Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Mám na Campu 2,5TD mrtvej přední kardan(nevíte z čeho tam pasuje?) - je vymlácenej v tisícihranu a to si myslim že bude dost nákladný
VIbrace od 50 do 70 km/h které zřejmě pocházejí od zadního kardanu,který má vůli na výstupu z převodovky.To asi nebude normální
VIbrace od 50 do 70 km/h které zřejmě pocházejí od zadního kardanu,který má vůli na výstupu z převodovky.To asi nebude normální
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Hmm, tak to je blbý. Tím si si víceméně odpověděl na to, jestli by nešel použít přední kardan z Frontery: nešel - tam se přední kardan připojuje na přírubu unašeče čtyřma šroubama (jak ze strany diferáku, tak ze strany převodovky). Jedině bys musel zkusti zjitit, jestli ten tisícihran není náhodou stejnej jako u Frontery tisícihran zadního kardanu a pak ty dva kardany zmastit dohromady.
Tisícihran na převodovce máš dobrej?
Tisícihran na převodovce máš dobrej?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
No tady je připojenej taky 4 šroubama.Je vymlácenej tisícihran v kardanu co mění jeho dýlku.Nevim jestli tam mám origo nebo nějakej paskvil.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Jo sorry, já to blbě pochopil. Tak to vypadá, že by se dal použít Fronteráckej přední kardan, protože i ten má dýlkovou dilataci řešenou posunem v "tisícihranu". Změř si dýlku potřebnýho kardanu a změř si rozměry unašečů a zkus napsat Nimordovi a Kondorovi nebo se rovnou podívej na bazar náhradních dilů, co tu ti dva vedou - viz. zde: http://www.offroad-frontera.com/eshopPND/default.htm . Popř. si dej inzerát sem: viewforum.php?f=33 . Podle mě by se přední kardan měl dát snadno sehnat.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
taky si myslím. a pokud neseženeš, tu drážkovou část ti v kardanservisech snadno i s vyvážením vymění. spíš mne zaráží, že to máš vybité tak, že ti to klepe celým autem. jako volnej v drážkách být může ( na avii jsem měl vůli 3mm na průhyb )ale nijak se to za jízdy neprojevovalo, prostě se otáčkama sám ustředil. nepovedlo se spíš někomu přesadit ty dva vysouvací díly na drážkách ??? ( teď si nejsem jistej, jestli to u frontery jde, jestli nemá jednu drážku vynechanou nebo jinak provedenou ). pak to opravdu rozhodí celé auto, protože stejnoběžnost u kardanových kloubu je práve dosažená tím, že ( obecně ) - všechny pevné unašeče musí být v jedné osové rovině
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
No Janeši, já ten Ruzovo příspěvek pochopil tak, že přední kardan má vykloktanej v tý dilatační části, takže přední kardan má někde v garáži pod ponkem. Ty vibrace mu dělá zadní kardan na výstupu z převodovky, takže tam bych to viděl na ložiško na mrkvi. Souosost unašečů bych ale taky doporučoval zkontrolovat.
Přední kardan má u Frontery (jestli si dobře vzpomínám) jednu drážku nějak jinak, takže se nedá sesadit jinak než správně.
Přední kardan má u Frontery (jestli si dobře vzpomínám) jednu drážku nějak jinak, takže se nedá sesadit jinak než správně.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
jo, blbě jsem to přečetl
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Dík všem za rady.Slaava to pochopil dobře a má asi pravdu s tim zadnim kardanem.Bude to volný ložisko na výstupu z převodovky.Nevíte někdo jestli jde nějak vyměnit aniž bych vyndaval převodovku z auta?Ale to asi je na jiný téma někde jinde Přední zatim pod ponkem nemám,ale chystám se na to.Změřim a uvidim co se sežene.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Těžko říct, jakou převodovku má Campo ale u Frontery bych výměnu ložiska na konci převodovky viděl reálnou až po rozkuchání přídavný převodovky. Ale taky nevím... další přesun k dalšímu tématu: viewtopic.php?f=17&t=3630
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
je to furt jedno ISUZU. Přední kardan jsem už zažil zarezlej, natvrdo,ale ne vymletej, to je novinka, to bys dřív zkurvil kříže, je pohyblivej? sundat a vyzkoušet, ono to totiž na 90% je tím, že pohyblivej není....bordel rulezz.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Já ho mám zatim pořád na autě,ale když za něj rukou vemu má tak 1 cm vůli do stran.Za jízdy to žádnej velkej brajgl nedělá.
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Musim nejdřív vyřešit ten zadek
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
do stran ale jako celej nebo vysloveně na tisícihranu? tam je sakra pevnej, mrkni se pak pořádně.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- RUZARUZA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21 pro 2009 19:25
- Bydliště: Písek,opel campo 2,5TD s čerpadlem z tropra 2,8TD,sklopka
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
Koukal jsem na to už dostkrát a je to vysloveně v tisícihranu.Holt všechno je jednou poprvé
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Přední kardan pro Campo, jeho poškození v dilatační části
klikaři.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra