Nejde řadit - zavzdušněné hydraulické ovládání spojky
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
tak to je dobry.Takze prevodovku vyradime a pustime se do spojky.Jak rikaj kluci nejdriv zkusit odvzdusnit a pak pripadne prevodovka dolu a spojka.Ted sem ji chtel menit a cenu mi davali za Sachs 9450 za komplet lamela,pritlacak,lozisko.Ale u te moji to stacilo jen trochu liznout na brusce.Ten kdo to mel predemnou tak tu spojku upekl takze vymenit akorat lamelu.Ale na brusku musel pritlacak i setrvacnik
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24 čer 2007 07:33
- Bydliště: Kadaň , Kralovice
- Kontaktovat uživatele:
táááááááááááááááááááák jsem dneska odvzdušnil spojku a je to v cajku!!!! už jsem s ní byl dneska na oslavné jízdě lesem...
přiznám se, že jsem netušil, že je to tam takhle udělaný..vždy jsem kontroloval brzdovku a nikdy jsem ani okem nepohlédl na tu menší nádobku...
ale kapalina je dosti černá, jak brzdovka, tak spojková. jakej tam má být druh....?
přiznám se, že jsem netušil, že je to tam takhle udělaný..vždy jsem kontroloval brzdovku a nikdy jsem ani okem nepohlédl na tu menší nádobku...
ale kapalina je dosti černá, jak brzdovka, tak spojková. jakej tam má být druh....?
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
DOT3 nebo DOT4
No vidíš, nakonec to byla banalitka. Do obou okruhů se leje DOT3 nebo DOT4.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
brzda bejvá!!!!DOT3 ale spojky DOT4, můžeš dát obě DOT4 což má lepší paramerty...dnes už je nej stejně DOT "x" že ani nevím...má být čistá, takže si jí kup víc, odsaj nádobky a dolej čistou a odvzdušňuj až potečou čisté...kola několikrát dokola....spojku taky, ten bordel v kapalině by ti mohl dělat neplechu a jesti je už taková, nemuselo by ti to moc ani brzdit.Uauta se mi to nestalo, ale u motorky se mi teď stalo, že jsem dal novou DOT4(předepsaná) ale jen od Cinolu a odešla mi hydraulika páčky spojky...těsnění tak kdyby se něco unavilo,víš proč...ty bordel kapaliny už asi rozežíraj, ale jak je v nich bordel tak těsní...určitou dobu.Radši to hned vyměň jak se k tomu dostaneš. Zlom vaz a ne dif! (něco jako měj se....)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24 čer 2007 07:33
- Bydliště: Kadaň , Kralovice
- Kontaktovat uživatele:
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
ha tak bacha protejká ti spojkovej hydraulickej válec a nevímzda nahoře nebo na spojce.....máš dvě možnosti....vyměnit gumičky nebo celej.Milhaus nebo Nimrod nebo někdo....já bych měnil celej a řeknu ti proč....protože jsem 3x po sobě zrepásl na Ducatu brzdovej a chcal pořád.Jak je to vyběhlý, stojí to za prd.Bordel v kapalině to vydře a bylo.Měl jsem tohle na Galantu a spěchej za chvíli to vysloveně poteče...párkrát šlápneš a je to prázné...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Měl jsem stejný problém, protýkal mi spojkový pracovní válec ( ten u převodovky ). Zkontroluj ho, zmáčkni prachovku na něm, a jestli poteče kapalina, tak to bude tím. Musel jsem pořád dolívat kapalinu v nádobě - je malá a moc se toho tam nevejde. Starší váleček bych nekupoval, nový mají jen u Opla a myslím, že okolo 5.000,-Kč. Kup si náhradní sadu gumiček do spojkového válce, mají ji v Auto-Kelly za necelých 150,-Kč, výměnu zvládneš sám. Docela snadný přístup a až budeš měnit gumičku na pístku, chce to čisté prostředí. Omrkni pístek a váleček zevnitř, zda není poškrábaný. Mě to drží už půl roku bez problémů a za ty peníze, to budu měnit klidně každý rok - než koupit nový váleček u Opla.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Pracovní válec spojky
Já jsem opravnou sadu v replice nesehnal, tak jsem ji koupil i s pístkem u starýho Adama Opela, tuším za tři kila (?) Pokud nejsou v komoře válce moc velký vydřeniny, tak se daj s citem i přebrousit.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24 čer 2007 07:33
- Bydliště: Kadaň , Kralovice
- Kontaktovat uživatele:
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
SPOJKA
Blázníš?! Tohle je banalita, oprava na hodinu práce!!! Spojka by bala proti tomuhle jako dvojtej bajpás proti modřině.Vojta píše:je to divný, už bych asi raději uvítal tu spojku, než takovéhle vyfikundace
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Nejde řadit - zavzdušněné hydraulické ovládání spojky
tak dneska jsem udělal hlavní pracovní válec spojky - DOT4 mi tekla dovnitř pod pedály - nakopal bych je!!! Proč nemohli udělat šrouby k sundání v motorovym prostoru a ne hezky pod pedálama, kam je přístup na vyližprd*l. Koupil jsem v autokelly opravný sady na oba válce, ale protože repase toho pedálovýho mi trvala dvě hodiny - místo naplánovaný jedný, tak to udělám až začne taky týct. Pro ty co hlavní válec ještě nedělali- chce to drobný až ženský ruce - jako mám já a hodně šikovnosti nebo aspoň trpělivosti . Jinak po vyndání tělesa válce ven, vyndání ségrovky, jsem začal trošku panikařit a chtěl zajet někam do servisu, ať mi poraděj jak vyndat píst z toho válce, protože se jevil, jak kdyby tam byla ještě jedna segrovka vevnitř. Naštěstí asi po dvacátém napružení a puštění pístek povylezl z válce ven, tak že šel vytáhnout kleštěma.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Nejde řadit - zavzdušněné hydraulické ovládání spojky
Hmm, žumpa. Když jsem koukal, jak se to vyndává ven, tak jsem to shodnotil jako "nerealizovatelné". Doufám, že hlavní válec ještě chvíli vydrží, repasoval jsem jenom ten pracovní pod převodovkou.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra