Imobilizer 3.2

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Odpovědět
luky.frontera3.2
Příspěvky: 2
Registrován: 20 kvě 2018 17:40
Bydliště: Ceske Budejovice

Imobilizer 3.2

Příspěvek od luky.frontera3.2 »

Ahoj vsichni,mam dotaz na ty z vas,kteri byli nuceni resit kodovani noveho klice u Beecka 3.2.Protoze se nam to stale nedari,mam dve otazky...musi byt "cip" v klici novy,nebo zle nakodovat i jiz pouzivany?a druhy dotaz zni,lze klic nakodovat i necim jinym nez rucni diagnostikou Tech2?Zkouseli jsme ledacos,ale.rucni diacdgg. Tech2 bohuzel nedisponujeme.opcom nas do imo pustil,smazal stare klice,nechal si zadat "pin" pro kodovani noveho,ale zasekl se ve fazi "vlozte novy klic"Ma nekdo realne zkusenosti a poradil by?Predem moc diky
Frontera A Sport byla,Frontera B 3.2 V6 je,VW T3 Multivan,2x VW Scirocco mk2,VW T4 jinak insta-luky.vw
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer 3.2

Příspěvek od sherpa »

tak na tieto elektro vymozenosti asi jedine DJ Tom.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
luky.frontera3.2
Příspěvky: 2
Registrován: 20 kvě 2018 17:40
Bydliště: Ceske Budejovice

Re: Imobilizer 3.2

Příspěvek od luky.frontera3.2 »

Dekuji,zkusim SZ :)
Frontera A Sport byla,Frontera B 3.2 V6 je,VW T3 Multivan,2x VW Scirocco mk2,VW T4 jinak insta-luky.vw
DYNDYSEK
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 18 zář 2018 13:32
Bydliště: Královéhradecký kraj

Re: Imobilizer 3.2

Příspěvek od DYNDYSEK »

Konečně jsem se rozhoupal řešit druhý klíč. Jeden dodavatel zabezpečení do aut mi nabídl , že mi to celý hackne a dá dva klíče za cca 4. 000,- Kč . To jsem odmítl riskovat .
Dobrý zámečník na výrobu klíčů mi zase nabízel náhradní klíč , který sehraje s imobilizérem auta , ale nebude to mít dálkové ovládání . Cena myslím 1.600,- Kč .
Pak jsem na bazoši našel , že někdo prodává spínací skřiňku se dvěma klíči s dálkovým a imobilizérem . Koupil jsem to za 1.200,- i s balným.
Následovala návštěva autorizovaného servisu Opel . Asi se divíte , co jsem to zkoušel , ale dopadlo to nad očekávání dobře .
Celý klíč s dálkovým ve skladech sitě Opel není. Ale v pohodě mi dodali za 1.230 vybroušenou planžetu přímo z Německa na mé auto dle VIN.
Za dalších osm stovek jsem dostal k mému VIN kódové č. klíče, kód imobilizéru a kód k rádiu . ( dosud jsem nabíjel baterku zapojenou a o rádio nechtěl přijít, neboť jsem neměl kód ).
Vyměnili mi planžetu na jednom klíči z bazoše , sehráli na diagnostice TECH 2 dálku a imobilizer na tomto použitém klíči . Cena 420,- Kč .

Následně jsem našel na internetu toto : https://www.bmshop.eu/p/nahr-ovladac-pr ... ektronikou
Tento dálkáč by měl pasovat , protože má stejnou frekvenci , která je k přečtení na tomto fóru v rubrice ostatní , kde někdo oskenoval český návod k obsluze na Fronteru B. Mám návod k obsluze v němčině a tam ta stránka s frekvencemi uvedena není .
Ještě dodávám , že mám auto bez alarmu a klíček náhradní ( ta spínačka z bazoše ) na auto s alarmem. Ničemu to nevadí , funguje.
Frontera B Olympus 3,2 V6 r.v.2004
HONDA CB Sevenfifty
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“