Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
- EVIL
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 srp 2006 20:47
Cvakání a vůle dvouhmotového setrvačníku
Ahoj už od doby co jsem fronteru koupil se pri volnobehu a ozývají z prostoru spojky a setrvačníku cvakavé zvuky. kdyz jsem nastavoval naftové cerpadlo zjistil jsem pri hledání rysky na setrvačníku, že za stervačníkem je jakoby další setrvačník nebo co a má vůly a klepe při volnoběhu nevíte o co se jedná nebo co je v hajzlu atd ???
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
- Hofik
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 230
- Registrován: 25 čer 2007 22:39
- Bydliště: TEPLICE
Dej dotaz na LENKA 1976 (člen tohoto klubu),Tomu se spojka nedávno vysypala a byla to dost drahá sranda.Má krátkou Fronteru v naftě a tam má přítlačák z nějakýma pomocnýma rozběhovýma pístíkama a jednoho dne taky zachrastilo a zůstal stát.Ten ti tutově poradí co stim a kolik to stojí.
HOFIK,Frontera 2.2 16V,rok96(dlouhá)
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
Avia A31 sklápěč
Renault Kangoo 1.4,rok 99
Suzuki Samurai 1.3
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Setrvačník u 2,3TD
Setrvačník je dvoudílnej, v principu stejnej. Rozebranej jsem ho neměl. Sekundární setrvačník je na primárním chycenej na valivým středovým ložisku. Primární je na klice, na sekundárním je spojka. V obou směrech jsou pružiny.EVIL píše:to u lenky uz jsem cetl ale to je na 2,8TD ja mam 2,3TD ma to jiny setrvacnik jinak cvaka to uz rok a zatim to nemeni intenzitu vule ja tam cca 5mm dik za vse
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Setrvačník
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Sorry, Rolfe
Tímto se omlouvám Rolfu Gscheidlemu a jeho kolektivu za porušení kopyrajtu jeho knihy Příručka pro automechanika. Je to super "encyklopedie" a tímto doporučením snad odčiním svůj prohřešek.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- EVIL
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 srp 2006 20:47
re
diky, me to klepe uz asi rok a porad stejne asi na to seru a pak sezenu jinej nez to ted kuchat opravovat buh vi jestli by to vubec slo, nemas kontakt do te opavy ??
tak jsem se rozhodl ze ten strvak opravim pokud mate nekdo zkusenosti nebo nakresy proste cokoliv sem s tim neite nekdo rozmer tech pruzin abych je objednal a kolik jich tam je atd. diky
Nemate nedko doma setrvak z nejakeho mrtveho motoru ?? koupim a dam renovovat, u opelu prodavaji jen cely za 65tis ?!? nebo jen venec coz nevim co obsahuje za 3200Kc pokud nekdo mate domamotor se setrvakem n vyhozeni koupim rad
tak jsem se rozhodl ze ten strvak opravim pokud mate nekdo zkusenosti nebo nakresy proste cokoliv sem s tim neite nekdo rozmer tech pruzin abych je objednal a kolik jich tam je atd. diky
Nemate nedko doma setrvak z nejakeho mrtveho motoru ?? koupim a dam renovovat, u opelu prodavaji jen cely za 65tis ?!? nebo jen venec coz nevim co obsahuje za 3200Kc pokud nekdo mate domamotor se setrvakem n vyhozeni koupim rad
Re: Cvakání a vůle (asi) dvouhmotového setrvačníku u 2,3TD
Zdravím Fronťáky: Jelikož už vím Původ problému cinkání (teď už vlastně ani necinká), tak už to dám sem. Dnes jsem sehnal setrvák+lamelu+přítlačák za 4000kč, ale mám dilema. Veškeré rozměry sedí jenom vzhled je jiný. Tak jsem tam měl - Já jiný nebo jsem koupil jiný - co vy na to??? Máte s tím skušenosti tak přiklídám fotky.Je to na motor, co mám 2.3 DTR
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Cvakání a vůle (asi) dvouhmotového setrvačníku u 2,3TD
No hele, moc na to nevidím (svítí mi do monitoru slunce) ale ta strana ke spojce mi připadá stejná a ty vopičárny na rubový straně by vliv na funkci neměli mít. Pokud je taky dvouhmotovej, tak by to mělo bejt košer. I zuby by si měly rozumět se startérem, takže snad pohodka. Ještě oba setrváky zvaž, koukni, jestli tam není nějaká rozměrová odchylka a kup si na ně nový šrouby. Ty centrální musí bejt pevnosťáky 10,9 se sníženou hlavou, ideálně originál od opela s vnější dvanáctizubovou torx-hlavou - dotahujou se na 80Nm + 30°, já jsem navíc použil pojistné lepidlo na závity. Vnejší jsou inbusy 10,9, dotahovat by se měly na 15Nm, taky jsem je zalepil.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Re: Cvakání a vůle (asi) dvouhmotového setrvačníku u 2,3TD
Chtěl jsem použít i lamelu,ale ta má hrubší drážkování na středové díře než má původní lamela(ta má jemné). Tak tu původní nechávám renovovat (cena ren.735kč) a budu zase jezdit. Mám teď v únoru technickou, tak si užiju.
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Cvakání a vůle (asi) dvouhmotového setrvačníku u 2,3TD
Jen takový lajcký dotaz- ten dvouhmotový setrvačník maj jen nafťáci, nebo je i u mojí 2,4i?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660