Výměna zadního dvojdílného kardanu za jednodílný
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna zadního dvojdílného kardanu za jednodílný
Díky za fotky. Dneska si se s tím podvozkem hodně snažil. Neměl bys detailní foto uchycení kardanu k převodovce?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vesmir
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24 led 2007 15:36
- Bydliště: Krkonoše Frontera B (5dv) 2,2DTi
Re: Výměna zadního dvojdílného kardanu za jednodílný
bohužel to nejsou moje fotky. Já to takhle vorezlý nemám Pod moje auto teď zalíst nemůžu, k tomu mně nemůže nikdo v těhle mrazech nutit
jinak něco málo je taky tady
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic ... 3bd142dd5c
jinak něco málo je taky tady
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic ... 3bd142dd5c
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Výměna zadního dvojdílného kardanu za jednodílný
Hele Vesmíre máš na kardanu maznice ??? Já tam nemám žádnou to jen pro zajímavost.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- petrvalyi
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 30 pro 2010 19:02
- Bydliště: Jistebnice
Re: Petr od Tábora
Koupil sem 2,5TDs - co mě překvapilo, auto má jednodílnej kardan. Soudě podle vcelku elegantně vyřešeného příčníku v rámu bych řekl, že se jedná o origo, ale dělalo se to tak vůbec?
Opel Frontera (1997 - 2,5TDS), Audi A4 avant (1997 - 1,9TDI), Škoda 105S (1977 - 1,3LPG), Zetor 7245, ovce a krávy
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Petr od Tábora
Moje oblíbené obrázky:
Jednodílný kardan opravdu existuje i pro čtyřdvéřovou verzi, označení C20NE, X20SE, 28T. Položka č. 7.
C24NE, 23T, X22X mají dvoudílný, položka č. 8
Ale která auta jsou to ve skutečnosti to nevím.
Jednodílný kardan opravdu existuje i pro čtyřdvéřovou verzi, označení C20NE, X20SE, 28T. Položka č. 7.
C24NE, 23T, X22X mají dvoudílný, položka č. 8
Ale která auta jsou to ve skutečnosti to nevím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Petr od Tábora
Díky za info, to sem fakt nevěděl, že se jednodílnej kardan dával i do pozdějších dlouhejch Fronter A.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- petrvalyi
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 30 pro 2010 19:02
- Bydliště: Jistebnice
Re: Petr od Tábora
C20NE byla označená Omega, kterou jsem kdysi měl... Taky Opel Celkem mě to překvapilo. Sledoval jsem tady na fóru popis úpravy, včetně vyřezání příčníku, které se mi nelíbilo. Na té mojí je příčník takový nižší, ale vypadá továrně (podle lisování a rovnoměrnosti koroze ).
Vkládám fotku kardanu. Snad už i ve správné velikosti
Vkládám fotku kardanu. Snad už i ve správné velikosti
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera (1997 - 2,5TDS), Audi A4 avant (1997 - 1,9TDI), Škoda 105S (1977 - 1,3LPG), Zetor 7245, ovce a krávy
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: Petr od Tábora
Pokial viem na 2,5 TDs je original jednodielny kardan. mam doma dve 5 dverove frontery 2,5 TDs jedna rok 1997 a druha "Anglican" r.v. 1998 a obe maju jednodielny
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- petrvalyi
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 30 pro 2010 19:02
- Bydliště: Jistebnice
Re: Petr od Tábora
Tak díky za objasnění. Myslel jsem, že jednodílný mají až Béčka. Trochu mě to proto překvapilo, nevěděl jsem, zda šlo o úpravu nebo nějakou speciálku.
Opel Frontera (1997 - 2,5TDS), Audi A4 avant (1997 - 1,9TDI), Škoda 105S (1977 - 1,3LPG), Zetor 7245, ovce a krávy
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Petr od Tábora
Díky za foto a poučení o kardanech. Alespoň vím, že až to na mě příjde, tak mi stačí sehnat kardan z dlouhý 2,5TDs a nemusím nic vařit a vymejšlet... jenom ten příčnej nosník.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Petr od Tábora
Myslis ze to tam len tak pojde dat na 2,3 td Popripade co vsetko tam treba vymenitSlaava píše:Díky za foto a poučení o kardanech. Alespoň vím, že až to na mě příjde, tak mi stačí sehnat kardan z dlouhý 2,5TDs a nemusím nic vařit a vymejšlet... jenom ten příčnej nosník.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Petr od Tábora
Převodovka by měla bejt stejná, takže záleží jenom na tom, jestli je stejná vzdálenost převodovka - unašeč rozvodovky u 2,3TD i 2,5TDs. No a pak ten nosník - vyřezat a navařit něco jinýho.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Petr od Tábora
A co ten vystupny uhol z prevodovky, a ten vstupny do diferaku. Nemusi to byt rovnake Ten nosnik si myslim ze neni az taky problem prekopat. Nasadil si mi brouka do hlavy z tym jednodielnym hriadelom. Riesim to pre to lebo mne huci to stredne lozisko a ani hardyna uz neni na tom najlepsie tak by to vyriesilo 2 veci naraz.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Petr od Tábora
Sak prave, len vidis ze ta 2,5 a tusim uz aj 2,8 mali jednodielny. Bez hardyny. A ked slava pise ze prevodovky su rovnake tak teraz neviem.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: Petr od Tábora
Ak treba nieco premerat na 2,5 TDs v stredu poobede sa budem nudit. Dajte typ odkial kam a co premerat/vyfotit a ja dam udaje +foto a mozte porovnvat s 2,3 TD, popripade mam napredaj 2,5kovy kardan za dobru cenu.... ak bude treba aj neake drobnosti okolovlado007 píše:Sak prave, len vidis ze ta 2,5 a tusim uz aj 2,8 mali jednodielny. Bez hardyny. A ked slava pise ze prevodovky su rovnake tak teraz neviem.
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...