----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Ahaaaaa, uz je mi to jasneee. Ty si naschval pokazis auto, potom ho odvezes do brna na opravu, aby si mohol okukovat po tych mladych studentkach. Treba obcas chodit na kavu do mlynskej doliny na interntaty a tam mozes okukovat do rana. A este usporis za benzin oprave a listok na to IPcko
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 28 črc 2008 07:51
- Bydliště: Jabloňany, Vozidlo Frontera B 5dv.3,2 6V r.v.99, Audi A8 4,2 r.v.95
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
sowwwa píše:vodni cerpadlo GRAF: 910 Kc (a nebo starline 610 Kc - NEBRAT !!!)
tesneni saciho potrubi VICTOR REINZ: 2x 491 Kc
vcetne DPH
Ty tam máš SOHC motor, sherpa má DOHC, ta cena těsnění může být jiná, kupoval jsem to v ČR za cca 700Kč, v USA celá sada (těsnění pod hlavy, pod sání, pod výfuky, gufera na ventily + ucpávky na vačky atd... cca 140dolarů.
Frontera B 3,2 V6 5dveří, r.v.99, 190 000 km
Audi A8 4,2 r.v.95 310 000 km
Audi A8 4,2 r.v.95 310 000 km
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Melo by to byt ono, koukal jsem na Fronteru B, ne na Monterey .. Ale mas pravdu, jak koukam na obrazek toho tesneni, nevim kam bych ho ve svym aute nacpal, ta priruba je uplne jina Vlastne sem ani nevedel ze Bcko ma uz DOHC ..Luki píše:Ty tam máš SOHC motor, sherpa má DOHC, ta cena těsnění může být jiná, kupoval jsem to v ČR za cca 700Kč, v USA celá sada (těsnění pod hlavy, pod sání, pod výfuky, gufera na ventily + ucpávky na vačky atd... cca 140dolarů.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
no jo ...Bcko 3.2 V6 ma na motore plastovy kryt a na nom hrdymi pismeny napsane:
DOHC, 24 valves. spotrebu benzinu a oleje uz ale nedopsaly .
vzdelavaci clanek k rozvodom: http://en.wikipedia.org/wiki/SOHC#Singl ... d_camshaft
no a ted OPEL news:
frona je chora> tesneni pri sani je zrejme derave, jede to pak na 3-4 valce, tece vodni cerpadlo {cca 23k}. a prevodovka...zrejme pyta vymenu ATF a filtra taky {cca 11k}. a kdyz to nepomuze..tak rozebrat a kouknout na zoubky.
takze znova skonci v spitali N+K, tam su aj lecive prameny a relaxacni rehabilitacni moznosti
tak uvidime.
DOHC, 24 valves. spotrebu benzinu a oleje uz ale nedopsaly .
vzdelavaci clanek k rozvodom: http://en.wikipedia.org/wiki/SOHC#Singl ... d_camshaft
no a ted OPEL news:
frona je chora> tesneni pri sani je zrejme derave, jede to pak na 3-4 valce, tece vodni cerpadlo {cca 23k}. a prevodovka...zrejme pyta vymenu ATF a filtra taky {cca 11k}. a kdyz to nepomuze..tak rozebrat a kouknout na zoubky.
takze znova skonci v spitali N+K, tam su aj lecive prameny a relaxacni rehabilitacni moznosti
tak uvidime.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Tak tomu cerpadlu bych veril, to je rozumny vysvetleni proc se ztraci voda. S tim tesnenim saciho potrubi se mi to moc nezda, ale to se ukaze. Podle tech priznaku by to taky mohl byt skocenej rozvodak .. co jsem cetl na forech, tak tomuhle motoru brzo odchazi napinak.
A k ty prevodovce, olejovy filtr i dalsi dily jsou zde:
http://kaps.cz/automaticke.php?page=obj ... etlang=eng
A k ty prevodovce, olejovy filtr i dalsi dily jsou zde:
http://kaps.cz/automaticke.php?page=obj ... etlang=eng
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 28 črc 2008 07:51
- Bydliště: Jabloňany, Vozidlo Frontera B 5dv.3,2 6V r.v.99, Audi A8 4,2 r.v.95
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Těsnění sání jsem měl také prasklé, je tam skládané těsnění kov-plast-kov. Plast prasknul a vznikla díra několika mm. Jelo ta na 5válců, diagnostika to pozná až při masivnější netěsnosti. Vodní čerpadlo se dá sehnat za ty peníze co píše Sowwwa, tak nechápu za co chtějí 23k. Náklady na opravu cca 2500Kč, práce tak max. na den. Jestli však čerpadlo teče, musel jsi to vidět pod autem, asi to teče jen když běží motor, ale někam ta voda jít musí. Odvez to někam kde so o to řádně postarají (N+K:)).
Frontera B 3,2 V6 5dveří, r.v.99, 190 000 km
Audi A8 4,2 r.v.95 310 000 km
Audi A8 4,2 r.v.95 310 000 km
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
taxik do Brna mam uz objednany
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Do Brna, alebo z Brna?
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: brzdeni motorem u automatu bcko
Jak to dopadlo? Chtěl jsem týhle diskuzi dát nějaký relevantní název, když se tu to brždění převodovkou moc neřešilo ale bez výsledku opravy to nejde. Dík.sherpa píše:taxik do Brna mam uz objednany
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: ----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
auto se jeste stale opravuje, takze az budu mit nove info hodim prislusne vyjadreni semka.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: ----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
No a jenom tak ze zvědavosti: co tomu bylo (alespoň nějakej předběžnej výsledek nebo odhad)?sherpa píše:auto se jeste stale opravuje, takze az budu mit nove info hodim prislusne vyjadreni semka.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: ----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
zeptej se v N+K, zatim skladaji motor a pry je to jako puzzle, tak doufam ze vsechny casti se podari dat dokupy. prevodovka prijde na testovani a analyzu/opravu az bude motor schopny rozjet auto.
taky jsem zvedav...ale po 3 mesicich v MHD uz prestavam byt nervozni za novymi info. jsem ji nejak zvyknul ze vic cekam nez jezdim. ale to asi proto ze jezdim moc rychle....nekdy.
taky jsem zvedav...ale po 3 mesicich v MHD uz prestavam byt nervozni za novymi info. jsem ji nejak zvyknul ze vic cekam nez jezdim. ale to asi proto ze jezdim moc rychle....nekdy.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: ----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
OK- když jsi schopnej počkat ty, tak já počkám taky
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: ----- brzdeni motorem u automatu bcko -----
ale zato uz tedka vim ze budu mit nove zimni pneu bridgestone blizzak a Opel pricniky na strechu :-).
tak snad i ten mezikus bude pojezdnej...nu musime pockat...neda se nic delat. trpelivost fronteru prinasi
tak snad i ten mezikus bude pojezdnej...nu musime pockat...neda se nic delat. trpelivost fronteru prinasi
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T