Utomatická převodovka z motorizace 3,2i V6 a její závady

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
Uživatelský avatar
rades
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2009 11:25
Bydliště: Praha

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od rades » 24 čer 2011 09:48

v oreginálu je tam jenom visko a já jí nechal u K+N sundat a dát elektriku a nějak se to neosvědčilo! Dotaz na Slaavu nemáš třeba fotku jak tam máš ty dvě vrtule na klimě??? Už jsem dokonce uvažoval že bych jí tam na chladič klimy dal taky aby funěla dovnitř a pomohla chladit motor je tam v celku u Béčka na ní i prostor a mám pocit že jí tu někdo i prodával ale už je to dávno a nějak to nemůžu najít! Vím že praco.teplota u Oplu je kolem kila ale tady se tím chladí i automat (moje noční můra) tak proto ty obavy
hýčkaná na asfaltu - terénu se vyhejbá :D 4x4 limited 3.2 V6

Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1544
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od sherpa » 24 čer 2011 10:02

robert.kvita píše:Faktem je, že ztrátový tepelný výkon motoru o 153kW v plném zatížení musí být podstatně větší než u motorů méně výkonných a rozměrově ty chladiče nemohou být tak rozdílné jako je poměr výkonů. Ale kdo jezdí s V6 dlouhodobě na plný plyn ? :mrgreen:
neda sa tak jezdit, nejsou dost dlouhy rovny silnice na ubrzdeni :mrgreen: {na rozbeh to ovsem staci :P }
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
Ratrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T

Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Slaava » 24 čer 2011 10:48

rades píše:Dotaz na Slaavu nemáš třeba fotku jak tam máš ty dvě vrtule na klimě??? Už jsem dokonce uvažoval že bych jí tam na chladič klimy dal taky aby funěla dovnitř a pomohla chladit motor je tam v celku u Béčka na ní i prostor a mám pocit že jí tu někdo i prodával ale už je to dávno a nějak to nemůžu najít...
Ty vrtule klimatizace tady prodávalo víc lidí, momo jiné i já - chtěl sem kromě těch svejch původních tlačnejch co sou vepředu na chladiči klimatizace dát dozadu další dvě jako tažný ale předělávka by byla moc pracná, tak sem dozadu nakonec dal jednu, kterou sem vyšmelil z něčeho jinýho a ty nadbytečný vrtule sem poslal do světa.

V porovníní s viskovrtulí se elektrický vrtule můžou udělat těsnější, protože není nutná vůle mezi vrtulí a její kulisou, která je navíc u aut s rámem dost velká kvůli tomu, že vrtule na motoru je přes silentbloky na rámu a na něm je přes jiný silentbloky kastle, na který je na dalších silentblokách teprv chladič s kulisou. Aby se to při roztřesení celý týdle soustavy vzájemně nefackovalo, nechává výrobce mezi kulisou a vrtulí dva centimetry fuku, kudy si tažná vrtule dost přisává.

Fotky vrtulí přikládám. Na chladiči klimatizace sou ale v jeho rámu navařený štefty (cca M5) a těma sou k chladiči přišroubovaný vrtule, který maj plastovej rám s mřížkou a kulisou. Je to tak z výroby. Naplýst by se tam ale daly jakýkoliv vrtule klimatizace, poptej si Milhause (Nimrod a Kondor maj prázdniny), určitě bude mít nějaký z Frontery.
vrtule.jpg
vrtule-detail.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra

Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1771
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: převodovka 3,2 V6 AUTOMAT

Příspěvek od Žanek » 24 čer 2011 21:30

Chladič u 3,2 je stejný jak na 2,2 i. Na 3,2 pasuje sahara z motoru 2,2i se dvěma vrtulema na elektriku.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host