Utomatická převodovka z motorizace 3,2i V6 a její závady
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Utomatická převodovka z motorizace 3,2i V6 a její závady
asi budu schánět automat na 3,2 V6 tak se předběžně poptávám jestli někdo o nějakém neví a nebo se někomu neválí doma?!
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Copak se stalo
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
začal se přehřejvat, přestal řadit a rozsítila se kontrolka teploty a když jsem ho nechal vystydnout tak to furt na h...o řadilo tak jsem vyměnil asi 3-4 oleje a furt je ko 1a 2 řadí a táhne ok ale jakmile se dá 3 a D tak to od 2000 do 3500ot/min prokluzuje a nezabírá! V pátek sundám vanu a kouknu jak to zespoda vypadá a co tam na mě vypadne?! A proto s předem poptávám po jiné
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
N+K maju 1 za 25k CZK, pozri ich eshop ND temu v tomto fore
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Tak to bude někde asi ucpané nebo ti některý solenoid neotvírá, jak má To chceš rovnou někde kupovat převodovkurades píše:začal se přehřejvat, přestal řadit a rozsítila se kontrolka teploty a když jsem ho nechal vystydnout tak to furt na h...o řadilo tak jsem vyměnil asi 3-4 oleje a furt je ko 1a 2 řadí a táhne ok ale jakmile se dá 3 a D tak to od 2000 do 3500ot/min prokluzuje a nezabírá! V pátek sundám vanu a kouknu jak to zespoda vypadá a co tam na mě vypadne?! A proto s předem poptávám po jiné
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Olej je cítit spáleninou.
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Do staré bych nešel - riziko že to bude stejné. Repas se zárukou je zase o penězích.
Jenom chci dát svou zkušenost: Moje byla s řazením dost bídně a nový olej a filtr udělal zázraky, ale po najetí cca 1500km se zase občas předvede. Nový olej prostě rozpouští nečistoty ze zanedbaných výměn. Chvíli pojezdi s novým aspoň pár stovek, Pokud pak po sundání vany pokud nenajdeš něco polámané to zkus ještě jednou. Jinak pánbůh s Tebou.
Ale pokud spíná přemostění hydroměniče (u 3,2 to bude tak 90-95Km/h kvůli jinému stálému převodu) ,tak pak by to prokluzovat opravdu nemělo.
PS: Režim Sport nebo "3" se chová stejně?
Jenom chci dát svou zkušenost: Moje byla s řazením dost bídně a nový olej a filtr udělal zázraky, ale po najetí cca 1500km se zase občas předvede. Nový olej prostě rozpouští nečistoty ze zanedbaných výměn. Chvíli pojezdi s novým aspoň pár stovek, Pokud pak po sundání vany pokud nenajdeš něco polámané to zkus ještě jednou. Jinak pánbůh s Tebou.
Ale pokud spíná přemostění hydroměniče (u 3,2 to bude tak 90-95Km/h kvůli jinému stálému převodu) ,tak pak by to prokluzovat opravdu nemělo.
PS: Režim Sport nebo "3" se chová stejně?
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
režim sport sem nezkoušel
nechci kupovat jinou ale tady v Praze chce každej ranec jen za to že se na ní podívá , když jsem to řešil poprvé vyhrkli na mě cenu 40táců a pak jsem u K a N vyměnil olej a bylo to ok! Bylo hrozně rychle , žádná předzvěst že to kníkne! Jak teda poznám že nějakej ventil je ko a zůstal třeba otevřenej? Děkuji za každou radu protože manželku by mrsklo kdyby auto nejezdilo je to její mazel Jinak novej filtr je tam cca 3500km. Napadá někoho problém toho přehřejvání?
nechci kupovat jinou ale tady v Praze chce každej ranec jen za to že se na ní podívá , když jsem to řešil poprvé vyhrkli na mě cenu 40táců a pak jsem u K a N vyměnil olej a bylo to ok! Bylo hrozně rychle , žádná předzvěst že to kníkne! Jak teda poznám že nějakej ventil je ko a zůstal třeba otevřenej? Děkuji za každou radu protože manželku by mrsklo kdyby auto nejezdilo je to její mazel Jinak novej filtr je tam cca 3500km. Napadá někoho problém toho přehřejvání?
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
skontrolovat hlavny chladic {cistota} pretoze ten je u automatu spolocny s prevodovkou, cize 1 chladic chladi motor aj prevodovkovy ATF olej. motor sa ti neprehrieva?
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
chladič je čistej v terénu to auto snad ani nebylo a začalo to zvýšenou teplotou motoru ale nevím jestli to nepřihřejval právě ten automat už jednou jsem to řešil když odešla viskospojka ale teď je tam daná sahara a prozatím to šlapalo ok! asi zkusím jestli spíná na obě rychlosti?! Kdykoliv se objevil nějakej problám s řazením vyměnil se olej a začlo to zas makat super ale tentokrát mě tam děsí to prokluzování na 3 a D
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
aha, tak potom to skor vyzera na HDM kaputt kedze preklzuje......ale tie solenoidy skontrolovat treba ak to robi iba na 3/D. to naznacuje ze este nie je vsetko stratene. saharu tam mas origo opel z dizla? alebo iny bastl.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
Běžná cena repasovaného HDM je 7000,- Kč.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
HDM je asi měnič, co? Jinak chladič není origo to zjistili kluci v blansku a sahara je tam od nich dodělávaná z octávky ale je jen jedno vrtulová !! Tak že to na to taky asi bude mít vliv?! Jak zkontrolovat selenoidy? Musí ta automatka ven??
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
HDM je menic ano. tzv hrniec . chladic ak nie je original nevadi, a aj vrtula ak je ina nevadi, ak stiha chladit vsetko je OK, u mna to tak bezi uz dlho a v poriadku. tie solenoidy....uf tak na toto som uz kratky. ale na fore sa to to uz riesilo....skus pohladat, pripadne ako posledna lacna moznost je supnut to do firmy ktora sa orientuje na automaty, oni obvykle dokazu urcit co tomu je. aj to je tu niekde pisane, aj meno firmy. toto forum je zlata bana. ale kopat sa musi na vlastne riziko.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- rades
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 čer 2009 11:25
- Bydliště: Praha
Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT
a jak můžu laickým pohled zjistit že sou v trapu selenoidy a nebo ten měnič?? Je mi jasný že když sundám vanu a uvidím zbytky lamel tak je závada jasná ale když olej bude čistej a jen přepálenej tak vím prdlajs! V Praze je firma CHroust co se spec. na automaty hlavně z usa ale je dost drahej (řekl bych že až zbytečně) ! Zkusím tam dát zejtra co nejvíc čerstvého oleje a uvidím?! Jo a ještě se chci zeptat kde najdu její přesné označení??? Je to 3,2V6 rv.1999 Béčko
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6