Vypadnutie elektroniky pocas startu a dym z pod volantu
Napsal: 11 srp 2015 16:36
Nazdar vospolok.
Dnes sa mi stala zaujimava vec. Prisiel som domov z prace, neakych 38-39 stupnov vonku, zaparkoval som auto pred branou a vypol motor. Za cca 5 minut som chcel upratat auto do dvora. Pri startovani vypli vsetky budiky, a jedine co islo bol starter. Prestal som startovat a vypol som klucik. Zapol som klucik znova a nic sa nestalo, cela pristrojovka mrtva, starter tocil, inak nic. Vtedy som si vsimol dym zlava s pod volantu. Vzhladom na tmavu pristrojovku som myslel, ze prskla neaka silnejsia poistka, ale vsetky poistky boli OK. Nechal som auto na vystraznych smerovkach, tie fungovali. Ked som znova zapol kluciky, kontrolky smeroviek uplne pohasli, ale blikali dalej. Tak som to na starteri vycuval, slahol tam jednotku, zpod volantu opat dym, tentokrat som ho lokalizoval konkretne, siel z diery okolo smerovkovej packy. A v tom zrazu aha, auto nastartovalo. Vbehol som do dvora, vypol motor, zapol kluciky znova, a uz vsetko ide: kontrolky, IMMO check, engine check. Tak som si pre istotu nachystal hasicak do baraku, aby bol poruke, keby nieco.
Co vas pri tomto napada? Zla kostra? Spinave kontakty v spinacke? Predrata izolacia niekde pod volantom? Neviem, na com pojdem do roboty zajtra. Golfa mi zramoval typek pri buracke, a z Frontery sa mi dymi.. Za jazdy by to asi prijemne nebolo, hlavne s plamenovym doprovodom......
Dnes sa mi stala zaujimava vec. Prisiel som domov z prace, neakych 38-39 stupnov vonku, zaparkoval som auto pred branou a vypol motor. Za cca 5 minut som chcel upratat auto do dvora. Pri startovani vypli vsetky budiky, a jedine co islo bol starter. Prestal som startovat a vypol som klucik. Zapol som klucik znova a nic sa nestalo, cela pristrojovka mrtva, starter tocil, inak nic. Vtedy som si vsimol dym zlava s pod volantu. Vzhladom na tmavu pristrojovku som myslel, ze prskla neaka silnejsia poistka, ale vsetky poistky boli OK. Nechal som auto na vystraznych smerovkach, tie fungovali. Ked som znova zapol kluciky, kontrolky smeroviek uplne pohasli, ale blikali dalej. Tak som to na starteri vycuval, slahol tam jednotku, zpod volantu opat dym, tentokrat som ho lokalizoval konkretne, siel z diery okolo smerovkovej packy. A v tom zrazu aha, auto nastartovalo. Vbehol som do dvora, vypol motor, zapol kluciky znova, a uz vsetko ide: kontrolky, IMMO check, engine check. Tak som si pre istotu nachystal hasicak do baraku, aby bol poruke, keby nieco.
Co vas pri tomto napada? Zla kostra? Spinave kontakty v spinacke? Predrata izolacia niekde pod volantom? Neviem, na com pojdem do roboty zajtra. Golfa mi zramoval typek pri buracke, a z Frontery sa mi dymi.. Za jazdy by to asi prijemne nebolo, hlavne s plamenovym doprovodom......