Otáčkomě a tachometr
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Otáčkomě a tachometr
viewtopic.php?f=2&t=1332&start=90
Ved tu máš aj fotku.
Ved tu máš aj fotku.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 zář 2015 07:03
Re: Otáčkomě a tachometr
Dik za radu ale keďže som ešte nemal pristrojovku von tak z toho obrázka som debil... Vôbec nechápem čo mam prepojiť...
Byvale:Hyundai Santa Fe 2,7 V6 (svoju prácu urobilo)
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Otáčkomě a tachometr
Tak to ti odporucam dat spraviť niekomu kto to spraviť vie. Pretože môžeš narobit viacej skody ako je.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 zář 2015 07:03
Re: Otáčkomě a tachometr
A je to až také ťažké? Mal som predtým Santa Fe a aj tam som si najradšej robil všetko sám keďže zo servismi nemám dobre skúsenosti...
Byvale:Hyundai Santa Fe 2,7 V6 (svoju prácu urobilo)
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Otáčkomě a tachometr
Těžky to není, je to spíš o preciznosti a správnym přístupu k elektronice. Hlavně se nic nepropojuje, ale přepájí se kontakty na desce u hlavního konektoru. Fotka není až tak jednoznačná jak by se mohlo zdát, je potřeba ty přístroje rozebrat uplně cely.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 zář 2015 07:03
Re: Otáčkomě a tachometr
A nemá niekto lepšiu fotku toho co sa prepája? Ze by som to nezvládol sa nebojím...
Byvale:Hyundai Santa Fe 2,7 V6 (svoju prácu urobilo)
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Otáčkomě a tachometr
Když se nebojíš, že bys to nezvládl, tak to prostě rozdělej a přepájej kontakty hlavního konektoru. Fotku nepotřebuješ, to poznáš jakmile to uvidíš rozdělany.
A jelikož má slovenština jinej význam pro slovo přepájet, tak v závorce je vysvětlení, že to není o přepojování, ale pájení cínu. (prespájkovať, znovu spájkovať, obnovit pájkovanie), protože mám pořád pocit, že si to pleteš a nerozumíš, co se tím myslí. Pokud rozumíš, tak se omlouvám, že to tak rozepisuju
A jelikož má slovenština jinej význam pro slovo přepájet, tak v závorce je vysvětlení, že to není o přepojování, ale pájení cínu. (prespájkovať, znovu spájkovať, obnovit pájkovanie), protože mám pořád pocit, že si to pleteš a nerozumíš, co se tím myslí. Pokud rozumíš, tak se omlouvám, že to tak rozepisuju
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 zář 2015 07:03
Re: Otáčkomě a tachometr
Neboj... Som ešte s generácie komu čeština nerobí problém takže rozumiem co píšeš... Skúsim to cez víkend rozrobit a uvidím či budem schopný to spraviť alebo to posuniem niekomu inému...
Byvale:Hyundai Santa Fe 2,7 V6 (svoju prácu urobilo)
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
Súčasné : Opel Frontera 2,2 DTi 2004
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Otáčkomě a tachometr
Vím, že to není odborná rada, ale vypozoroval jsem, že budíky na mojem autě mají vliv na stav baterie...Sice to startuje bez problémů, ale baterka je tam asi čtvrtým rokem a když auto delší dobu stojí, nebo jezdím jenom po městě, budíky naskočí až po zapnutí světel, nebo prostě blbnou. Když ale jedu delší trasy, nebo dám dobít baterku, budíky fungují hned a bez problému. Jak říkám, není to rada, ale u mě to tak funguje...
2.2 DTi, 88 kW
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Otáčkomě a tachometr
Máš stejnej problém jako ostatní, není to baterkou, ale přístrojema
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 26 lis 2016 20:49
- Bydliště: Plzeň
Re:
DJ.Tom píše:Ahoj, Závadu máš z 99% v palubce, jestli říkáš že když zatlačíš na tyčku, nebo pustíš světla a ono se to rozchodí, tak je tam někde vadný spoj. Napájení desk je řešeno trojitě, myslím že v jednom znich bude někde vakl, proč ti to naskočí když zapneš světla, mslím že je tam zpětná dioda nebo opor, který to tam vrací, takže se tím zfunkční. Chyba se dá poměrně jednoduše najít, celou palubku ovládá jeden procesor od NEC, který není nikterak naprogramovaný, celý program je uložen v eepromce, nezdá se mi že by byl vda procesoru když to občas jde, a z paměti se ti tudíž program taky nesmazal. Ještě mi pověz palivoměr a teplota ukazujou okamžitě ? je chyba v otáčkoměru, tachometru a počítadlu kolometrů ? ji jiná kombinace ? nebo nejde jen tachometr a otáčkoměr a počítadlo běží zprávně ? Nemáš někde kolem známích kutila v oboru elektroniky ? Otestovat to jde poměrně jednoduše, připojí se zem + 3 x napájení a do budíků se háže signál z generátoru (pulsní čítač) stejně tak se dá zkontrolovat zdali jde to zprávné do palubky (například zatěžováním pinů malou žárovkou a na vstup generátoru napojit například sluchátka a poslouchat pískání dle rychlosti a otáček. Poslal bych ti rozkres pinů ale dostal bych se ktomu až koncem týdne. Tom
mám ten samej problem, mohl bys mi poslat nějaké zapojení a rozpis pinu.. vrhnu se do toho ...díky
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Otáčkomě a tachometr
Našel jsem pána v Piešťanech, který umí budíky kompletně repasovat. Domluvili jsme termín, za hodinu to měl opravené a za opravu si účtuje 40 Euro. Na svoji práci dává záruku a s jeho souhlasem sem dám kontakt:
tel.: 905243010, Adresa Sasinkova 5, PSČ: 92101 Piešťany.
Budíky lze poslat po domluvě zaslat poštou.
U mě velká spokojenost, budíky fungují perfektně.
tel.: 905243010, Adresa Sasinkova 5, PSČ: 92101 Piešťany.
Budíky lze poslat po domluvě zaslat poštou.
U mě velká spokojenost, budíky fungují perfektně.
2.2 DTi, 88 kW
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Otáčkomě a tachometr
Po delším bádání se mi podařilo identifikovat závady budíků na Fronteře B a hlavně i způsoby oprav. Můžu zpracovat moje poznatky a postupy opravy do článku a zveřejnit to tady nejlíp jako samostatné téma. Než se ale pustím do sepisování, tak se chci zeptat, jestli je o něco takového vůbec zájem abych se s tím nepsal zbytečně.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Otáčkomě a tachometr
No jasne. Daj to sem nejak stručne aj z fotkami.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Otáčkomě a tachometr
Ještě to sepisuju, aktuálně jsem na čtvrté straně A4 bez fotek, ty samozřejmě budou taky a barevný!
Ten problém není úplně jednoduchej. Dalo by se to popsat, že se budíky uvnitř přehřívají a tepelnou roztažností praskají spoje. Jenže jenom přepájení je jen dočasné řešení.
Ten problém není úplně jednoduchej. Dalo by se to popsat, že se budíky uvnitř přehřívají a tepelnou roztažností praskají spoje. Jenže jenom přepájení je jen dočasné řešení.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS