Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Rád bych se vrátil k jednomu z předchozích příspěvků:
Máte někdo zkušenost, zda je možné zkombinovat převodovku z áčkové frontery 2,3TD a motor z Campa 2,5D?
Pokud je pravda, že je Campo zpřevodované víc do pomala, budiž, ale zajímá mně hlavně, jak je to s přírubou, spojkou apod.
Bylo by potřeba provést nějaké zásadnější úpravy?
Snažil jsem se najít, jestli někdo nedával do fróni motor z Campa, ale buď jsem špatně hledal , nebo to není popisováno.
Máte někdo zkušenost, zda je možné zkombinovat převodovku z áčkové frontery 2,3TD a motor z Campa 2,5D?
Pokud je pravda, že je Campo zpřevodované víc do pomala, budiž, ale zajímá mně hlavně, jak je to s přírubou, spojkou apod.
Bylo by potřeba provést nějaké zásadnější úpravy?
Snažil jsem se najít, jestli někdo nedával do fróni motor z Campa, ale buď jsem špatně hledal , nebo to není popisováno.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Priruba, spojka + mysli na kardany...
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
na motor 2,5 campo jedine prevodovka frontera 2,8 a prisposobit kardany nemam to odskusane ale na oko to sadne kedze je to rovnaky isuzu motor
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Jasné.
Ptám se z toho důvodu, že mám komplet podvozek z frontery 2,3TD ještě na listových zadních pérech a chci použít ten rám na svoje Campo, protože tam je na kaši.
Sháněl jsem tedy rám a podařilo se mi za hubičku koupit celej podvozek. Když jsem to umyl a koukal, co všecko měnit, napadla mně varianta, že bych vyhodil jen motor a ostatní tam nechal tak, jak to je.
Na převodovce u tý frontery je sice znak Isuzu, ale nějak blíž jsem ji zatím nestudoval.
Na druhou stranu svoji převodovku znám a vím, že řazení jde jak hodinky. Pokud bych dával motor komplet i s převodovkou z Campa, stejně bych to rozebral, abych za chvíli nezjistil, že je třeba spojka sjetá, takže pak už by bylo jedno, na kterou převodovku bych ten motor přidělal. Byl by hřích to mít teď bez kastle a pak jak blb měnit spojku pod autem, když je to odstrojený a všude krásnej přístup ze všech stran.
Nechám to ale asi i tak se svojí převodovkou, spojku zkouknu, případně vyměním a radši si pohraju s kardanama, protože na fronterácký nápravy to z Campa pasovat přesně nebude.
Uvidím, až to celý rozvrtám. Zatím se budu věnovat celkově tomu podvozku, abych mohl s Campem ještě jezdit a až ho odstavím, aby to bylo co nejrychleji přestrojený. Snažím se načerpat maximum informací, abych se pak na něčem zbytečně nezaseknul a netrvalo to dlouho.
Zatím díky, kluci.
Ptám se z toho důvodu, že mám komplet podvozek z frontery 2,3TD ještě na listových zadních pérech a chci použít ten rám na svoje Campo, protože tam je na kaši.
Sháněl jsem tedy rám a podařilo se mi za hubičku koupit celej podvozek. Když jsem to umyl a koukal, co všecko měnit, napadla mně varianta, že bych vyhodil jen motor a ostatní tam nechal tak, jak to je.
Na převodovce u tý frontery je sice znak Isuzu, ale nějak blíž jsem ji zatím nestudoval.
Na druhou stranu svoji převodovku znám a vím, že řazení jde jak hodinky. Pokud bych dával motor komplet i s převodovkou z Campa, stejně bych to rozebral, abych za chvíli nezjistil, že je třeba spojka sjetá, takže pak už by bylo jedno, na kterou převodovku bych ten motor přidělal. Byl by hřích to mít teď bez kastle a pak jak blb měnit spojku pod autem, když je to odstrojený a všude krásnej přístup ze všech stran.
Nechám to ale asi i tak se svojí převodovkou, spojku zkouknu, případně vyměním a radši si pohraju s kardanama, protože na fronterácký nápravy to z Campa pasovat přesně nebude.
Uvidím, až to celý rozvrtám. Zatím se budu věnovat celkově tomu podvozku, abych mohl s Campem ještě jezdit a až ho odstavím, aby to bylo co nejrychleji přestrojený. Snažím se načerpat maximum informací, abych se pak na něčem zbytečně nezaseknul a netrvalo to dlouho.
Zatím díky, kluci.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Zdravím pane . Možná by bylo dobré se podívat na převodové poměry, jak to budeš mít venku, ale osobně bych nechal originál převodovku. Je v pořádku jak píšeš, a je k tomu našemu motoru postavená. Co se týče rámu tak se podívej na rozvor. My jsme proti Fronterám delší na rozvoru. A asi budeš muset kvůli korbě ten rám ještě více prodloužit na zadním převisu. Měj se fajn a ať se dílo podaří.
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Ahoj.
Na zadním převisu to musím prodloužit určitě, protože mám dlouhou korbu, ale mezi nápravama taky. Mám rozvor 305cm a na tom podvozku jsem naměřil orientačně něco přes 280cm. Technicky to mám zhruba vymyšlený. Někde jsem o tom zlehka něco nedávno psal. Připadá mi nejvhodnější nastavit to mezi nosníkem ložiska kardanu a předními držáky lisťáků.
Půjde to tam pěkně vyztužit spoj přeplátováním do L právě na ten nosník a asi pro jistotu dovnitř ještě vložím úhlopříčně výztuhu do profilu rámu...
Na zadním převisu to musím prodloužit určitě, protože mám dlouhou korbu, ale mezi nápravama taky. Mám rozvor 305cm a na tom podvozku jsem naměřil orientačně něco přes 280cm. Technicky to mám zhruba vymyšlený. Někde jsem o tom zlehka něco nedávno psal. Připadá mi nejvhodnější nastavit to mezi nosníkem ložiska kardanu a předními držáky lisťáků.
Půjde to tam pěkně vyztužit spoj přeplátováním do L právě na ten nosník a asi pro jistotu dovnitř ještě vložím úhlopříčně výztuhu do profilu rámu...
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- somki123
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01 bře 2015 16:12
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
lidi chci se zeptat převodovka z 2.3 je stejná jako 2.8 ? už sem to četl 2x a nikdo neřekl jestli jo nebo ne i když na tom obrázku moc rozdílu nevidím
díky za odpoved
díky za odpoved
frontera 2.3TD
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
Nie neni rovnaka. Presnejsie je tam iny ten hlinikovy obal ktory sa montuje o motor. Inak samotne vnutro je rovnake.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
Obal sa da prehodit ale 2,3 ma dlhsiu hriadel ktora nevojde do zotrvacnika
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk