vyblikávání závad - chybové kody

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Uživatelský avatar
Kondor
Site Admin
Příspěvky: 186
Registrován: 23 dub 2005 20:17
Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kondor »

Oprava: ne Montronic, jak jsem se upsal, ale MOTRONIC, tedy celým jménem BOSCH MOTRONIC a podle typu auta buďto 1.5 nebo 1.5.4.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
RUDY

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od RUDY »

NAZDAR BORCI,
TAK SOM SA STELOVAL NA VYBLIKAVANIE ZAVAD PODLA VASHO POSTUPU, A HLADAL KONEKTOR V MOTOROVEJ CASTI PRI PRAVOM SVELE, ALE AJHLA NASIEL SOM TAM HNED 3...CERVENY KONEKTOR,CIERNY A MODRY... A NIE SU NA NICH PISMENA A,B,C,D... ALE IBA CISLA..1,2,3,4...TAK NEVIM CI SOM NASIEL TO CO SOM MAL... MAM AJ FOTO ALE NEJAK MOJE SCHOPNOSTI NESTACIA NA JEHO VLOZENIE...ALEBO ANO?
DSC00018.JPG
?? DAKUJEM.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Kondor
Site Admin
Příspěvky: 186
Registrován: 23 dub 2005 20:17
Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
Kontaktovat uživatele:

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od Kondor »

To Rudy:

ani jeden z těch co jsou na té fotce to není. Bohužel, nemám tu teď zrovna Ačkovou Fronteru do r.v. 95, abych ti to mohl vyfotit. Hledej nad pravým světlem takový obdélníkový konektor, mívá modrou objímku nebo alespoň modrý pruh na sobě. Je jakoby zasunut do čela auta. To je jen jeho držák. Když ho vytáhneš, tak tam budeš mít dvě řady pinů nad sebou s tím, že některé pozice ani nejsou pinem obsazeny.

Tak snad najdeš...
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Uživatelský avatar
Kondor
Site Admin
Příspěvky: 186
Registrován: 23 dub 2005 20:17
Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
Kontaktovat uživatele:

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od Kondor »

Znovu to Rudy:

teď jsem si všiml, že máš r.v. 97, takže tam v tom motorovém prostoru nehledej, už tam není. Výrobce ho v roce 1995 přehodil dovnitř do kabiny a teď ho najdeš na levém sloupku pod palubní deskou, jakoby šikmo nahoru od spojkového pedálu.

POZOR - je to 16 pinový konektor, takže už se nepropojují piny A + B, ale pozice 5 + 6. Je to také velmi drobnými čísly označeno, nesmíš to splést aby jsi nepropojil piny jiné řady. Pravděpodobně by se nic nestalo, ale mohlo by dojít až ke zničení ECU.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
RUDY

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od RUDY »

VDAKA, USETRIL SI MI CAS A MOZNO AJ PROBLEMY... ESTE KED TA UZ OTRAVUJEM...NEVIES CO TO MOZE BYT KED POCAS JAZDY V UPLNE STANDARDNEJ RYCHLOSTI,OTACKACH A PODOBNE SA MI ROZSVIETI KONTROLKA DIAGNOST.MOTORA A UZ TO NA NIC NEREAGUJE..MOTOR ZDOCHNE.. MUSIM PRESTARTOVAT ABY SLO ZASA VSETKO TAK AKO MA...
Uživatelský avatar
Kondor
Site Admin
Příspěvky: 186
Registrován: 23 dub 2005 20:17
Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
Kontaktovat uživatele:

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od Kondor »

Tak pane toto takto na dálku nevím. Pokud se ti podaří vyblikat tu závadu, třeba se to trochu osvětlí. Jen velmi orientačně bych tak tipl, že dojde někdě k přerušení dodávky paliva a auto zdechne. Může to být zoxidované palivové relé nebo něco kolem vstřiků. Ale to je jen naslepo, zkus to vyblikání a pak napiš, který kod nebo kody to hlásí.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
RUDY

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od RUDY »

to KONDOR:

NAZDAR, TAK SA TO PODARILO, PREPOJIL SOM 5+6 , SADOL DO AUTA , OTOCIL KLUCOM A CAKAL... NO PO ZOPAKOVANI KODU 12, CIZE ZACIATOK KONTROLY 3X PO SEBE SA ZIADEN INY KOD NEVYBLIKAL.... STALE IBA DOKOLA KOD 12 A ZNOVA A ZNOVA... TAK ASI ZIADNE ZAVADY V RIADIACEJ JEDNOTKE NIE SU ULOZENE... TAK SOM SI NEPOMOHOL S TYM PROBLEMOM KTORY MAM... AK BY TA NIECO NAPADLO, VOPRED DAKUJEM.
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od kout.jk »

POMOC (prosim :) )
Tak moje frontera mi při
a) studenym motoru v běhu na benzin na neutrál chcípe- jde to ošéfovat tim, že při zastavování na křižovatkách patou mačkám brzdu a špičkou přidávám plyn (neni to ono a Eva tento ukon moc dobře nezvládá) a za
¨
b) při teplym motoru při provozu na benzin nejde pře tři tisíce a bouchá do výfuku

tedy jsem vyblikal závady a hodilo mi to:

31 Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor

co to je? kde to je?

Díky
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od sowwwa »

Chyba 31 pri vypnutem motoru je normalni, tu to bude hlasit vzdy. V tomhle pripade bych to videl spis na prilis bohatou smes (tedy vadnou lambdu) nebo nejakou "mechanickou" zavadu - ventily, krouzky, atd. Nejdriv zkus odpojit lambdu, jestli je zavada v ni, tak auto potom pojede normalne, akorat bude mit mensi vykon.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od kout.jk »

díky, zítra zkusim odpojit lambdu a uvidim.
Mechanická závada to doufám nebude.
Napadla mě váha vzduchu- je s ní propojeno i lpg (sekvenční vstřikování), nebo to s ní jede jenom na benzin?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od sowwwa »

Vaha vzduchu by tam mela byt mechanicka (klapka), tak by teoreticky mohla byt zasekla, ale predpokladam ze tam problem nebude. Pro slozeni smesi je po ohrati rozhodujici prave ta lambda. Myslim ohrati lambdy, tedy par (maximalne desitek) sekund po nastartovani. O tom LPG toho bohuzel moc nevim, v zadnem aute jsem ho nemel.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od kout.jk »

zaseklá neni-napadlo mě, že bude v čoudu snímač polohy tý klapky. Blbne to takhle jenom na benzin. A další postřech - 1. a 2. rychlostní stupeň jde vytočit do omezovače, další stupně nejdou přes 3000ot. Blbý u sekvenčního vstřikování lpg je, že musim na benzin jet do tý doby, než se to ohřeje a když to nejede tak jak má, tak je to opruz..
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od lasky »

ahoj odpoj na chvíli akumulator cca na 3min pak ho pripoj a nastartuj nechej bezet motor cca 5min na volnobeh a pak to projed tim bys vyresetoval ridici jednotku a pak muzes hledat dal.jinak labda se da zmerit projdi si moje prispevky a vaha vzduchu taky myslim ze jsem to videl na opel foru
tel- +420 608701329 NON STOP
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od kout.jk »

tak to bude tou lambdou- odpojil jsem, na první křižovatce mi to nechcíplo :grin: a do otáček přes tři tisíce to jde taky, i když jak psal sowwa, tak nějak bez výkonu. Bylo mi divný, že diagnostická kontrolka bez lambdy nesvítí, ale po chvíli začla a už nezhasla. Pak mi to na parkovišti vyblikalo, kod 13 - lambda bez napětí (pochopitelně). Beztak paráda si možnost udělat diagnostiku kdekoliv kdykoliv. Maj to i jiný značky aut, než jen Opel?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: VYBLIKAVANI ZAVAD

Příspěvek od lasky »

Jestli budeš schánět lambdu tak se podívej na tyto stránky ( http://www.rgz-magnetimarelli.pl ) vyšla mě na 1000 kč.
tel- +420 608701329 NON STOP
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“