Otáčkomě a tachometr
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05 říj 2009 15:49
- Bydliště: Handlová, SR
Re: Otáčkomě a tachometr
Vlado!
Dík za rýchlu odpoveď. Čerpadlo ešte nie je po repase, viem, že na všetko príde čas. Myslím, že už počujem jeho ložisko. Čo narobím, je to síce pekný, ale predsa už starý traktor (zároveň rodinné combi) a máme ho radi.
Dík za rýchlu odpoveď. Čerpadlo ešte nie je po repase, viem, že na všetko príde čas. Myslím, že už počujem jeho ložisko. Čo narobím, je to síce pekný, ale predsa už starý traktor (zároveň rodinné combi) a máme ho radi.
Frontera B, 2,2DTI limited, r.v.2002, BFGoodrich All-Terrain T/A, BFGoodrich Winter Slalom KSI
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Otáčkomě a tachometr
mít tvuj hudební sluch, radši bych se naučil ladit klavíry nebo hrát na housle, prostě ho nějak zpeněžit, a né se vrtat v ojeté fronteřeoutdoorman píše:Vlado!
Čerpadlo ešte nie je po repase.... Myslím, že už počujem jeho ložisko
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05 říj 2009 15:49
- Bydliště: Handlová, SR
Re: Otáčkomě a tachometr
Nemám rád klavír, ani husle. Mám rád speed metal a jazz a budem mať rád aj toho, kto mi poradí ako opraviť tie "budíky"! Ďakujem všetkým. Zajtra o 09.00 to rozoberiem a začnem teda konektormi. V starej Frontere sa musím vŕtať preto, lebo v 2004 prestali vyrábať nové a to čo robia namiesto nich je "hnus velebnosti".
Frontera B, 2,2DTI limited, r.v.2002, BFGoodrich All-Terrain T/A, BFGoodrich Winter Slalom KSI
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Otáčkomě a tachometr
rad, jak opravit budíky je tu mraky. bohužel, těch možnejch příčin je tam asi tolik, kolik fronter s touhle palubkou sjelo z výrobníhi pásu - každej měl příčinu problému v jiném místě palubky
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05 říj 2009 15:49
- Bydliště: Handlová, SR
Re: Otáčkomě a tachometr
Všetko k tejto chybe na tomto fóre som prečítal, tak predpokladám, že nakoniec bude nutné dať preletovať úplne všetko na plošáku. Ak na niečo prídem, tak sem to napíšem, ak nie, tak budíky pošlem opraviť niekomu, komu sa to už opraviť podarilo. Najdrahší variant je kúpiť nové, ale keď iná možnosť nebude...
Frontera B, 2,2DTI limited, r.v.2002, BFGoodrich All-Terrain T/A, BFGoodrich Winter Slalom KSI
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Otáčkomě a tachometr
Ja byt tebou, tak to dam opravit niekomu kto to opravuje bezne s vie ako sa to opravuje. Mozno tym predides zhananiu druhych budikov
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Tonda_agronom
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 10 zář 2012 16:30
- Bydliště: Prostějov, Blansko Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčkomě a tachometr
Mám podobný problém. Čas od času (teď i častěji) se ručičky od teploty a palivoměru vychýlí do plna. Takže auto má plnou nádrž, když jede na rezervu a vaří voda, když se nic neděje. Po přečtení všeho jsem naznal, že bude problém opravdu asi jen někde v kontaktu, kostře a pod. u palubky. Bo mám jeden fígl... Když silně udeřím z pohledu řidiče do pravého rohu shora do palubky, tak se budíky vrátí zpět.... .. ale jak auto poskočí někde tak hned to jde zpátky. Budu to muset rozdělat a projít. Moc se mi do toho nechce, ale údery musí být čím dál větší a rozmlátit Froňu nechci..
Jo a ještě občas při startování mi v palubce začne hrčet a vynuluje se mi tachometr - to bude podobný problém.
Kdyby někdo o tomto věděl víc, sem s tím. Díky T.
Jo a ještě občas při startování mi v palubce začne hrčet a vynuluje se mi tachometr - to bude podobný problém.
Kdyby někdo o tomto věděl víc, sem s tím. Díky T.
Frontera B, 2,2 DTI 2004
Podvozek zvednutý o 7 cm, současné pneu Hancook Dynapro 245/70/16
připravuje se rampa... jinak žádné větší úpravy
Podvozek zvednutý o 7 cm, současné pneu Hancook Dynapro 245/70/16
připravuje se rampa... jinak žádné větší úpravy
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Otáčkomě a tachometr
K tomu hrčení v palubce, mě to dělá jen když je slabá baterka a sotva to točí, takže opravdu bude problém někde v kontaktu , asi bude zoxidovaný.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- Tonda_agronom
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 10 zář 2012 16:30
- Bydliště: Prostějov, Blansko Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčkomě a tachometr
Jo, tak to vidím i já. Ale já mám baterku novou. Poslední dobou ně to špatně startuje, jakmile se ochladí, tak jsem kopil novou. Ta točí, jak hňup, ale ty problémy nezmizely a v zimě startuje pořád na... ale to je na jinou diskusi...václav píše:K tomu hrčení v palubce, mě to dělá jen když je slabá baterka a sotva to točí, takže opravdu bude problém někde v kontaktu , asi bude zoxidovaný.
Frontera B, 2,2 DTI 2004
Podvozek zvednutý o 7 cm, současné pneu Hancook Dynapro 245/70/16
připravuje se rampa... jinak žádné větší úpravy
Podvozek zvednutý o 7 cm, současné pneu Hancook Dynapro 245/70/16
připravuje se rampa... jinak žádné větší úpravy
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 črc 2012 11:38
- Bydliště: Všudezdejší (Plzeň-Praha-Pardubice-Hk-Trutnov)
Nefunkční budíky 3,2 V6
Mám problém s budíky na palubovce, r.v. 2000 Frontera B 3,2 V6.
Nejdříve fungoval pouze otáčkoměr správně a rychlost nefungovala, ale občas se stalo že rychloměr naskočil a fungoval normálně. Bohužel jsem to takto už koupil.
Jo a zásadní věc, když nezapnu světla tak se ani otáčkoměr nehne a ani nenaběhne palubní počítač, jen jak otočím do polohy parkovaček tak se ručičky pohnou a otáčkoměr normálně funguje, ale ten rychloměr nefunguje jen někdy když se mu chce. Tempomat normálně funguje ale nevím jestli správně funguje ten palubní počítač?
Na diagnostice to nic nenašlo, a nevím jak fungují ty tlačítka na páčce vpravo pod volantem jsou tam dvě nad sebou ze strany, mělo by to být ovládání toho palubního PC, ale když to dělá brikule asi ty hodnoty co to má načítat tak nefungují (svítí mi pouze km) a nulovat to také jde...
No a dnes začal blbnout i ten otáčkoměr, ta ručička se tam sice hýbe ale kolísá mezi 1000-2500 otáčkami, jakoby to nemělo na otáčky motoru vůbec vliv i když jedu stálou rychlostí tak to má tuhle výchylku co už jsem psal.
Je tedy normální že se palubní PC zapne ne po otočení klíčku ale po otočení knoflíku na světlech?
Dokonce když zapnu ty světla, až po nastartovaném motoru, tak jakoby po zapnutí to mělo krátkodobý velký odběr z baterky a tak trochu houpne motor na otáčkách.
Opravdu nevím co stím...
Díky za rady a případné info
Nejdříve fungoval pouze otáčkoměr správně a rychlost nefungovala, ale občas se stalo že rychloměr naskočil a fungoval normálně. Bohužel jsem to takto už koupil.
Jo a zásadní věc, když nezapnu světla tak se ani otáčkoměr nehne a ani nenaběhne palubní počítač, jen jak otočím do polohy parkovaček tak se ručičky pohnou a otáčkoměr normálně funguje, ale ten rychloměr nefunguje jen někdy když se mu chce. Tempomat normálně funguje ale nevím jestli správně funguje ten palubní počítač?
Na diagnostice to nic nenašlo, a nevím jak fungují ty tlačítka na páčce vpravo pod volantem jsou tam dvě nad sebou ze strany, mělo by to být ovládání toho palubního PC, ale když to dělá brikule asi ty hodnoty co to má načítat tak nefungují (svítí mi pouze km) a nulovat to také jde...
No a dnes začal blbnout i ten otáčkoměr, ta ručička se tam sice hýbe ale kolísá mezi 1000-2500 otáčkami, jakoby to nemělo na otáčky motoru vůbec vliv i když jedu stálou rychlostí tak to má tuhle výchylku co už jsem psal.
Je tedy normální že se palubní PC zapne ne po otočení klíčku ale po otočení knoflíku na světlech?
Dokonce když zapnu ty světla, až po nastartovaném motoru, tak jakoby po zapnutí to mělo krátkodobý velký odběr z baterky a tak trochu houpne motor na otáčkách.
Opravdu nevím co stím...
Díky za rady a případné info
- Tommy_SCA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 srp 2009 12:36
- Bydliště: Děčín
Re: Otáčkomě a tachometr
Prostě klasika závada el. instalce u fronterek. Myslím že když jsis pročetl toto téma a popřípadě jiná podobná, už ti musí být jasné že stejné problémy(popřípadě podobné) mělo více lidí.
Takže tě čeká to samé jako ostatní, rozebrat palubku a zkusit nechat přeletovat spoje , popřípadě můžeš to zkusit sám.
Jinak většinou se závady postupně zhoršují, ale moje zkušenost je taková, že už přes 2 roky palubku zapínám také otočením přepínače světel
Takže tě čeká to samé jako ostatní, rozebrat palubku a zkusit nechat přeletovat spoje , popřípadě můžeš to zkusit sám.
Jinak většinou se závady postupně zhoršují, ale moje zkušenost je taková, že už přes 2 roky palubku zapínám také otočením přepínače světel
Frontera B 2,2 DTI SPORT RS
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05 říj 2009 15:49
- Bydliště: Handlová, SR
Re: Otáčkomě a tachometr
Porucha budíkov (ukazovateľ teploty, otáčkomer, tachometer, palivomer) odstánená!
Počúvol som radu, ktorú mi dal Vlado007 a tak, poruchu preletovaním plošného spoja odstránil p. Marček, čiže firma CarsDiag s.r.o, gen. M. R. Štefánika Trenčín, tel: 0902222288, 45 minút, 40 eur. Bolo vidieť, že to robil už veľakrát. Po najazdení asi 400 km po ceste a 20 km v teréne zatiaľ všetko O.K.
PS: Asi to do tohto fóra patrí - p. Marček vlastnil v minulosti Isuzu Rodeo a povedal, že Frontera je dobré auto.
Počúvol som radu, ktorú mi dal Vlado007 a tak, poruchu preletovaním plošného spoja odstránil p. Marček, čiže firma CarsDiag s.r.o, gen. M. R. Štefánika Trenčín, tel: 0902222288, 45 minút, 40 eur. Bolo vidieť, že to robil už veľakrát. Po najazdení asi 400 km po ceste a 20 km v teréne zatiaľ všetko O.K.
PS: Asi to do tohto fóra patrí - p. Marček vlastnil v minulosti Isuzu Rodeo a povedal, že Frontera je dobré auto.
Frontera B, 2,2DTI limited, r.v.2002, BFGoodrich All-Terrain T/A, BFGoodrich Winter Slalom KSI
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Otáčkomě a tachometr
Je to dobrý auto a má svoje mouchy, jako každý jiný. Otázkou je, jak se o ní staral vždy předchozí majitel
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 271
- Registrován: 17 bře 2012 23:23
- Bydliště: Kežmarok, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčkomě a tachometr
Na predchádzajúcej strane som písal môj problém, stále sa mi ho nepodarilo vyriešiť. Od vtedy sa stav zmenil a rýchlosť je stále na 0 a kilometre tiež nepočíta. Už fakt neviem čo mam robiť, premeral som káble zo snímača až po budíky - sú OK, do budíku na rýchlosť podľa elektro schémy ide signál z prevodovky+z imobilizéra + nejaký spoločný pre budíky. ten zo snímača je OK - premeral som ho, ten spoločný pre budíky bude OK tiež keďže ostatné fungujú no a ten z imobilizéra mi po otočení kľúča do polohy kedy sa rozsvietia kontrolky dáva +12V tak myslím že to tak asi má byť. Premeral som aj plošný spoj na budíkoch - od konektorov po samotný budík na rýchlosť - spoje sú OK.
Medzi časom som vymenil celý snímač na prevodovky a skúsil som aj iné budíky a stále nič, ja už fakt netuším čo to môže byť. Niekedy ma trošku štve že neviem akou rýchlosťou idem a ani spotrebu nemôžem vypočítať keďže mi nepočíta kilometre...
Medzi časom som vymenil celý snímač na prevodovky a skúsil som aj iné budíky a stále nič, ja už fakt netuším čo to môže byť. Niekedy ma trošku štve že neviem akou rýchlosťou idem a ani spotrebu nemôžem vypočítať keďže mi nepočíta kilometre...
Frontera 3.2 V6 2003 + LPG
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Otáčkomě a tachometr
Ty druhý budíky byly taky z verze bez ABS a co to dělalo? Koukal jsi se i na vedení od čidla tachometru kolem převodovky? Ony jsou totiž dráty přichycený na převodovce ohnutýma plechama, tak to může bejt uklepaný tam, nebo pokud se měnila spojka, tak se mohl přiskřípnout kablík mezi motor a převodovku (povedlo se mě), případně se tam v těch místech mohl prodřít.
Trochu mi tam nehraje těch 12V od imobilizéru. Jestli dobře chápu elektroinstalaci v autě, tak by to měl být spíš vstup než výstup, a tím pádem by tam nemělo být žádné napětí, možná maximálně nějaký zbytkový. Ale zkusím to proměřit ještě u sebe.
Trochu mi tam nehraje těch 12V od imobilizéru. Jestli dobře chápu elektroinstalaci v autě, tak by to měl být spíš vstup než výstup, a tím pádem by tam nemělo být žádné napětí, možná maximálně nějaký zbytkový. Ale zkusím to proměřit ještě u sebe.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS