Utomatická převodovka z motorizace 3,2i V6 a její závady
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Zahřátím olej trošku zřídne a hydroměnič má jinou charakteristiku přenosu (lidově na stejný tah potřebuje trošku víc otáček) Jinak automat není jednosměrná brzda a klidně ho násilím přetočíš naopak ale věz že mu to vůbec neprospívá
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Jo to chápu ale předtím to v kopci zůstalo stát že to necouvalo a mělo by to tak bejt jako normální věc a proto mě to trochu děsí a hlavně olej je čerstvej tak 200km tak by to mohl zvládnout!!! Ach jo už mě to přestává bavit je to furt něco a není chvilku klid!!
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
vitaj v raji menom frontera, celad automaty , to cuvanie na Dcko je normalna vec, aj dopredu na Rko, pretoze automat s nezamknutym menicom, prenasa silu cez kvapalinu, a to ho robi unikatnym. da sa povedat ze mame prudove auta . preklz v HDM je vacsi za tepla, pretoze olej je tekutejsi, za studena sa moze aj stat ze ti zhasne rano motor akonahle po nastartovani zaradis Dcko ci inu rychlost...zavisi ako mas motor a nasavanie nastavene. jednoducho je to veda. a tak treba objavovat a nevzdavat sa. Kolumbus objavil bohatu zem....lebo sa nebal.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Než se mi převodovka po výměně oleje "rozchodila" trvalo to 500Km než nový olej rozpustil ten Humus co tam byl 10let, ( obě vany dolů, filtr, ale bez výplachu ) Za rok to vyměním preventivně znovu a pak mě to už musí přežít.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
rades píše:mám další dotaz , stalo se mi že mi v kopci na D začalo auto couvat a i manželce se to stalo když chtěla couvat na R do kopce ale když je to studený tak to drží v poho! Čím by to mohlo být?? Doufám že né ty elektro ventily
Moze byt ze je to tymi ventilmi. A jak ti to preraduje, plynule? alebo je citit take trhnutie? A este je realne ze ked si dal novy olej tak to trochu precisti tie ventile a rozpusti bordel, aj ked to bude asi zazrak.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
řadí to v pohodě jen mám dojem jakoby klouzala spojka od 2000-2400ot/min ale jeto jen takovej dojem jako by to nezabíralo na 100% ?! Ale je to taky tím že auto stálo skoro dva měsíce a mám dojem ze zní ůplně jinak asi fakt počkám až si to sedne a zkontroluju znova množství oleje ve špajsce
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
tak doplněná nová visko za elektrickou saharu co nestíhala a vypadá to že to jezdí ok! Tak snad už bude klid za ty prachy Jinak všem děkuju za rady a podporu
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
co si dal za visko v opli? ......si asi prvy co to menil opacne.....
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Prvy, ale tak to ma byt
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
za visko chtěj 9800,- a měl jsem možnost jí sehnat za 6000,- a elektriku jsem tam měl a asi to byl pohřeb automatu tak že el.saharu už jedině origo z 2,2 a ohlídat to min. dvěma čidlama s rozdílnou teplotou spínání ! kámoš něco podobnýho řešil na broncu a zustal u oreginál visko že mu úspora litr na 100km nestojí za posranej automat až se přehřeje
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Nevím. Uznávám, že sem měl svoji viscovrtuli dost mizernou (nedržela v teplým stavu jak měla) ale co zatím provozuju vrtule elektrický, tak sem nadmíru spokojenej - a to sem zatím zapojil jenom dvě tlačný od klimatizace a zatím se to nikdy nenahřálo tak, že by bylo nutný zapnout velký tažný hovado, co sem místo viskovrtule naplet dozadu za vodní chladič. Chladiče mám čtyři (klima, olej, vzduch, voda) a i tak to ty dvě vrtule dobře profouknou. Podle rafiky si dovolím soudit, že teplota nejde přes 95-100°C (jak otevře termostat, tak de teplota už jenom dolu) i v těhle letních dnech a v táhlejch kopcích. O stání v koloně nemluvě. A o psu už vůbec ne.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Vůbec neznám motor 3,2 SORRY, ale jak se tam dá přidělat ventilátor s viskospojkou pokud tam už někdy nebyl? Vždyť by to byla aspoň řemenice navíc
Můžete mi to někdo vysvětlit, prosím,
Můžete mi to někdo vysvětlit, prosím,
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Já taky moc ne ale 3,2i V6 podle mě visko má, takže to byla nějaká úprava a Rades to jenom uved do původního stavu. Jestli se nepletu, tak něco podobnýho podnik i Bufu, kterej se po elektrifikaci zase zpět vrátil k visko (u něj nevím proč, nevzpomínám si co tu psal).
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Faktem je, že ztrátový tepelný výkon motoru o 153kW v plném zatížení musí být podstatně větší než u motorů méně výkonných a rozměrově ty chladiče nemohou být tak rozdílné jako je poměr výkonů. Ale kdo jezdí s V6 dlouhodobě na plný plyn ?
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
...máš pravdu, že 3,2i benzín bude víc hicovat než 2,3 dehťák, kterým si v zimě v autě nezatopíš ale když chce, tak se uvaří hodně rychle.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra