Svíčky pro 3.2 V6
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Svíčky pro 3.2 V6
Jaký máte a nebo jak by jste dali vy zkušení svíce do V6?
Denso Iridium?
Denso TT?
Bosch platinum?
NGK Spark Plugs?
Díky
Denso Iridium?
Denso TT?
Bosch platinum?
NGK Spark Plugs?
Díky
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Svíčky pro 3.2 V6
Servisní manuál udává tyhle, jiny bych nedával.
Denso K16PR-P11
Denso PK16PR11
Chapmipon RC10PYP4
Denso K16PR-P11
Denso PK16PR11
Chapmipon RC10PYP4
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
- pida3.2v6
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 574
- Registrován: 21 led 2011 17:59
- Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy
Re: Svíčky pro 3.2 V6
já mám Bosch 7404 +9 FLR 8 LDCU+
zatím mají najeto ca. 10 000 km na benzín a 60 000 km na plyn (4 roky) a bez problémů
zatím mají najeto ca. 10 000 km na benzín a 60 000 km na plyn (4 roky) a bez problémů
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Svíčky pro 3.2 V6
Svíčky s vícečetnou elektrodou bych nedoporučoval pro auta, ktery je nemají z výroby předepsany, protože na to nemají uzpusobeny zapalování. Moc sem o nich nezjistil, ale jestli sou vhodny na plyn, tak na benzín moc ne. Takže pokud nemáš plyn tak bych volil svíčky s iridiovou, nebo platinovou elektrodou, ktery sou určeny do tohodle motoru. Prostě iridiovy Denso IK16 a hotovo
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Svíčky pro 3.2 V6
Ono to asi nebude jen tak, říci prostě dát to, co předepisuje výrobce. Jen už s ohledem na to, že v době kdy se Frontery vyráběly tyhle nový technologie pro výrobu svíček nebyly k dispozici. Já se právě bavil se dvěma mechošama od Opelu a ti povídali, že třeba ty TT od Densa dávají docela často i do starších vozidel, bo mají naproti sobě ty dvě elektrody. To pak dělá daleko lepší a silnější jiskru a benzín se tak líp spaluje. Ty Iridium se taky používají dost často. No a jelikož budu dělat provoz na E85 tak vesměs všude mi bylo řečeno, že dávají svíčky Svíčky DENSO Iridium Power IK16 E85 (popřípadě BOSCH platinum LPG) a ještě se doporučuje výměna za K&N vzduchový filtr kvůli lepšímu dýchání motoru...jenže to zase pro off není moc dobrý co jsem tady vyčetl... :-)
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Svíčky pro 3.2 V6
Svíčky co předepisuje výrobce sou naopak nejmodernější technologie co byla v té době a je i teď, tj. iridiovy a platinovy. Na provoz E85 je vhodny použít právě ty denso iridium.
Ohledně těch svíček s dvojitou, nebo dokonce čtveřitou elektrodou je nesmysl už z fyzikálního hlediska. Pokud máš jednu zápornou elektrodu se správnou vzdáleností od kladné je jiskra správně dlouhá a silná. Zvýšením počtu elektrod dosáhneš jenom toho, že jiskra se rozdělí na dvě slabší, což pro zapálení směsi rozhodně vhodnější není. Víceelektrodovy svíčky se používají v systémech se silnějším zapalování, nejčastěji u sportovních aut, kde je z hlediska výkonu taková svíčka vhodná. Pokud k tomu ale zapalování není uzpůsobeny, jakožto že u tohodle auta není, tak je to čirej nesmysl.
Svíčky sice můžou fungovat normálně, ale záleží na konkrétním zapalování. U některých háže jiskru sporadicky na některou z elektrod a provoz je normální a u některých se jiskra rozdvojí na obě elektrody a tím se obě jiskry zeslabí.
Hlavní věc, kterou je potřeba si u Frontery uvědomit, že to není OPEL ale ISUZU Takže ne Němec, ale Japonec a do těch se odjakživa dávají japonsky svíčky
Filtr K&N je dobrej i na ofroad, ale je potřeba ho pravidelně čistit a impregnovat olejem, jinak nefunguje a pouští do motoru prach. U 3.2 frontery není filtr papírovej, takže výměna vložky za sportovní, nebo dokonce otevřeny sání je sama o sobě nesmysl.
Ohledně těch svíček s dvojitou, nebo dokonce čtveřitou elektrodou je nesmysl už z fyzikálního hlediska. Pokud máš jednu zápornou elektrodu se správnou vzdáleností od kladné je jiskra správně dlouhá a silná. Zvýšením počtu elektrod dosáhneš jenom toho, že jiskra se rozdělí na dvě slabší, což pro zapálení směsi rozhodně vhodnější není. Víceelektrodovy svíčky se používají v systémech se silnějším zapalování, nejčastěji u sportovních aut, kde je z hlediska výkonu taková svíčka vhodná. Pokud k tomu ale zapalování není uzpůsobeny, jakožto že u tohodle auta není, tak je to čirej nesmysl.
Svíčky sice můžou fungovat normálně, ale záleží na konkrétním zapalování. U některých háže jiskru sporadicky na některou z elektrod a provoz je normální a u některých se jiskra rozdvojí na obě elektrody a tím se obě jiskry zeslabí.
Hlavní věc, kterou je potřeba si u Frontery uvědomit, že to není OPEL ale ISUZU Takže ne Němec, ale Japonec a do těch se odjakživa dávají japonsky svíčky
Filtr K&N je dobrej i na ofroad, ale je potřeba ho pravidelně čistit a impregnovat olejem, jinak nefunguje a pouští do motoru prach. U 3.2 frontery není filtr papírovej, takže výměna vložky za sportovní, nebo dokonce otevřeny sání je sama o sobě nesmysl.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI