Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Krapet průser. Známej taky řešil mrtvej automat na svojí Audi a jemu v Kaps-i myslím nabídli opravu výměnným způsobem - ale mohla to bejt náhoda, ta jeho almara je v koncernovejch autech asi dost rozšířená, kdežto ve Fronteře... co tam vlastně vůbec je, Isuzu?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Robert - Valašské Meziříčí
4L30E General Motors
to tu bylo mockrát řečeno.
A ten velký obrázek v PDF je tu pro to, aby i laik viděl co všechno se tam může pokazit.........
to tu bylo mockrát řečeno.
A ten velký obrázek v PDF je tu pro to, aby i laik viděl co všechno se tam může pokazit.........
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Původně sem myslel, že je to řez atomovou ponorkou. Je tam toho moc, takový věci nemám rád.robert.kvita píše:...ten velký obrázek v PDF je tu pro to, aby i laik viděl co všechno se tam může pokazit...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Robert - Valašské Meziříčí
No to mě poser na holý záda , a teť hledej šmudlo
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Ty Krávo tohle bych chtěl rozebraný v krabici pod stromeček a už by ste mě na fóru nikdy neviděli, bo bych v dílně umřel vyčerpáním.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Vypadá to hrozivě, ale to je tím obrázkem. Přikládám tu 2 soubory, mapy automatu s rozborkou, včetně kódů a popisů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Jo díky, podobný už mám.
Funkčně je to ale divočina, viz: http://www.uloz.to/9225892/4l30e-pdf
Můj závěr po roce ježdění se strachem že to zdechne je jasný: Vydrželo to 210tkm a teď to holt svěřím odborníkům ke generálce. Co jsem mohl, tj dvakrát výměna oleje, jsem udělal a něco tam amatérsky bastlit nemá smysl. To radši nebudu žrát a naškudlím peníze (aspoň zhubnu)
Tím chci říct, že jsem na auto nezanevřel, naopak, vyhovuje mi po všech stránkách a bude mi ještě "dražší" než teď. Vždyť i včera nás dovezlo z hřebenů do civilizace než umřelo. ( a to nás jelo šest lidí v autě) Stát se to nahoře, byl bych zvědav kdo by mě odtamtať dostal
Už jsem rozhodil sítě a snad to půjde za rozumný peníz.
Budu infotmovat.
PS: asi změnín motto: Jde to, ale dře to
Funkčně je to ale divočina, viz: http://www.uloz.to/9225892/4l30e-pdf
Můj závěr po roce ježdění se strachem že to zdechne je jasný: Vydrželo to 210tkm a teď to holt svěřím odborníkům ke generálce. Co jsem mohl, tj dvakrát výměna oleje, jsem udělal a něco tam amatérsky bastlit nemá smysl. To radši nebudu žrát a naškudlím peníze (aspoň zhubnu)
Tím chci říct, že jsem na auto nezanevřel, naopak, vyhovuje mi po všech stránkách a bude mi ještě "dražší" než teď. Vždyť i včera nás dovezlo z hřebenů do civilizace než umřelo. ( a to nás jelo šest lidí v autě) Stát se to nahoře, byl bych zvědav kdo by mě odtamtať dostal
Už jsem rozhodil sítě a snad to půjde za rozumný peníz.
Budu infotmovat.
PS: asi změnín motto: Jde to, ale dře to
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Roberte a ta převodovka se chová momentálně jak
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Robert - Valašské Meziříčí
Když je studená, řadí normálně, ale při vyřazování do neutrálu dává tvrdé kovové rány do kardanu, vypadává do neutrálu, jakmile občas tvrdě zařadí trojku tak začne asi pálit olej, otáčky motoru nepravidelně kolísají, rožne se červená teploty oleje, pak ještě dá čtverku ale po sundání nohy z plynu už pak zůstane bez tahu a plynový pedál už vůbec nereaguje a nejde přidat plyn. Po vypnutí motoru a opětném nastartovámí se situace opakuje. Podotýkám že už celý rok občas stávkovala, po prvé výměně oleje řadila půl roku spolehlivěji, druhá výměna už nepomohla a situace se zhoršovala. Někdy pomohlo za jízdy podle rychlosti přesunout páku do 3 popřípadě 2, ona přibrzdila motorem a na dalších 50km se uklidnila.
Jinak mi říkal Maxík Tvoje poznatky, že s navolenou 1 občas zařadí i 2. Zkoušel jsem to. Je to fakt chytré - i s navoleným omezením řazení (t.j. 1,2 a 3) si napřed zamkne hydroměnič a pak klidně zařadí vyšší stupeň ale snad jen jako ochranu proti přetočení motoru když je seplý spínač koncové polohy plynového pedálu a otáčkách blízkých maximu. Tydle experimenty jsem si dovolil dělat až nedávno když mi bylo jasné že odchází. Takže nevím jestli je to normální.
Nejlepší na tom je, že když ji tak různě trápím tak neselže a pri jízdě po rovině 80 si zkolabuje
Jinak mi říkal Maxík Tvoje poznatky, že s navolenou 1 občas zařadí i 2. Zkoušel jsem to. Je to fakt chytré - i s navoleným omezením řazení (t.j. 1,2 a 3) si napřed zamkne hydroměnič a pak klidně zařadí vyšší stupeň ale snad jen jako ochranu proti přetočení motoru když je seplý spínač koncové polohy plynového pedálu a otáčkách blízkých maximu. Tydle experimenty jsem si dovolil dělat až nedávno když mi bylo jasné že odchází. Takže nevím jestli je to normální.
Nejlepší na tom je, že když ji tak různě trápím tak neselže a pri jízdě po rovině 80 si zkolabuje
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Dobrý den pane Kvita
Cenu opravy převodovky lze stanovit až po zjištění rozsahu poškození.
Předem tedy nelze cenu zaručit, jelikož není možné odhadnout rozsah
poškození.
Základní ohledání a určení rozsahu poškození se zjistí po rozložení
převodovky.
Tento úkon spočívá v demontáži a rozložení převodovky, což činí 5000Kč bez
DPH
Po rozložení bude předložen cenový návrh k odsouhlasení ze strany zákazníka.
Rozsah opravy se může řádově pohybovat v rozmezí 30000 - 55000 Kč bez DPH
Co se týče termínu, zde je nutné počítat cca 2-3 týdny z důvodu dostupnosti
ND
Radek Marvan
vedoucí provozu
KAPS AUTOMATIC, s.r.o.
Přerovská 561
752 01 Kojetín
Cenu opravy převodovky lze stanovit až po zjištění rozsahu poškození.
Předem tedy nelze cenu zaručit, jelikož není možné odhadnout rozsah
poškození.
Základní ohledání a určení rozsahu poškození se zjistí po rozložení
převodovky.
Tento úkon spočívá v demontáži a rozložení převodovky, což činí 5000Kč bez
DPH
Po rozložení bude předložen cenový návrh k odsouhlasení ze strany zákazníka.
Rozsah opravy se může řádově pohybovat v rozmezí 30000 - 55000 Kč bez DPH
Co se týče termínu, zde je nutné počítat cca 2-3 týdny z důvodu dostupnosti
ND
Radek Marvan
vedoucí provozu
KAPS AUTOMATIC, s.r.o.
Přerovská 561
752 01 Kojetín
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Pan Říš z Kudlovic se ozval už brzo ráno, vyjde to nastejno. Nevím jestli se nehoní za kšeftem, ale dopručil mi přijet dokud to ještě nějak jezdí, že hrozí vážnější poškození, které se projeví na ceně a ještě platit za podvalník.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- pjetro
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 289
- Registrován: 17 čer 2009 07:58
- Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Kua to jsou čísla...
To už se ti vyplatí koupit nová. Třeba ta 3.2 za 36tis.
Přiznej se, že pro ni o vikendu jedeš...
To už se ti vyplatí koupit nová. Třeba ta 3.2 za 36tis.
Přiznej se, že pro ni o vikendu jedeš...
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Mitsubishi Outlander 2003
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Ho Ho Ho !
Hovno !
Zítra zkouším http://www.jptransmissions.cz/onas.htm ve spolupráci s http://www.automatickeprevodovky-servis.cz/ kde už jsem reg. zákazník a dají slevu na díly. Tož uvidím, v ceně má být repas HDM v Holansku za osm dnů (celní limit umí obejít přes: pasivní zušlechťovací styk s použitím systému prosté výměny- což je nádherný termín celního sazebníku), bo jsou v něm lamely na jeho zamykání a když se nevymění tak prý zkracují životnost všeho. Vysvětlovali mi to jako dominový efekt, jedna prolkuzující komponenta znehodnotí brzo olej a ten pak dokoná zkázu jinde. Když jsem popsal stav oleje po 5000. říkali totéž co Vlado: lamely. Jinak po tomto proběhu musí být ještě naprosto jak nový. Cena 30-35 konečná. Bez faktury. Do 14 dnů. O zárukách jsem po tel. zatím nelicitoval. Tož držte pěsti
Hovno !
Zítra zkouším http://www.jptransmissions.cz/onas.htm ve spolupráci s http://www.automatickeprevodovky-servis.cz/ kde už jsem reg. zákazník a dají slevu na díly. Tož uvidím, v ceně má být repas HDM v Holansku za osm dnů (celní limit umí obejít přes: pasivní zušlechťovací styk s použitím systému prosté výměny- což je nádherný termín celního sazebníku), bo jsou v něm lamely na jeho zamykání a když se nevymění tak prý zkracují životnost všeho. Vysvětlovali mi to jako dominový efekt, jedna prolkuzující komponenta znehodnotí brzo olej a ten pak dokoná zkázu jinde. Když jsem popsal stav oleje po 5000. říkali totéž co Vlado: lamely. Jinak po tomto proběhu musí být ještě naprosto jak nový. Cena 30-35 konečná. Bez faktury. Do 14 dnů. O zárukách jsem po tel. zatím nelicitoval. Tož držte pěsti
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Auto s obtížemi dojelo do Ostravy (třikrát jsem musel zastavit a vypínal klíček protože svítila kontrolka a bylo to bez tahu) V pátek bude znám rozsah poškození. Záruka na opravu standart půl roku, ( cena dílů bude dvojí: "nutná" a "doporučená" , z mých dotazů vyplynulo, že pokud se mění jen "nutné" díly, vrací se každá desátá na záruku zpět, v "doporučeném" případě je to jen jedna s padesáti)
Byl jsem na dílně a koukal chvíli mechanikům pod ruce : šílené puzzle -- po obrácení labyrintu vypadne spousta kuliček, pružinek, válečků . Oni to prostě obrátěj do cedníku jako hrnec s těstovinama....
Ukazovali mi spoustu spálených a popraskaných lamel, jako kuriozitu pak svařované COčkem, nebo pilované z plechu, dokonce jehlové ložisko nahrazené dílem ze silonu, lidi se v tom prý hrabou amatérsky a to je pak už neretabilní vůbec opravovat. Překvapily mě některé sváry na obvodu HDM - doslova jako jen posoplené a křivé - prý je to normální. Rychlost proudění oleje v HDM je tak velká, že nečistoty doslova "odbrousí" část lopatek. (proto vždy repas)
Jinak 4L30E považují za celkem povedenou, moc jich neopravují a prý jich u nás už moc ani nejezdí.
Životnost do GO vidí tak 200-300tkm Těžké limuzíny prý vydrží nejvíce km, malé sporťáky se dělají i těsně po záruce od výrobce.
Loni opravili přes 200 převodovek, dnes lidi kvůli penězům radeji auto odstaví nebo zkoušejí prodat, takže mají volněji.
Jako perlička: nejmenovaná automobilka řeší některé záruční závady jen přehráním SW za trochu upravený a ono to konce záruky nějak dojezdí
Byl jsem na dílně a koukal chvíli mechanikům pod ruce : šílené puzzle -- po obrácení labyrintu vypadne spousta kuliček, pružinek, válečků . Oni to prostě obrátěj do cedníku jako hrnec s těstovinama....
Ukazovali mi spoustu spálených a popraskaných lamel, jako kuriozitu pak svařované COčkem, nebo pilované z plechu, dokonce jehlové ložisko nahrazené dílem ze silonu, lidi se v tom prý hrabou amatérsky a to je pak už neretabilní vůbec opravovat. Překvapily mě některé sváry na obvodu HDM - doslova jako jen posoplené a křivé - prý je to normální. Rychlost proudění oleje v HDM je tak velká, že nečistoty doslova "odbrousí" část lopatek. (proto vždy repas)
Jinak 4L30E považují za celkem povedenou, moc jich neopravují a prý jich u nás už moc ani nejezdí.
Životnost do GO vidí tak 200-300tkm Těžké limuzíny prý vydrží nejvíce km, malé sporťáky se dělají i těsně po záruce od výrobce.
Loni opravili přes 200 převodovek, dnes lidi kvůli penězům radeji auto odstaví nebo zkoušejí prodat, takže mají volněji.
Jako perlička: nejmenovaná automobilka řeší některé záruční závady jen přehráním SW za trochu upravený a ono to konce záruky nějak dojezdí
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- stefi_ul
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 964
- Registrován: 22 bře 2011 09:21
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Porucha řazení automatické převodovky u Frontery B
Roberte, ktera automobilka to prosim je, abych vedel, na koho mam dat pozor... Takovy reci o nejmenovanych... lidech, automobilkach, institucich... toho jsou plne noviny. Bud o tom nepisu, nerikam, neklavesuju, nebo reknu, ze se to tyka VW koncern,Opel,Ford...
Takze, sem s informaci. Dekuji
Takze, sem s informaci. Dekuji
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163