vteřin po dalším blbém kódu na 10 minut po dalším blbém kódu na hodinu a po dalším blbém kódu na 22 hodin, po každém dalším pokusu na 22 hodin)
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér

Příspěvek od stavitel1 »

no v prvom rade sa chcem podakovat petovi za ochotu že sem napisal moj problem lebo som bol mimo internetu :wink: a vyriešil som to odtahom asi 40km do oravskej polhory a tam bol velmi ochotny a ŠIKOVNY autoelektrikar mal origo diagnostiku opel TECH 2 a aj tie čipi do klučov a na počkanie mi to spravil aj diagnostiku cena 100eur 2čipi a robota ma na toho fachmana čislo roby veci aj na dobierku je fakt šikovny a rozumie sa aj frontere čo sa často nevidi :wink:
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
nila
Příspěvky: 1
Registrován: 07 bře 2009 20:39

Re: Imobilizér

Příspěvek od nila »

čau koupil sem fronteru 2,2dti,dřívější majitel měnil čerpadlo a auto nejede bliká kontrolka na diagnostiku takže si myslím že to je imobilizer.po napojení diagnostiky vyžaduje kod který bohužel nemám..nevíte někdo jestli ho zjistím v opelu a kolik to cca bude stát??
díky
Uživatelský avatar
stavitel1
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 654
Registrován: 23 čer 2008 19:51
Bydliště: okres Nitra, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér

Příspěvek od stavitel1 »

DJ.Tom píše:
Pokud Pascard či kód nemáš zjistí ti ho v oplu pouze když doneseš velký techničák (trvá to asi 2 dny) Imobiliser je tak chytrej že pokud zadáš blbý kód tak se zablokuje na 10 vteřin po dalším blbém kódu na 10 minut po dalším blbém kódu na hodinu a po dalším blbém kódu na 22 hodin, po každém dalším pokusu na 22 hodin)
TU TO JE NAPISANE TEN COD JE NA KARTIčKE PASCARD :wink: A POKIAL MYSLIS TIM žE NEJDE žE NESTARTUJU TAK TO JE IMOBILIZER SKUS DRUHY KLUč A KED NIE TAK JEDINE DIAGNOSTIKA AKO JE TU PISANE ODPORUčAM CELE PREčITAť :wink: DUFAM žE PROBLEM RYCHLO VYRIEšIš
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
Uživatelský avatar
janoduch
Začínající diskutér
Příspěvky: 480
Registrován: 04 úno 2008 21:33
Bydliště: SLOVENSKO/GELNICA ---2,2/16V LTD benzin
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér

Příspěvek od janoduch »

NA SLOVENSKU TI ZISTIA VSETKY KODY V OPLY AK DONESIES TECHNICAK A ZAPLATIS POPLATOK 37€ ZA 5MINUT :!: :!: :!:
Milacik- B 2,2 /16V LTD -benzin/LPG,malicko zdvyhnuta, Body lift 5 cm,navijak 5,5t ,rosirena ,nove pneu EXTREME T3:*.skype bubo.ja,icq-431432153.janoduch@post.sk +421915897103/+421948001033
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Imobilizér

Příspěvek od DJ.Tom »

No jo no holt Slovensko tam jde všechno rychle třeba jako bourání nejstarší a nejdelší lanovky v Evropě na Skalnaté pleso.. šup s unikátem do šrotu a postavit další sjezdovku pro bohaté cizince...
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér

Příspěvek od sherpa »

nic sa burat nebude! ta lanovka tam ostane, len nech sa jej skusia dotknut J&T....ruky im dolamem!
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Imobilizér

Příspěvek od Slaava »

DJ.Tom píše:No jo no holt Slovensko tam jde všechno rychle třeba jako bourání nejstarší a nejdelší lanovky v Evropě na Skalnaté pleso.. šup s unikátem do šrotu a postavit další sjezdovku pro bohaté cizince...
Já myslel, že na Slovensku platí stát "šrotovné" jenom za starý auta? :lol:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
PeterSO
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 28 říj 2008 10:54

Re: Imobilizér

Příspěvek od PeterSO »

Zdravim vas nedavno sme mali problem s bratom kory ma tiez fronteru B 99 S tym ze z nicoho nic zacala blikat kontrolka agregatu a spravalo sa to asi tak ze po zapnuti zapalovania zasvietili na palubovke kontrolky a aj kontrolka motora a potom zhasla no po par sekundach sa rozblikala, ak som skusal nastartovat hned ako zhasla tak sa auto nastartovat dalo no akonahle zacala blikat hned motor zdochol. V opel tech2 som skusal test imobilizeru no len vipisalo hlasku ze imobilizer neodpoveda, tak sme si boli isti ze je to on, odviezli sme auto k jednomu manikovi na autoelektriku a ten ho za 1 ho urobyl, vraj ho ozivil tym ze ho prebehol teplym vzdychom tak som to poxopil ze asi vybral jednotku imobilizeru a rozobral a plosak prebehol teplovzdusnou pistolu, no kazdopadne to ide, nevie my niekto povedat kde je jednotka imobilizeru rad by som sa nato kukol ci je to fakt mozne. Dik
Frontera B - 2001 2,2 DTI 16V
jardapetrpohled
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2011 07:44

imobilizer

Příspěvek od jardapetrpohled »

zdar zase mam dotaz asi mi blbne imobilizer ptz kdyš chci nastartovat a blika mi kontrolka čepadla tak fronteru nenatočim tak musim vždycky vyndat kliček a skoušet to pořad dokola než mi kontrolka přestna blikat kdyš po nažhaveni zhasne tak je to ok. nevite co stim :?: je to frontera A 2,5 TDS dlouha rok vyroby 1998
Frontera A dlouha 2,5 TDS r.v.1997 zelena. černý ram s přídavnejma světlama
George 3D
Začínající diskutér
Příspěvky: 328
Registrován: 03 čer 2008 07:23
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: imobilizer

Příspěvek od George 3D »

Zkus zkontrolovat spojení mezi snímačem imobilizéru a řídící jednotkou (nutno sundat dekl pod a nad volantem), nejlíp kontakty preventivně prostříkni kontaktolem. Mě to občas taky zazlobí, stačí pomlít klíčkem, ani ho nevyndávám. Když jsem auto koupil, tak to zlobilo docela dost, byl to v průměru asi každej desátej pokus o nastartování, tehdy mi pomohlo pročištění těch kontaktů. Ale teď už se na to taky pořádně chystám, zkusím vyměnit klíčky a nakódovat si nový, případně vypnout imobilizér úplně (dělá se přes diagnostiku). Ještě zkus napsat jestli ti to dělá jen jeden klíč, nebo víc, pak by se dalo odhadnout jestli je problém na straně auta nebo klíčů.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
jardapetrpohled
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2011 07:44

Re: imobilizer

Příspěvek od jardapetrpohled »

jj moooc dik za info a dělaji to oba klíče.
Frontera A dlouha 2,5 TDS r.v.1997 zelena. černý ram s přídavnejma světlama
George 3D
Začínající diskutér
Příspěvky: 328
Registrován: 03 čer 2008 07:23
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: imobilizer

Příspěvek od George 3D »

Takže nejspíš nějakej ten kontakt. Mimochodem pokud by ses rozhodl pro deaktivování imobilizéru, tak bys potřeboval kód kterej bys měl mít na takový malý kartičce někde u dokladů k autu.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“