Stěrač zadního okna

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Odpovědět
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od fronterman »

Hm, dobre vedieť. Dúfam, že to číta aj DJ.Tom. Môj multitimer je práve u neho na premeraní práve kvôli tomuto a ešte tam doplní cyklovač na predné.
Naposledy upravil(a) fronterman dne 20 dub 2009 17:21, celkem upraveno 1 x.
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od DJ.Tom »

čítám čítám, jen přemýšlím jak stím naložit, protože ono nasymulovat to na stole neni moc lehký a svoje auto se mi zase rozebírat nechce abych to odzkoušel. no uvidím snad něco vymyslím. blbý je že tam není žádný standarní obvod takže opravit to (pokud by to opravdu byla ta vada vstupu procesoru) nejde. Mám tady ještě jeden multitimer z Fronterky a myslím že ještě další 2 bych sehnal :)

Nějak to zkusím abych zjistil jestli je to stejná vada, pokud ano dám ten pamětovej cyklovač rovnou do toho novýho a nějak se dohodneme. Řešení se najde jen musím někde ukrást čas :)
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od fronterman »

Verím, že niečo vymyslíš :idea: :wink:
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
FOCUS
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 20 úno 2009 17:38
Bydliště: Štrba SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od FOCUS »

caute páni. tak dalsie neprijemné zistenie je že mi odpálilo aj relé ry4 tuším a ten elektrotechnik mi povedal že to nebude až také lahke spraviť tu nahradu za tu čast integráča ktorá riadi ten zadný stierač koli tomu že stierač u mojej B fronery dlhej ma 3 polohy čiže sa bude musieť potrápiť.
Frontera B r.v 2001 2,2L benzín marek.gasparec@gmail.com
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od fronterman »

No super...som zvedavý, čo zistí a ako to dopadne. Držím palce :|
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od DJ.Tom »

Ahoj, hee tomu by jste něvěřili ani kdybych vám to vyprávěl:

Vyndám svůj multitimer zandám multitimer Frontermana. Cyklovač jde zadní ne hm. Zandám zpátky svůj multitimer a.... zadní stěrač nejde taky :)
Smějte se :lol: či plačte :roll:
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
FOCUS
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 20 úno 2009 17:38
Bydliště: Štrba SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od FOCUS »

Ahoj DJ Tom a ostal ti stierač v tej parkovacej polohe na spodných dverách keď si vybral ten multitimer od frontermana? lebo on musi mat signal od motora že je v tej polohe aby mohol začať. daj stierač do tej polohy na priamo napr z baterky alebo nabijačky a potom pripoj motorček naspet k multitimeru dufam že to bude v tom
Frontera B r.v 2001 2,2L benzín marek.gasparec@gmail.com
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od DJ.Tom »

Ahoj, kde byla chyba naprosto nechápu, protože po cca hodině co jsme šel do auta to začlo samo fungovat, nechápu. Hlavně nešel ani ostřik na zadní sklo a ten nemá vliv na polohu v jaké je stěrač, netuším kde byla zrada. Zítra zkusím ještě jednou tu jednotku Frontermana.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
FOCUS
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 20 úno 2009 17:38
Bydliště: Štrba SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od FOCUS »

dj tom to mas pravdu že ten ostrekovač musi ist bez toho v akej je polohe stierač. je to divne fakt myslím že ten multitimer sa velmi podaril vývojarom v opli fakt prirovnal by som ho k bermudskému trojuholníku
Frontera B r.v 2001 2,2L benzín marek.gasparec@gmail.com
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od fronterman »

DJ.Tom píše:Ahoj, hee tomu by jste něvěřili ani kdybych vám to vyprávěl:

Vyndám svůj multitimer zandám multitimer Frontermana. Cyklovač jde zadní ne hm. Zandám zpátky svůj multitimer a.... zadní stěrač nejde taky :)
Smějte se :lol: či plačte :roll:
...až teraz som sa sem dostal a neverím vlastným očiam, čo tu čítam :shock: skoro ma lizol infarkt :| ešte to mi chýba, pokakať auto s mojim nakazeným multifasom kamarátovi....som z toho hotový...
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od DJ.Tom »

Já steně nechápu proč vymysleli tuhle píčusskou jednoptku protože většina věcí přez ní jen prochází aniž by cokoliv dělala třeba jako spínače dveří, relé tlaksonu spínače pro palubní pc...no dalčí čárka na tom co Adam nezvládl. Více mě však serou jejich nepozinkovaný karoserie jenž korodujou už po 6ti letech to je fakt ubohost.. ale to je zase jinám...
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od sherpa »

no jo, moje uz skoro 10 leta Veronika, uz taky vzala jaro po svym a zacela kvest kudy tudy, predni narazniky, prachy zadnich dveri zvnitra, ....hmmm hmmmm.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od Žanek »

Zkrátka POPELNICE !!! :mrgreen: Kluci kvalita odpovídá ceně. :twisted: Upřímně Bčko je tak trošku něpodarok. Má ale taky jednu přednost - je pěkný. 8)
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od Slaava »

Jan Sekanina píše:Zkrátka POPELNICE !!! :mrgreen: Kluci kvalita odpovídá ceně. :twisted: Upřímně Bčko je tak trošku něpodarok. Má ale taky jednu přednost - je pěkný. 8)
Honzík je už klasickej věrozvěst Frontery. Fakt si mě překvapil, že si si po Áčku koupil ještě B. :wink:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Stěrač zadního okna

Příspěvek od Žanek »

Kurňa musím to trošku rozhejbat už to tu jaksi vázne. :mrgreen: Slaavo víš , že jsem starý podpichovač. Ale tejdě vážně. Když porovnám A a B tak u A byla daleko lepší ochrana proti korozi jak rámu tak kastle. U Oplíka se vůbec nepoučily z chyb u A a přenesly je klidně i na B . Třeba povolující se šrouby u držáku volantu, dost podstatná závada při nárazu mít volant na zadním sedadle. :roll: Další věc , kolísání teploty. U všech předchozích aut jsem to poznal pouze u Frontery a Š 120. Svítící kontrolky diagnostiky a další věci čerpadla , nefunkční tachometry a podobně. Možná někdo namítne - je to tereňák tak proto ty závady. Jenže hromadu Fronter zažilo terén jen pěknou polňačku nebo ani to ne a závady mají úplně stejný. To , že se něco vysere na autě který se používá v těžkým terénu se nedivím ani závadám z ojebané údržby se nedivím ale bohužel některé věci na Fronteře jsou zkrátka odrbaný z výroby. A proč jsem si fronteru koupi znovu už jsem tu psal. Dobrá cena , líbí se mi , závady které se tu popisují se opakují a tak jsou opravy a úpravy po úspěšném dokončení vždycinky takovým malým zadostiučiněním . Na to svoje auto prostě nemůžu srát. Ať je to jak chce Frontera mě prostě baví. :mrgreen: A omlouvám se , že jsem to napsal mimo téma. :oops:
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“