Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera - elektrické schéma ke stažení
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera - elektrické schéma ke stažení
Zdravím všechny.
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenost v elektroinstalaci o rozdílech mezi Fronterou A a Campem. Schyluje se k tomu, že budu dělat totální rozborku Campa. Čeká mně výměna rámu a při té příležitosti potřebuju vyvařit kompletně kabinu na mém CrewCabu. Je tam v souvislosti s elektrikou už pár úprav od předchozích majitelů, jako sólo vedení k el.ventilu na vstřik čerpadle a další podobné věci, které jsou i tady na fóru popisované. Zároveň tam někdo přede mnou dával různý přídavný světla a podobný srandičky, takže celkově je to splácaný tak, že by bylo dobré dát i elektriku dopořádku.
Sehnal jsem tu odkaz na elektriku nějakých Áčkových fronter, ale Campo jsem nenašel. Teď elektrika sice funguje, ale mám vepředu hodně shnilý poděhy, takže to musím kvůli vyvařování komplet odstrojit.
S autoelektrikou na starých autech, jako je moje Campo (1992) nemám celkem problém. Podobná vozidla bez elektroniky jsem už párkrát tahal komplet a vždycky se podařilo. Campo se mi jeví trochu specifický, protože nezapře v elektrice "japonský styl", takže to bez schemat asi nepůjde. Přece jen je to Isuzu.
Chci teda poprosit, jestli by byl někdo ochoten se se mnou podělit o schema na Campo, nebo poskytnout informace, jestli můžu vycházet z nějaký frontery, což by mně trochu překvapilo, ale pokud to jde, nemám s tím problém. Rád bych byl na tyto věci připraven dřív, než Campo rozvrtám, abych pak nezůstal na něčem viset a nestálo mi nepojízdný.
Díky za každou informaci
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenost v elektroinstalaci o rozdílech mezi Fronterou A a Campem. Schyluje se k tomu, že budu dělat totální rozborku Campa. Čeká mně výměna rámu a při té příležitosti potřebuju vyvařit kompletně kabinu na mém CrewCabu. Je tam v souvislosti s elektrikou už pár úprav od předchozích majitelů, jako sólo vedení k el.ventilu na vstřik čerpadle a další podobné věci, které jsou i tady na fóru popisované. Zároveň tam někdo přede mnou dával různý přídavný světla a podobný srandičky, takže celkově je to splácaný tak, že by bylo dobré dát i elektriku dopořádku.
Sehnal jsem tu odkaz na elektriku nějakých Áčkových fronter, ale Campo jsem nenašel. Teď elektrika sice funguje, ale mám vepředu hodně shnilý poděhy, takže to musím kvůli vyvařování komplet odstrojit.
S autoelektrikou na starých autech, jako je moje Campo (1992) nemám celkem problém. Podobná vozidla bez elektroniky jsem už párkrát tahal komplet a vždycky se podařilo. Campo se mi jeví trochu specifický, protože nezapře v elektrice "japonský styl", takže to bez schemat asi nepůjde. Přece jen je to Isuzu.
Chci teda poprosit, jestli by byl někdo ochoten se se mnou podělit o schema na Campo, nebo poskytnout informace, jestli můžu vycházet z nějaký frontery, což by mně trochu překvapilo, ale pokud to jde, nemám s tím problém. Rád bych byl na tyto věci připraven dřív, než Campo rozvrtám, abych pak nezůstal na něčem viset a nestálo mi nepojízdný.
Díky za každou informaci
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Bohužel ani já ti moc nepomůžu mam tady jen starý svazek z vraku, a popis drátů co vedou k motoru Ale když mi hořela elektrika(přední svazek k motoru) od blbě sletovaných drátů ke spínači zpatečkového světla tak výměna nebyla složitá P.S. Co jsem to porovnával se schématem Frontery A tak se to moc nelišilo.
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Díky kluci, ještě tomu dám chvíli času, jestli tady, nebo někde jinde něco neobjevím a pokud to nepůjde jinak, tak to udělám podobně. Popíšu si svazek, jak to budu postupně odpojovat a pak se uvidí.
Myslel jsem původně, že bych to komplet osápal pryč a natahal předek znovu, protože je tam od různých oprav a úprav fakt zmatek. Mám pocit, že i kontakty u některých pojistek a napojení vodičů je místy vyhřátý, jinde dost zoxidovaný, takže je celkem div, že je všecko ještě v tomto stavu funkční
Možná jsem detajlista, ale mým cílem je dát do cajku auto tak, abych do budoucna nemusel tápat, když se něco šustne. Rád bych s ním pak nějakej pátek jezdil, aniž bych byl nucen se v tom moc hrabat. Fronterácký schémata na Áčko mám, takže to asi půjde i tak. Mám totiž zkušenost, že když se něco jen tak napůl opraví, začnou se objevovat další a další problémy. To platí speciálně u elektriky, kde stačí jedna špatná kostra a pak může nesmyslně blbnout jiná věc, která s tou kostrou vůbec nesouvisí a těžko se to hledá...
Myslel jsem původně, že bych to komplet osápal pryč a natahal předek znovu, protože je tam od různých oprav a úprav fakt zmatek. Mám pocit, že i kontakty u některých pojistek a napojení vodičů je místy vyhřátý, jinde dost zoxidovaný, takže je celkem div, že je všecko ještě v tomto stavu funkční
Možná jsem detajlista, ale mým cílem je dát do cajku auto tak, abych do budoucna nemusel tápat, když se něco šustne. Rád bych s ním pak nějakej pátek jezdil, aniž bych byl nucen se v tom moc hrabat. Fronterácký schémata na Áčko mám, takže to asi půjde i tak. Mám totiž zkušenost, že když se něco jen tak napůl opraví, začnou se objevovat další a další problémy. To platí speciálně u elektriky, kde stačí jedna špatná kostra a pak může nesmyslně blbnout jiná věc, která s tou kostrou vůbec nesouvisí a těžko se to hledá...
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Campo - elektrika
Zkusím to tu oživit
Rád bych znovu poprosil, jestli se nenajde někdo se schématem na Campo. 2,5D r.v.92 motor 4JA1.
Jsem ochoten zaplatit, koupil jsem si z GB servisní manuál Opel v elektronické podobě, ale narazil jsem: Jednak se mi nezobrazují obrázky a schemata, což je problém nějakého nastavení v PC, ale hlavně jsem se dočetl, že schema pro Campo 4JA1 v elektronické podobě není a nejspíš už nebude.
Hledal jsem v papírové podobě na ebay a podobných serverech, ale nic jsem neobjevil, co by bylo alespoň v angličtině. Schema (obrázek) samozřejmě přečtu, ale popisy k tomu abych zvládnul přelouskat.
Nevím, jak moc je podobnej elektricky Monterey a který by to byl typ s ohledem na specifika Campa, jako jsou solenoidy podtlaků u motoru, kolem motorový brzdy a všech těch pojistkových skříněk a dalšího harampádí, které se od Frontery liší.
Vzhledem k tomu, že měním celou kabinu, bude nejlepší natahat to opravdu komplet nové, ale nemám podle čeho
"novou" kabinu mám holý skelet, takže nelze ani laborovat mezi svazkama, poněvadž ten už tam nebyl a jsem odkázanej jen na tu splácaninu, co je v mý kabině.
Pokud někdo máte alespoň typ, jsem ochoten i ten patřičně ocenit.
Nejsem z těch, co by chtěli všecko a nejlépe zadarmo... Fakt jsem hledal, ale když něco bylo, bylo to isuzu rodeo nebo pickup, ale úplně jiná motorizace, což jsem se obával, že nebude použitelné. Z benzínovýcho schematu toho na ropu moc nepasuje
Jsem ochoten zaplatit i za půjčení příručky, nebo kopie pár stránek, které by pro mně byly klíčové.
Rád bych znovu poprosil, jestli se nenajde někdo se schématem na Campo. 2,5D r.v.92 motor 4JA1.
Jsem ochoten zaplatit, koupil jsem si z GB servisní manuál Opel v elektronické podobě, ale narazil jsem: Jednak se mi nezobrazují obrázky a schemata, což je problém nějakého nastavení v PC, ale hlavně jsem se dočetl, že schema pro Campo 4JA1 v elektronické podobě není a nejspíš už nebude.
Hledal jsem v papírové podobě na ebay a podobných serverech, ale nic jsem neobjevil, co by bylo alespoň v angličtině. Schema (obrázek) samozřejmě přečtu, ale popisy k tomu abych zvládnul přelouskat.
Nevím, jak moc je podobnej elektricky Monterey a který by to byl typ s ohledem na specifika Campa, jako jsou solenoidy podtlaků u motoru, kolem motorový brzdy a všech těch pojistkových skříněk a dalšího harampádí, které se od Frontery liší.
Vzhledem k tomu, že měním celou kabinu, bude nejlepší natahat to opravdu komplet nové, ale nemám podle čeho
"novou" kabinu mám holý skelet, takže nelze ani laborovat mezi svazkama, poněvadž ten už tam nebyl a jsem odkázanej jen na tu splácaninu, co je v mý kabině.
Pokud někdo máte alespoň typ, jsem ochoten i ten patřičně ocenit.
Nejsem z těch, co by chtěli všecko a nejlépe zadarmo... Fakt jsem hledal, ale když něco bylo, bylo to isuzu rodeo nebo pickup, ale úplně jiná motorizace, což jsem se obával, že nebude použitelné. Z benzínovýcho schematu toho na ropu moc nepasuje
Jsem ochoten zaplatit i za půjčení příručky, nebo kopie pár stránek, které by pro mně byly klíčové.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
buď kreativní, Do you speak English?
Napiš do fabriky, na after sale department. Co se může stát? maximálně nic!
Napiš do fabriky, na after sale department. Co se může stát? maximálně nic!
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Do fabriky, tím myslíš Opel nebo Isuzu?
Nevím, jak to chodí, ale uvítám každý nápad. S angličtinou problém celkem nemám. Nevím, jestli někoho bude zajímat zoufalec, který shání schema na model auta, který už je pro ně historií, ale za pokus to stojí.
Zkus mně trochu nakopnout - koho myslíš, že bych měl zkusit oslovit? Výrobce je isuzu, takže tam?
Nevím, jak to chodí, ale uvítám každý nápad. S angličtinou problém celkem nemám. Nevím, jestli někoho bude zajímat zoufalec, který shání schema na model auta, který už je pro ně historií, ale za pokus to stojí.
Zkus mně trochu nakopnout - koho myslíš, že bych měl zkusit oslovit? Výrobce je isuzu, takže tam?
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Isuzu nemá v ČR oficiální zastoupení, pouze pro vozy D-MAX, takže tam psát nemusíš, to už sem zkoušel a odkázali mě na Opel, kde mě řekli, že s Isuzu nemají nic společnyho, že mám napsat do zastoupení Isuzu, takže nekonečnej koloběh ničeho.
Ty máš, ale Opel, takže bys mohl uspět na zastoupení Opel čr.
Ty máš, ale Opel, takže bys mohl uspět na zastoupení Opel čr.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Nepotřebuju celkem nutně zastoupení pro ČR, pomůže mi jakýkoliv materiál (schema) aniž by to muselo být v tuzemsku, ale zkusím to tady a pak se uvidí.Goauld_cz píše:Isuzu nemá v ČR oficiální zastoupení, pouze pro vozy D-MAX, takže tam psát nemusíš, to už sem zkoušel a odkázali mě na Opel, kde mě řekli, že s Isuzu nemají nic společnyho, že mám napsat do zastoupení Isuzu, takže nekonečnej koloběh ničeho.
Ty máš, ale Opel, takže bys mohl uspět na zastoupení Opel čr.
Teď jsem na týden na montáži, takže až se vrátím a budu zas v klidu doma, začnu oslovovat, kde se dá.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
to auto je Isuzu, takže do japonska do Isuzu.
Co by je naklonilo, by byl mail v jejich verzi čar a rozsypaného čaje, ale oni mluví anglicky very well.
V ČR zbytečná snaha.
Měli jsme kdysi autodata, nějakou tu verzi kde asi něco bylo, ale já už to nemám. Nemá to ještě někdo?
Boys?
Co by je naklonilo, by byl mail v jejich verzi čar a rozsypaného čaje, ale oni mluví anglicky very well.
V ČR zbytečná snaha.
Měli jsme kdysi autodata, nějakou tu verzi kde asi něco bylo, ale já už to nemám. Nemá to ještě někdo?
Boys?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera
Mám naprosto stejný názor, pracuju na tom. Pokud se něco podaří, samozřejmě se s Vámi podělím, když bude zájemfarmář píše:to auto je Isuzu, takže do japonska do Isuzu.
Co by je naklonilo, by byl mail v jejich verzi čar a rozsypaného čaje, ale oni mluví anglicky very well.
V ČR zbytečná snaha...
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Schéma elektroinstalace pro Campo 2,5D 4JA1
Hledal jsem různá zastoupení Isuzu. V Japonsku jsem na webu nenašel žádnou adresu, kam by se dal poslat dotaz. Na zastoupení Isuzu pro Velkou Británii poskytují jakékoli informace pouze lidem z Británie a lidi od jinud si mají najít jiné zastoupení odpovídající jejich lokalitě
Pokračoval jsem dále v podobném duchu a nakonec jsem zkusil jen tak oslovit zastoupení Isuzu tady v republice, někde u Brna. Zabývají se sice náklaďákama, autobusama a D-maxem, ale pán byl ochotný, na mail mi přišla odpověď během půl hodiny, ať mu pošlu VIN, že se zkusí dostat do databáze přes jejich přístup, co mají na náklaďáky. Bohužel to nešlo, ale poslal mi mail a telefon na zastoupení Isuzu pro Evropu (někde v Itálii).
Mám zkontaktovat přímo jednu paní, že je ochotná a pokud mi někdo může pomoct, tak prý ona. Došla mi odpověď, že má teď dovolenou, ale příští týden to prý zkusíme vyřešit, až bude v práci.
Držte mi pěsti, ať to klapne, rád se pak o schemata podělím
Pokračoval jsem dále v podobném duchu a nakonec jsem zkusil jen tak oslovit zastoupení Isuzu tady v republice, někde u Brna. Zabývají se sice náklaďákama, autobusama a D-maxem, ale pán byl ochotný, na mail mi přišla odpověď během půl hodiny, ať mu pošlu VIN, že se zkusí dostat do databáze přes jejich přístup, co mají na náklaďáky. Bohužel to nešlo, ale poslal mi mail a telefon na zastoupení Isuzu pro Evropu (někde v Itálii).
Mám zkontaktovat přímo jednu paní, že je ochotná a pokud mi někdo může pomoct, tak prý ona. Došla mi odpověď, že má teď dovolenou, ale příští týden to prý zkusíme vyřešit, až bude v práci.
Držte mi pěsti, ať to klapne, rád se pak o schemata podělím
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Schemata a manuály nejen pro Campo
S velkým potěšením bych chtěl sdělit, že schemata elektroinstalace nejen pro Campo existují a podařilo se mi je sehnat
Je to v angličtině, ale to u schemat a nákresů není až tak velký problém i pro lidi tento jazyk neovládající.
Jsou to originální materiály od Isuzu. U nás běžně nedostupné, ale po několika desítkách hodin hledání na internetu po celém světě, dotazech na čtyři různá místa v Opelu, zastoupení Isuzu pro Evropu a pátrání všude možně jsem zjistil následující:
To, co se tu prodávalo jako Opel Campo, bylo s motorizací 2,5D a 2,5TD vyráběno jako Holden Rodeo pickup pro Austrálii a jako Isuzu pro Jihoafrickou Republiku. Jinde jsem tuto motorizaci nenašel.
Poptal jsem se tam na různých webech a fórech a dle informací od protinožců je evropský Opel Campo kombinací Isuzu serie TF a serie KB. Z těchto dvou vozidel je Campo zkombinované a to je nejdůležitější pro dohledání informací v manuálech.
V Isuzu mi nabídli manuál s elektrikou za 200EUR, což se mi jevilo trochu dost, tak jsem si ho našel sám jinde.
Jakmile se mi to podaří nějak to zkomprimovat, dám to sem. Nešlo mi to přiložit, ale pracuju na tom
Je to v angličtině, ale to u schemat a nákresů není až tak velký problém i pro lidi tento jazyk neovládající.
Jsou to originální materiály od Isuzu. U nás běžně nedostupné, ale po několika desítkách hodin hledání na internetu po celém světě, dotazech na čtyři různá místa v Opelu, zastoupení Isuzu pro Evropu a pátrání všude možně jsem zjistil následující:
To, co se tu prodávalo jako Opel Campo, bylo s motorizací 2,5D a 2,5TD vyráběno jako Holden Rodeo pickup pro Austrálii a jako Isuzu pro Jihoafrickou Republiku. Jinde jsem tuto motorizaci nenašel.
Poptal jsem se tam na různých webech a fórech a dle informací od protinožců je evropský Opel Campo kombinací Isuzu serie TF a serie KB. Z těchto dvou vozidel je Campo zkombinované a to je nejdůležitější pro dohledání informací v manuálech.
V Isuzu mi nabídli manuál s elektrikou za 200EUR, což se mi jevilo trochu dost, tak jsem si ho našel sám jinde.
Jakmile se mi to podaří nějak to zkomprimovat, dám to sem. Nešlo mi to přiložit, ale pracuju na tom
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Schemata
Přikládám odkaz ke stažení,
heslo: campo
stačí kliknout na pomalé stažení. Je to bez registrace a na chvilku...
https://uloz.to/!QAUeS44EA/isuzu-holden-opel-exe
Zkomprimoval jsem to jako samorozbalovací archiv, k přístupu k souboru i k rozbalení je stejné heslo uvedené nahoře.
Přeji i Vám ostatním užitek z těchto informací.
Mám toho víc, i nějaký servisní manuál by se našel, ale nejdřív se tím musím prokousat sám, je to dost obsáhlé (podotýkám že vše v angličtině, ale je tam dost obrázků, tabulek i technických výkresů).
heslo: campo
stačí kliknout na pomalé stažení. Je to bez registrace a na chvilku...
https://uloz.to/!QAUeS44EA/isuzu-holden-opel-exe
Zkomprimoval jsem to jako samorozbalovací archiv, k přístupu k souboru i k rozbalení je stejné heslo uvedené nahoře.
Přeji i Vám ostatním užitek z těchto informací.
Mám toho víc, i nějaký servisní manuál by se našel, ale nejdřív se tím musím prokousat sám, je to dost obsáhlé (podotýkám že vše v angličtině, ale je tam dost obrázků, tabulek i technických výkresů).
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 07 dub 2013 12:51
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Rozdíly el.instalace Campo vs. Frontera - elektrické schéma ke stažení
Ahoj,prosím tě. Mám Campo Isuzu a začalo mě to vypalovat pojistku engine back L. Nevíš co k tomu vede? Pojistka č.8
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.