starter 2,3td startuje až na druhé otočení klíčku
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
starter 2,3td startuje až na druhé otočení klíčku
tak mi starter funguje až na druhé otočení klíčku ........... zádrhel je v tom, že jsou vysoké ztráty napětí na kabelu mezi pojistkou 60A , spínací skříňkou a cívkou starteru, takže dokud je v činnosti i žhavení, napětí ke starteru je tak nízké, že nestačí na sepnutí cívky. při druhém otočení klíčku už auto nežhaví a starter funguje normálně.( nesmí se klíček vrátit uplně )
Naposledy upravil(a) Janeš Petr dne 31 pro 2008 11:04, celkem upraveno 4 x.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
Re: starter 2,3td
..rozdelat, vycistit, pripadne vymenit uhlikovy segment a lozisko. Pul dne prace i se 3ma pivama, 800,- a je to jak novy. Skoda kupovat neco jinyhoJaneš Petr píše:nepřebejvá vám někomu doma starter? v Horažďovicích jsem nenatočil poprvé,dnes znova tak je asi čas..
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
ono se mi ho nechce vyndavat dvakrát loni dostal pouzdra,jinak byl dobrej. teď se mu nechce dělat,když se ohřeje od motoru(aspoň se mi to tak jeví). pohasnou kontrolky( 50tka na přímo hodně jiskří) ale ani náznak cvaknutí cívky,a než dojdu pro to pivo,funguje... po další půlhodině jízdy se to opakuje.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: starter 2,3td
Zkus zkontrolovat drátek k cívce, častokrát je v něm přechoďák jak kráva a když se ohřeje, tak to vůbec nespíná. Mimochodem, přechoďák bejvá i na spojce mezi plusovejma kabelama mezi baterkou, startérem a hlavním vývodem do interiéru.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
tím jsem se bavil dneska. sprej na kontakty do spínací skř. ,konektor pod sloupkem řízení,kulatej u motoru... a mezi tím mi to zas vystydlo a zas funguje
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: starter 2,3td
Mimochodem kulatej u motoru: ta píčovina, která je tam fakt na hovno mi taky dala co proto
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
zejtra jezdim do večera,tak uvidím ve čtvrtek.mám strach,že to bude někde v té cívce,statoru,rotoru....
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: starter 2,3td
Stačí dá relé na spínací přívod a napajení přívst přímo z baterie na startér. Problém je způsoben velkým odběrem startéru a strarým vedení ke spínání startéru.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
já už o tý verzi s relátkem taky přemejšlel,ale nejdřív chci mít jistotu,kde se mi ty proudy ztrácí... někde to musí bejt ucpaný.momentálně mám překlemovanej ten konektor u motoru a čekám,jestli to zas udělá . vem si,že dneska to nestačí cívce starteru a zítra už to neutáhne ani to relé.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
tak starter od milhause dostal nové uhlíky (asi 300,-/4ks )a už se vozí v autě. výsledek- točí dvakrát rychleji než ten muj starej,takže se dost zlepšily starty ale po zahřátí motoru to opět nestartuje asi už ten drát konečně vyměním,jen mě mrzí,že jsem nepřišel na to,kde je ucpanej
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
takže jdu po svazku a hledám,v který z podobných prasáren se to ztrácí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: starter 2,3td
A furt nic? Kde se nachází ta prasárna na první fotce?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: starter 2,3td
a semotamo výměna zemnícího pásku od motoru dělá své.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: starter 2,3td
ale tyhle kabely jak koukám jsou luxusní!!!! no moje kabeláž už taky straší, viz moje problémy s čerpadlem
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: starter 2,3td
asi 50cm od elektrárny v motoru v hlavním svázku. z jednoho bílého se to dělí na pět nebo šest, ale jinak jsou takovádle dělení různejch jinejch drátů v tom svazku tak po 30 centimetrech.já už se ale pomalu blížím ke konci.měřím poklesy napětí na tom bílím drátu (sv .30) na každým místě,kde jsem se dostal k rozizolování svazku..... ten bílej se pak ve schnilým konektoru v levém sloupku mění na hnědý ( aby se to snáz hledalo,nebo Adamovi došel bílej)a pokračuje jako přívod pro pojistky v palubce a dál jako přívod ke spínací skříňce.... a tendle drát,když posílím drátem rovnou od baterky na sp. skř.,je po problému.bohužel,teď mi to zas funguje,takže pokračovat v hledání nemá smyslSlaava píše:A furt nic? Kde se nachází ta prasárna na první fotce?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/