středové uložení kardanu a jeho záměna
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
středové uložení kardanu a jeho záměna
Nemate nekdo nejake nove poznatky na toto tema - teda konkretne cim nahradit ten silentblok okolo loziska? Me dneska vyletel ven z ulozeni, pochopitelne roztrhanej na kusy. Do garaze sem pak jel rychlosti cca 1 km/h a myslel sem ze se ten kardan rozleti, bylo to jak sbijecka. Docela rad bych tam videl i nejakej tvrdsi material, nez byla ta origo guma .. divim se ze to vubec vydrzelo tak dlouho ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
REPASE
repase: http://www.silentbloky.cz
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Jo, diky .. vhodnou Avii jsem v okoli nenasel, tak zkusim tu firmu. Akorat mi do konce tydne nejak nevychazi cas abych zajel do Prahy
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- EVIL
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 srp 2006 20:47
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Hle mám novej poznatek, ten silemblok pasuje z ...........LADY je temer uplne stejnej jako na lade jediny rozdil je ve vnitrnim prumeru loziska, ale melo by jit koupit, kardan jde bez problemu rozebrat musi se rozhodit krizek a pak povolit matka a nasledne stahovakem stahnout unasec krizku z tisicihranu, chce si to poznacit polohu kvuli vyvazeni, dale se tedy jeste musi nepatrne propilovat diry na ramu na ladackym silembloku jasou cca o 3mm bliz k sobe, jinak ten silemblok je o dost mohutnejsi (myslim tu gumu), napadlo me to zmerit nahodou kdyz jsem mel auto na zvedaku u mechanika a predelaval jsem zavity na ochranym plechu pod motorem. Zahlidnul jsem v dilne ten silemblok z lady a ouha.... Jinak hadyspojka take z lady a drzi mi uz 30000km....zatim zadne znamky pozkozeni. sakra to je zas roman...
Frontera A 2,3TD int. r.v. 95.......má bývalá laska
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96
Chrysler Grand Voyager 3,8i LE AWD r.v.00
Audi A4 1,8T 20V 132kW r.v.96
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 srp 2009 19:16
- Bydliště: Radonice u Kadaně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Zdravím Fronteráci,
přispívám malinkatým nápadem jak opravit - repasovat- dvoudílný kardan. Myšlenka se stala skutečností.
Rozebrat byla brnkačka a najít vhodnou náhradu netrvalo dlouho. Použil jsem pomocný silenblok i ložisko z kardanu dlouhé Avie.
přispívám malinkatým nápadem jak opravit - repasovat- dvoudílný kardan. Myšlenka se stala skutečností.
Rozebrat byla brnkačka a najít vhodnou náhradu netrvalo dlouho. Použil jsem pomocný silenblok i ložisko z kardanu dlouhé Avie.
opel frontera A 2.3td kola klasika 15 malinečko zvedlej podvozek .
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Díky za info. Avie rulezzz...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 srp 2009 19:16
- Bydliště: Radonice u Kadaně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
tak tak to nejak je no
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
opel frontera A 2.3td kola klasika 15 malinečko zvedlej podvozek .
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 srp 2009 19:16
- Bydliště: Radonice u Kadaně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
opel frontera A 2.3td kola klasika 15 malinečko zvedlej podvozek .
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 srp 2009 19:16
- Bydliště: Radonice u Kadaně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
namontovane na aute
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
opel frontera A 2.3td kola klasika 15 malinečko zvedlej podvozek .
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Caute hosi. Chcel som vymenit to stredove ulozenie a nejdu rozpolit hriadele. Riesil to uz niekto???
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Tak vyriesil to nakonec autogen a lis.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
koukám, že už jsi vyřešil. pro ostatní. nejdřív je třeba demontovat křížek kardanu. tj. vyndat segrovky misek a ty vyklepnout do stran. tím se uvolní cesta ke středovému šroubu, co drží unašeč na tisícihranu. je to šroub s jemným závitem, typnul bych tak M10x1 . po jeho vytočení začne trošku komedie, a to stahnout vlastní unašeč dolu, protože bejvá dost zahnilej. osobně jsem to podržel za vidličku kardanu ve svěráku a přes ten jemnej šroub jsem to normálně vymlátil na tisícihranu je vynechaná jedna drážka, takže unašeč nejde namontovat v jiné poloze. pak zbývá podobným spůsobem srazit ložisko se silentblokem. vlastní ložisko 6009 2 RS jde vyklepnout z gumového silentbloku docela dobře. zpětná montáž je obráceným způsobem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Keby to islo lahko dole z toho tisichranu, tak neni ani treba rozoberat kriz.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
přesně tak, jenže to jde asi jen na novém autě
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 12 říj 2005 09:30
- Bydliště: Kláš�rec nad Ohří��
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle v pomocném ložisku dvojdílného kardanu
Tak došlo i na mě,ale můj dodavatel dílů mi ho poslal origo za pěknejch 1300kč.Takže žádný sr..í s předěláváním
2.3td dobrá volba,33Maxis,CB a věčná žízeň