problémy s kontrolkami na B Fronteře
problémy s kontrolkami na B Fronteře
Ahoj, jsem asi půl roku majitelem Frontery 2.2 DTI a v jinak bezproblémovém fungování auta mám trochu problém. V poslední době mi při nastartování nenaskočí počítadlo kilometrů a neproblikne kontrolka palivoměru. Otáčkoměr naskočí v okamžiku rozsvícení světel a zároveň naskočí i počítadlo. Včera při jízdě v docela pořádném dešti mi začala svítit oranžová kontrolka motoru a zapnulo mi to nouzový režim. Po zastavení a cca 30 minutové přestávce se všechno srovnalo. Máte někdo s tímto problémem nějakou zkušenost. Dík za odpověď a pro jistotu posílám mail dufek.podlahy@seznam.cz
Re: problémy s kontrolkami na B Fronteře
Petr Dufek píše:Ahoj, jsem asi půl roku majitelem Frontery 2.2 DTI a v jinak bezproblémovém fungování auta mám trochu problém. V poslední době mi při nastartování nenaskočí počítadlo kilometrů a neproblikne kontrolka palivoměru. Otáčkoměr naskočí v okamžiku rozsvícení světel a zároveň naskočí i počítadlo. Včera při jízdě v docela pořádném dešti mi začala svítit oranžová kontrolka motoru a zapnulo mi to nouzový režim. Po zastavení a cca 30 minutové přestávce se všechno srovnalo. Máte někdo s tímto problémem nějakou zkušenost. Dík za odpověď a pro jistotu posílám mail dufek.podlahy@seznam.cz
...mno, to je bordylek v elektrice. Hledat bych to nechtel, protoze prochazet elektriku auta je zatrest. Jedine co me napada je: kouknout pod auto a do motoroveho prostoru a hledat nejakou uvolnenou kostru....proste kouknout na to. Nahoda je blbec a oprava pak rychla, ale jinak se asi budes docela trapit .... hodne stesti
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas s Rosťou, toto bude problém v elektrice. Pokud je teď v tuto chvíli všechno v pořádku, tak jezdi dál, dokud se to neprojeví "pořádně" a hlavně na trvalo. Nejhůř se totiž hledá to, co se na chvíli objeví a pak zase ztratí. To většinou nejde najít jinak, než pořádným osciloskopem a dlouhým vrtáním v autě klidně i v řádu několika dnů.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
A ještě mě napadlo při pročítání tvého příspěvku - klidně sem popisuj další věci co to dělá, třeba i každý den, možná si někdo při spatření nějaké té věci vzpomene, že mu to dělalo taky a že to odstranil tak a tak.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
kontrolky
Ahoj, díky za snahu, ale moc jste mě nepotěšili. Trochu jsem pátral a možná, že problém jsem si udělal trochu sám. Montoval jsem totiž náklonoměr a protože jsem chtěl, aby jeho osvětlení šlo od osvětlení palubní desky, trochu jsem jí rozebral. Při manipulaci jsem asi pohnul s nějakým konektorem a zlobí trochu kostra. Zatím jsem konkrétní místo ještě nenašel, ale uvidíme. Spíš mě štve to rozsvícení kontrolky motoru. Fakt je to, že v manuálu píšou, že pokud kontrolka zase zhasne nemáme tomu věnovat příliš velkou pozornost. Tak uvidíme. Dík za připomínky a mějte se. Čau Petr
Ahoj, mám taky 2,2 DTI a ten samý problém jako Petr. Po nastartování nenaskočí otáčkoměr,počítadlo km, tachometr ani ukazatel stavu paliva. Až rozsvítím světla /někdy musím vypínač několikrát zapnout a vypnout/, pak to naskočí kromě počítadla km a tachometru. To naskočí někdy po 5km nebo i po více km. Určitě to bude elktrika v palubovce, kostra nebo nějaký konektor. Pokud na to příjdeš tak dej vědět,pokud na to příjdu já, tak taky napíšu. Čau Franta
Ahoj, dneska jsem mluvil s jedním autoelektrikou a říkal, že tento problém již řešil a jednalo se o vadný tištěný spoj v palubovce. Ale podle toho co jsem mu říkal já to stoprocentně netvrdil. Spíš se přikláněl ke kostře. Zjistil jsem, že pokud otáčkoměr nenaskočí stačí dát ránu levou rukou do oblasti nad vypínačem světel zezhora na přístrojovku. Zatím to fungovalo stoprocentně. Zatím čau Petr.
Ahoj všichni,
tk problém s kontrolkami je vyřešen. Je potřeba vyměnit tištěný spoj v budíkách. Já to vyřešil výměnou celého přístroje. Jediná věc bude trochu jinak a to celkový počet ujetých km. To si pamatuje tachometr a ne počítač. Cena budíků na vrakovišti je cca 2500,- . Záruka je 12měsíců.
Tak zatím čau.
tk problém s kontrolkami je vyřešen. Je potřeba vyměnit tištěný spoj v budíkách. Já to vyřešil výměnou celého přístroje. Jediná věc bude trochu jinak a to celkový počet ujetých km. To si pamatuje tachometr a ne počítač. Cena budíků na vrakovišti je cca 2500,- . Záruka je 12měsíců.
Tak zatím čau.
- Jan Fried
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11 led 2006 14:35
- Bydliště: Č. Budějovice 11 CZ
Samozřejmě ti to přeji, ale je to dost podivné, že to bylo v tištěném spoji. Sám jsem také sázel na uvolněnou kostru, anebo studený spoj někde u pojistkové schránky. Píšeš, že pomohla zaručeně rána do přístrojovky. Ta by asi těžko opravila vadný tišťák, co? No hlavně že to nyní chodí. Zdar.
Čaudy-krátké béčko 99/2.2 dTi 85 kW/X22DTH/automat
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Tišťák
Je to velice pravděpodobné. Jednou jsem opravoval v Mazdě topení. Dlouho jsem nemohl přijít na to co stím je. Až teprve jsem rozdělal a roznýtoval ovladač topení jsem zjistil že je tišťák prasklý. Na první pohled vše vypadalo naprosto v púořádku, ale nakonec nebylo.
- Jan Fried
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11 led 2006 14:35
- Bydliště: Č. Budějovice 11 CZ
Tišťák
Je to dost záludná porucha (závada) a je velice dobré, že jsi ji hodil do placu. To jsou totiž hodně blbé (málo průhledné) závady. Určitě se to bude dříve, nebo později někomu hodit a pak nezbývá, než smeknout. Díky za všechny!!!
Čaudy-krátké béčko 99/2.2 dTi 85 kW/X22DTH/automat
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 26 črc 2005 16:59
Tak hoši,ani to dlouho netrvalo,a už někdo smeká.Asi 14 dní mi budíky naskakují do provozu po malé či větší promlce a říkám si,že takovou píčovinu bude zase problém řešit a tak dělám jako by nic.
To pojedu do servisu vesele,když vím,že se jedná o tištěný spoj v palubce.
Pro úplnost,mám 3,2 benzín,takže se to může stát komukoliv.
Velké díky.Pavel Černý
To pojedu do servisu vesele,když vím,že se jedná o tištěný spoj v palubce.
Pro úplnost,mám 3,2 benzín,takže se to může stát komukoliv.
Velké díky.Pavel Černý
Zlta kontrolka motora z bleskom uprostred!!!!!
mal som ten isty problem, ze pri urcitej rychlosti, myslim, ze to bolo niekde okolo 110km/h sa mi rozsvietila kontrolka motora s bleskom. Precital som si v man., ze pokial zhasne tak neni problem, lenze ona stale castejsie a castejsie svietila. Nakoniec som sa rozhodol ist do Oplu v Ziline na pocitac, kde zistili, ze mam zly prietokomer vzduchu, alebo teda nefunguje uz tak ako ma. To iste sa stalo aj kamaratovi s tou istou Fronterou. Mam Fronteru 2000rv, long, 2,2DTi LIMITED.