palivoměr a problémy kolem něj
- EVIL
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 srp 2006 20:47
palivoměr a problémy kolem něj
Jel jsem si tak po meste a raficka nafty skoro na nule a hladove oko nic rikam si ze na benzinu dojedu a najednou se rozsviti hladove oko a frontera se zastavila, nevite nekdo cim by to mohlo byt ze hladove oko se rozsviti az kdyz uz nafta opravdu dojde, hadice od nadrze prehozene nemam a bylo by to stejne jedno plovak jsem mel venku obe jsou stejne vysoko jen na saci je sytko na opravdu velike necistoty jako sterk apod.
Frontera A 2,3TD int. r.v. 95.......má bývalá laska
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave zjisteni
taky mi nefunguje rezerva
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- stavitel1
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 654
- Registrován: 23 čer 2008 19:51
- Bydliště: okres Nitra, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave zjisteni
no možno máš zle nakalibrovany (nastaveny) ukazovatel na pristrojpvke kolko ti to ukazuje ked daš do plna - mne osobne len 3/4 a je full takže sa na to moc nespolieham a ani neriešim protože to na jazdu vpliv nema
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Palivoměr
třeba se pletu ale tu kontrolku si myslím spíná mechanicky rafika budíku, pochybuju, že tam vymejšleli nějakou elektroniku, která by reagovala na určitou výši odporu a v závislosti rasvěcela žárovku. když zapneš klíčky, žárovka zhasne až v určité poiloze rafiky budíku když nabíha,bez ohledu na to,že máš plnou nádrž. předpokládám, že tobě teda zhasne okamžitě, jak se rafika pohne, ne až v poloze polovina z první čtvrtiny. v každém případě, na plovákovém mechanizmu to nehledej, je to v palubce
Naposledy upravil(a) Janeš Petr dne 11 lis 2008 20:37, celkem upraveno 2 x.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zajimave zjisteni
jestli ti to při plné nádrži ukazuje jen 3/4 , hledej to v naohejbání toho drátu s plovákemstavitel1 píše:no možno máš zle nakalibrovany (nastaveny) ukazovatel na pristrojpvke kolko ti to ukazuje ked daš do plna - mne osobne len 3/4 a je full takže sa na to moc nespolieham a ani neriešim protože to na jazdu vpliv nema
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zajimave zjisteni
kdyby nekoho zajímalo, co má v nádrži....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zajimave zjisteni
všechny plováky jsou fajn,dokud se nevyndaj.Blbá zkušenost, pak si s tímmusíš umět pohrát.Blikání/svícení rezervy mě sere,když vidím že reálně dojíždím nádrž, mě to stačí
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 306
- Registrován: 21 čer 2006 06:59
Re: Zajimave zjisteni
Nevím jak "A", ale Béčko to má udělaný tak, že zhruba při 10l v nádrži se rozsvítí kontrolka a při 5l začne tahle kontrolka pravidelně blikat.
Mám to přesně změřený, když jsem vypouštěl nádrž a zároveň sledoval rozsvícený budíky.
Mám to přesně změřený, když jsem vypouštěl nádrž a zároveň sledoval rozsvícený budíky.
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zajimave zjisteni
U Áčka je to obráceně: nejdřív začne blikat (hlavně v zatáčkách) a pak to svítí durchPavel M píše:Nevím jak "A", ale Béčko to má udělaný tak, že zhruba při 10l v nádrži se rozsvítí kontrolka a při 5l začne tahle kontrolka pravidelně blikat.
Mám to přesně změřený, když jsem vypouštěl nádrž a zároveň sledoval rozsvícený budíky.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 306
- Registrován: 21 čer 2006 06:59
Re: Zajimave zjisteni
Béčko naštěstí při houpání a malém množství paliva nebliká. Hlídá to tam elektronika, či co ... Buď svítí, anebo pak přerušovaně bliká, aby si i slepej všim, že něco není v pořádku a je už nej... nejvyšší čas zajet někam do civilizace
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zajimave zjisteni
jako z ÁSIE do Práglu? sry jsem si nemohl pomoct
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave zjisteni
Nazdar všichni.
Tak s tímhle problémem jsem se setkal a u mě to bylo v drátech k plováku u nádrže. Ztvrdlá izolace a dráty nic moc, tak se to začalo lámat. Překlemoval jsem to novými dráty a zatím to funguje.
Tak s tímhle problémem jsem se setkal a u mě to bylo v drátech k plováku u nádrže. Ztvrdlá izolace a dráty nic moc, tak se to začalo lámat. Překlemoval jsem to novými dráty a zatím to funguje.
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Ukazatel paliva a kontrolka
Moje zkušenost s průběžnou kontrolou paliva je obdobná:
Když jsem Bělici v dubnu 2006 koupil, tak už měřák ukazoval na stupnici při plné bandě jen 1/2 až 3/4. Jak kdy. Po ujetí asi 200km se už rafička dotýká červeného políčka u nuly. Takže měření nic moc.
Hladové oko jsem si vychytal s kanistrem 10l, že se rozsvěcí a zase zhasíná podle stylu jízdy (rovinky, dálnice, zatáčky, klesání) asi tak 80-100km před konečnou. Trvale svítí asi 50km před konečnou. Pokud palivo už dojde a motor zdechne, tak je to vždy při klesání. Nikdy do kopce. Podle praxe mám zjištěno, že při narvané nádrži po okraj hrdla (85 litrů) dojedu na dno asi po 820km. A to ji nešetřim.
Před pár týdny jsem se ale vracel v noci domu a asi 70km před cílem se naprosto nečekaně a nastálo rozsvítila kontrolka hladu a už nezhasla ( asi při najetých pouhých 450km !!). Zároveň jsem si všiml, že rafika se nezadržitelně sune stále dolu, až se zastavila až na dolním mech.dorazu. Lekl jsem se, že mi ruplo palivové zpětné potrubí a leju benál na asfalt. U První pumpy jsem zastavil, koupil baterie do baterky a jal se zjišťovat příčinu úniku paliva. Benzín ale žádný cítit nebylo. Ani v motoru, ani pod autem, ani u PZ kola. Tak jsem si oddych. Vidět mokro od benz. nebylo možné, bo bylo po oblevě a silnice i spodek vozu mokrej. Ale protože bylo soleno, napadlo mě, že bude problém v konektoru v plováku. Pro jistotu jsem koupil 5l kanistr (i s palivem) a vyrazil ku domovu. Dojel jsem v pohodě a najel ještě potom dalších 350km. Po natankování full je rafika ale stále chcíplá a oko stále svítí. Řídím se tedy najetými km a v kufru vozim hotovost 10litrů benu.
Z toho plyne, že hladové voko je skutečně spínané od měřáčku až na palubce (né plovákem) a když nejde měření, nejde ani kontrolka. Až bude lepší počasí , budu muset ty kablíky k bandasce prohlédnout, ale myslím si, že to budou na 90% uhnilé přívody přímo na konektorech plováku. ( UF... zase článek jak do novin sorry )
Když jsem Bělici v dubnu 2006 koupil, tak už měřák ukazoval na stupnici při plné bandě jen 1/2 až 3/4. Jak kdy. Po ujetí asi 200km se už rafička dotýká červeného políčka u nuly. Takže měření nic moc.
Hladové oko jsem si vychytal s kanistrem 10l, že se rozsvěcí a zase zhasíná podle stylu jízdy (rovinky, dálnice, zatáčky, klesání) asi tak 80-100km před konečnou. Trvale svítí asi 50km před konečnou. Pokud palivo už dojde a motor zdechne, tak je to vždy při klesání. Nikdy do kopce. Podle praxe mám zjištěno, že při narvané nádrži po okraj hrdla (85 litrů) dojedu na dno asi po 820km. A to ji nešetřim.
Před pár týdny jsem se ale vracel v noci domu a asi 70km před cílem se naprosto nečekaně a nastálo rozsvítila kontrolka hladu a už nezhasla ( asi při najetých pouhých 450km !!). Zároveň jsem si všiml, že rafika se nezadržitelně sune stále dolu, až se zastavila až na dolním mech.dorazu. Lekl jsem se, že mi ruplo palivové zpětné potrubí a leju benál na asfalt. U První pumpy jsem zastavil, koupil baterie do baterky a jal se zjišťovat příčinu úniku paliva. Benzín ale žádný cítit nebylo. Ani v motoru, ani pod autem, ani u PZ kola. Tak jsem si oddych. Vidět mokro od benz. nebylo možné, bo bylo po oblevě a silnice i spodek vozu mokrej. Ale protože bylo soleno, napadlo mě, že bude problém v konektoru v plováku. Pro jistotu jsem koupil 5l kanistr (i s palivem) a vyrazil ku domovu. Dojel jsem v pohodě a najel ještě potom dalších 350km. Po natankování full je rafika ale stále chcíplá a oko stále svítí. Řídím se tedy najetými km a v kufru vozim hotovost 10litrů benu.
Z toho plyne, že hladové voko je skutečně spínané od měřáčku až na palubce (né plovákem) a když nejde měření, nejde ani kontrolka. Až bude lepší počasí , budu muset ty kablíky k bandasce prohlédnout, ale myslím si, že to budou na 90% uhnilé přívody přímo na konektorech plováku. ( UF... zase článek jak do novin sorry )
Naposledy upravil(a) Milda dne 09 úno 2009 23:49, celkem upraveno 1 x.
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: rafika palivoměru-jak komu ukazuje??
mne to v nedeli nastartovalo a rucka jela a jela a vypada to ze za 3 sekundy sem zvetsil nadrz na 200 litru
dyt kouknete na foto. bylo to rano, minus 6, auto stalo venku celou noc. v cem muze bejt problem? ted uz je vse v poradku...vratilo se to do starych koleji...asi je mene kosa. zavisi to vod teploty? teplotna roztaznost a elasticita nejake pruzinky nebo co?
dyt kouknete na foto. bylo to rano, minus 6, auto stalo venku celou noc. v cem muze bejt problem? ted uz je vse v poradku...vratilo se to do starych koleji...asi je mene kosa. zavisi to vod teploty? teplotna roztaznost a elasticita nejake pruzinky nebo co?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 706
- Registrován: 21 led 2006 16:14