vyblikávání závad - chybové kody
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Oprava: ne Montronic, jak jsem se upsal, ale MOTRONIC, tedy celým jménem BOSCH MOTRONIC a podle typu auta buďto 1.5 nebo 1.5.4.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
NAZDAR BORCI,
TAK SOM SA STELOVAL NA VYBLIKAVANIE ZAVAD PODLA VASHO POSTUPU, A HLADAL KONEKTOR V MOTOROVEJ CASTI PRI PRAVOM SVELE, ALE AJHLA NASIEL SOM TAM HNED 3...CERVENY KONEKTOR,CIERNY A MODRY... A NIE SU NA NICH PISMENA A,B,C,D... ALE IBA CISLA..1,2,3,4...TAK NEVIM CI SOM NASIEL TO CO SOM MAL... MAM AJ FOTO ALE NEJAK MOJE SCHOPNOSTI NESTACIA NA JEHO VLOZENIE...ALEBO ANO? ?? DAKUJEM.
TAK SOM SA STELOVAL NA VYBLIKAVANIE ZAVAD PODLA VASHO POSTUPU, A HLADAL KONEKTOR V MOTOROVEJ CASTI PRI PRAVOM SVELE, ALE AJHLA NASIEL SOM TAM HNED 3...CERVENY KONEKTOR,CIERNY A MODRY... A NIE SU NA NICH PISMENA A,B,C,D... ALE IBA CISLA..1,2,3,4...TAK NEVIM CI SOM NASIEL TO CO SOM MAL... MAM AJ FOTO ALE NEJAK MOJE SCHOPNOSTI NESTACIA NA JEHO VLOZENIE...ALEBO ANO? ?? DAKUJEM.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
To Rudy:
ani jeden z těch co jsou na té fotce to není. Bohužel, nemám tu teď zrovna Ačkovou Fronteru do r.v. 95, abych ti to mohl vyfotit. Hledej nad pravým světlem takový obdélníkový konektor, mívá modrou objímku nebo alespoň modrý pruh na sobě. Je jakoby zasunut do čela auta. To je jen jeho držák. Když ho vytáhneš, tak tam budeš mít dvě řady pinů nad sebou s tím, že některé pozice ani nejsou pinem obsazeny.
Tak snad najdeš...
ani jeden z těch co jsou na té fotce to není. Bohužel, nemám tu teď zrovna Ačkovou Fronteru do r.v. 95, abych ti to mohl vyfotit. Hledej nad pravým světlem takový obdélníkový konektor, mívá modrou objímku nebo alespoň modrý pruh na sobě. Je jakoby zasunut do čela auta. To je jen jeho držák. Když ho vytáhneš, tak tam budeš mít dvě řady pinů nad sebou s tím, že některé pozice ani nejsou pinem obsazeny.
Tak snad najdeš...
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
Znovu to Rudy:
teď jsem si všiml, že máš r.v. 97, takže tam v tom motorovém prostoru nehledej, už tam není. Výrobce ho v roce 1995 přehodil dovnitř do kabiny a teď ho najdeš na levém sloupku pod palubní deskou, jakoby šikmo nahoru od spojkového pedálu.
POZOR - je to 16 pinový konektor, takže už se nepropojují piny A + B, ale pozice 5 + 6. Je to také velmi drobnými čísly označeno, nesmíš to splést aby jsi nepropojil piny jiné řady. Pravděpodobně by se nic nestalo, ale mohlo by dojít až ke zničení ECU.
teď jsem si všiml, že máš r.v. 97, takže tam v tom motorovém prostoru nehledej, už tam není. Výrobce ho v roce 1995 přehodil dovnitř do kabiny a teď ho najdeš na levém sloupku pod palubní deskou, jakoby šikmo nahoru od spojkového pedálu.
POZOR - je to 16 pinový konektor, takže už se nepropojují piny A + B, ale pozice 5 + 6. Je to také velmi drobnými čísly označeno, nesmíš to splést aby jsi nepropojil piny jiné řady. Pravděpodobně by se nic nestalo, ale mohlo by dojít až ke zničení ECU.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
VDAKA, USETRIL SI MI CAS A MOZNO AJ PROBLEMY... ESTE KED TA UZ OTRAVUJEM...NEVIES CO TO MOZE BYT KED POCAS JAZDY V UPLNE STANDARDNEJ RYCHLOSTI,OTACKACH A PODOBNE SA MI ROZSVIETI KONTROLKA DIAGNOST.MOTORA A UZ TO NA NIC NEREAGUJE..MOTOR ZDOCHNE.. MUSIM PRESTARTOVAT ABY SLO ZASA VSETKO TAK AKO MA...
- Kondor
- Site Admin
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23 dub 2005 20:17
- Bydliště: Blansko, Jihomoravský kraj; FRONTERA 3.2i V6, AUT, už je zvýšená, ostatní zatím základ ...
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
Tak pane toto takto na dálku nevím. Pokud se ti podaří vyblikat tu závadu, třeba se to trochu osvětlí. Jen velmi orientačně bych tak tipl, že dojde někdě k přerušení dodávky paliva a auto zdechne. Může to být zoxidované palivové relé nebo něco kolem vstřiků. Ale to je jen naslepo, zkus to vyblikání a pak napiš, který kod nebo kody to hlásí.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Kondor
SERVIS: Chudčice u Brna; servis@offroad-frontera.com; tel.: 608723149
NAHR. DÍLY: Blansko; prodej@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
DOVOZY, ODTAHY, LPG: posta@offroad-frontera.com; tel.: 602765864
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
to KONDOR:
NAZDAR, TAK SA TO PODARILO, PREPOJIL SOM 5+6 , SADOL DO AUTA , OTOCIL KLUCOM A CAKAL... NO PO ZOPAKOVANI KODU 12, CIZE ZACIATOK KONTROLY 3X PO SEBE SA ZIADEN INY KOD NEVYBLIKAL.... STALE IBA DOKOLA KOD 12 A ZNOVA A ZNOVA... TAK ASI ZIADNE ZAVADY V RIADIACEJ JEDNOTKE NIE SU ULOZENE... TAK SOM SI NEPOMOHOL S TYM PROBLEMOM KTORY MAM... AK BY TA NIECO NAPADLO, VOPRED DAKUJEM.
NAZDAR, TAK SA TO PODARILO, PREPOJIL SOM 5+6 , SADOL DO AUTA , OTOCIL KLUCOM A CAKAL... NO PO ZOPAKOVANI KODU 12, CIZE ZACIATOK KONTROLY 3X PO SEBE SA ZIADEN INY KOD NEVYBLIKAL.... STALE IBA DOKOLA KOD 12 A ZNOVA A ZNOVA... TAK ASI ZIADNE ZAVADY V RIADIACEJ JEDNOTKE NIE SU ULOZENE... TAK SOM SI NEPOMOHOL S TYM PROBLEMOM KTORY MAM... AK BY TA NIECO NAPADLO, VOPRED DAKUJEM.
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
POMOC (prosim )
Tak moje frontera mi při
a) studenym motoru v běhu na benzin na neutrál chcípe- jde to ošéfovat tim, že při zastavování na křižovatkách patou mačkám brzdu a špičkou přidávám plyn (neni to ono a Eva tento ukon moc dobře nezvládá) a za
¨
b) při teplym motoru při provozu na benzin nejde pře tři tisíce a bouchá do výfuku
tedy jsem vyblikal závady a hodilo mi to:
31 Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor
co to je? kde to je?
Díky
Tak moje frontera mi při
a) studenym motoru v běhu na benzin na neutrál chcípe- jde to ošéfovat tim, že při zastavování na křižovatkách patou mačkám brzdu a špičkou přidávám plyn (neni to ono a Eva tento ukon moc dobře nezvládá) a za
¨
b) při teplym motoru při provozu na benzin nejde pře tři tisíce a bouchá do výfuku
tedy jsem vyblikal závady a hodilo mi to:
31 Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor
co to je? kde to je?
Díky
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
Chyba 31 pri vypnutem motoru je normalni, tu to bude hlasit vzdy. V tomhle pripade bych to videl spis na prilis bohatou smes (tedy vadnou lambdu) nebo nejakou "mechanickou" zavadu - ventily, krouzky, atd. Nejdriv zkus odpojit lambdu, jestli je zavada v ni, tak auto potom pojede normalne, akorat bude mit mensi vykon.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
díky, zítra zkusim odpojit lambdu a uvidim.
Mechanická závada to doufám nebude.
Napadla mě váha vzduchu- je s ní propojeno i lpg (sekvenční vstřikování), nebo to s ní jede jenom na benzin?
Mechanická závada to doufám nebude.
Napadla mě váha vzduchu- je s ní propojeno i lpg (sekvenční vstřikování), nebo to s ní jede jenom na benzin?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
Vaha vzduchu by tam mela byt mechanicka (klapka), tak by teoreticky mohla byt zasekla, ale predpokladam ze tam problem nebude. Pro slozeni smesi je po ohrati rozhodujici prave ta lambda. Myslim ohrati lambdy, tedy par (maximalne desitek) sekund po nastartovani. O tom LPG toho bohuzel moc nevim, v zadnem aute jsem ho nemel.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
zaseklá neni-napadlo mě, že bude v čoudu snímač polohy tý klapky. Blbne to takhle jenom na benzin. A další postřech - 1. a 2. rychlostní stupeň jde vytočit do omezovače, další stupně nejdou přes 3000ot. Blbý u sekvenčního vstřikování lpg je, že musim na benzin jet do tý doby, než se to ohřeje a když to nejede tak jak má, tak je to opruz..
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
ahoj odpoj na chvíli akumulator cca na 3min pak ho pripoj a nastartuj nechej bezet motor cca 5min na volnobeh a pak to projed tim bys vyresetoval ridici jednotku a pak muzes hledat dal.jinak labda se da zmerit projdi si moje prispevky a vaha vzduchu taky myslim ze jsem to videl na opel foru
tel- +420 608701329 NON STOP
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
tak to bude tou lambdou- odpojil jsem, na první křižovatce mi to nechcíplo a do otáček přes tři tisíce to jde taky, i když jak psal sowwa, tak nějak bez výkonu. Bylo mi divný, že diagnostická kontrolka bez lambdy nesvítí, ale po chvíli začla a už nezhasla. Pak mi to na parkovišti vyblikalo, kod 13 - lambda bez napětí (pochopitelně). Beztak paráda si možnost udělat diagnostiku kdekoliv kdykoliv. Maj to i jiný značky aut, než jen Opel?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 lis 2006 11:44
- Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYBLIKAVANI ZAVAD
Jestli budeš schánět lambdu tak se podívej na tyto stránky ( http://www.rgz-magnetimarelli.pl ) vyšla mě na 1000 kč.
tel- +420 608701329 NON STOP