starter 2,3td startuje až na druhé otočení klíčku

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

starter 2,3td startuje až na druhé otočení klíčku

Příspěvek od Janeš Petr »

tak mi starter funguje až na druhé otočení klíčku ........... zádrhel je v tom, že jsou vysoké ztráty napětí na kabelu mezi pojistkou 60A , spínací skříňkou a cívkou starteru, takže dokud je v činnosti i žhavení, napětí ke starteru je tak nízké, že nestačí na sepnutí cívky. při druhém otočení klíčku už auto nežhaví a starter funguje normálně.( nesmí se klíček vrátit uplně )
Naposledy upravil(a) Janeš Petr dne 31 pro 2008 11:04, celkem upraveno 4 x.
Rosta

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Rosta »

Janeš Petr píše:nepřebejvá vám někomu doma starter? v Horažďovicích jsem nenatočil poprvé,dnes znova tak je asi čas..
..rozdelat, vycistit, pripadne vymenit uhlikovy segment a lozisko. Pul dne prace i se 3ma pivama, 800,- a je to jak novy. Skoda kupovat neco jinyho :mrgreen:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

ono se mi ho nechce vyndavat dvakrát :grin: loni dostal pouzdra,jinak byl dobrej. teď se mu nechce dělat,když se ohřeje od motoru(aspoň se mi to tak jeví). pohasnou kontrolky( 50tka na přímo hodně jiskří) ale ani náznak cvaknutí cívky,a než dojdu pro to pivo,funguje... po další půlhodině jízdy se to opakuje.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Slaava »

Zkus zkontrolovat drátek k cívce, častokrát je v něm přechoďák jak kráva a když se ohřeje, tak to vůbec nespíná. Mimochodem, přechoďák bejvá i na spojce mezi plusovejma kabelama mezi baterkou, startérem a hlavním vývodem do interiéru.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

tím jsem se bavil dneska. sprej na kontakty do spínací skř. ,konektor pod sloupkem řízení,kulatej u motoru... a mezi tím mi to zas vystydlo a zas funguje
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Slaava »

Mimochodem kulatej u motoru: ta píčovina, která je tam fakt na hovno mi taky dala co proto :roll:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

zejtra jezdim do večera,tak uvidím ve čtvrtek.mám strach,že to bude někde v té cívce,statoru,rotoru.... :(
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Nimrod »

Stačí dá relé na spínací přívod a napajení přívst přímo z baterie na startér. Problém je způsoben velkým odběrem startéru a strarým vedení ke spínání startéru.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

já už o tý verzi s relátkem taky přemejšlel,ale nejdřív chci mít jistotu,kde se mi ty proudy ztrácí... někde to musí bejt ucpaný.momentálně mám překlemovanej ten konektor u motoru a čekám,jestli to zas udělá . vem si,že dneska to nestačí cívce starteru a zítra už to neutáhne ani to relé.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

tak starter od milhause dostal nové uhlíky (asi 300,-/4ks )a už se vozí v autě. výsledek- točí dvakrát rychleji než ten muj starej,takže se dost zlepšily starty :grin: ale po zahřátí motoru to opět nestartuje :( asi už ten drát konečně vyměním,jen mě mrzí,že jsem nepřišel na to,kde je ucpanej
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

takže jdu po svazku a hledám,v který z podobných prasáren se to ztrácí :(
P1020190.jpg
P1020182.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Slaava »

A furt nic? Kde se nachází ta prasárna na první fotce?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: starter 2,3td

Příspěvek od farmář »

a semotamo výměna zemnícího pásku od motoru dělá své.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: starter 2,3td

Příspěvek od farmář »

ale tyhle kabely jak koukám jsou luxusní!!!! no moje kabeláž už taky straší, viz moje problémy s čerpadlem
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: starter 2,3td

Příspěvek od Janeš Petr »

Slaava píše:A furt nic? Kde se nachází ta prasárna na první fotce?
:grin: asi 50cm od elektrárny v motoru v hlavním svázku. z jednoho bílého se to dělí na pět nebo šest, ale jinak jsou takovádle dělení různejch jinejch drátů v tom svazku tak po 30 centimetrech.já už se ale pomalu blížím ke konci.měřím poklesy napětí na tom bílím drátu (sv .30) na každým místě,kde jsem se dostal k rozizolování svazku..... ten bílej se pak ve schnilým konektoru v levém sloupku mění na hnědý ( aby se to snáz hledalo,nebo Adamovi došel bílej)a pokračuje jako přívod pro pojistky v palubce a dál jako přívod ke spínací skříňce.... a tendle drát,když posílím drátem rovnou od baterky na sp. skř.,je po problému.bohužel,teď mi to zas funguje,takže pokračovat v hledání nemá smysl :evil:
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“