Stránka 5 z 5

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Napsal: 24 čer 2011 09:48
od rades
v oreginálu je tam jenom visko a já jí nechal u K+N sundat a dát elektriku a nějak se to neosvědčilo! Dotaz na Slaavu nemáš třeba fotku jak tam máš ty dvě vrtule na klimě??? Už jsem dokonce uvažoval že bych jí tam na chladič klimy dal taky aby funěla dovnitř a pomohla chladit motor je tam v celku u Béčka na ní i prostor a mám pocit že jí tu někdo i prodával ale už je to dávno a nějak to nemůžu najít! Vím že praco.teplota u Oplu je kolem kila ale tady se tím chladí i automat (moje noční můra) tak proto ty obavy

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Napsal: 24 čer 2011 10:02
od sherpa
robert.kvita píše:Faktem je, že ztrátový tepelný výkon motoru o 153kW v plném zatížení musí být podstatně větší než u motorů méně výkonných a rozměrově ty chladiče nemohou být tak rozdílné jako je poměr výkonů. Ale kdo jezdí s V6 dlouhodobě na plný plyn ? :mrgreen:
neda sa tak jezdit, nejsou dost dlouhy rovny silnice na ubrzdeni :mrgreen: {na rozbeh to ovsem staci :P }

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Napsal: 24 čer 2011 10:48
od Slaava
rades píše:Dotaz na Slaavu nemáš třeba fotku jak tam máš ty dvě vrtule na klimě??? Už jsem dokonce uvažoval že bych jí tam na chladič klimy dal taky aby funěla dovnitř a pomohla chladit motor je tam v celku u Béčka na ní i prostor a mám pocit že jí tu někdo i prodával ale už je to dávno a nějak to nemůžu najít...
Ty vrtule klimatizace tady prodávalo víc lidí, momo jiné i já - chtěl sem kromě těch svejch původních tlačnejch co sou vepředu na chladiči klimatizace dát dozadu další dvě jako tažný ale předělávka by byla moc pracná, tak sem dozadu nakonec dal jednu, kterou sem vyšmelil z něčeho jinýho a ty nadbytečný vrtule sem poslal do světa.

V porovníní s viskovrtulí se elektrický vrtule můžou udělat těsnější, protože není nutná vůle mezi vrtulí a její kulisou, která je navíc u aut s rámem dost velká kvůli tomu, že vrtule na motoru je přes silentbloky na rámu a na něm je přes jiný silentbloky kastle, na který je na dalších silentblokách teprv chladič s kulisou. Aby se to při roztřesení celý týdle soustavy vzájemně nefackovalo, nechává výrobce mezi kulisou a vrtulí dva centimetry fuku, kudy si tažná vrtule dost přisává.

Fotky vrtulí přikládám. Na chladiči klimatizace sou ale v jeho rámu navařený štefty (cca M5) a těma sou k chladiči přišroubovaný vrtule, který maj plastovej rám s mřížkou a kulisou. Je to tak z výroby. Naplýst by se tam ale daly jakýkoliv vrtule klimatizace, poptej si Milhause (Nimrod a Kondor maj prázdniny), určitě bude mít nějaký z Frontery.
vrtule.jpg
vrtule-detail.jpg

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Napsal: 24 čer 2011 21:30
od Žanek
Chladič u 3,2 je stejný jak na 2,2 i. Na 3,2 pasuje sahara z motoru 2,2i se dvěma vrtulema na elektriku.