automat ve fronterách

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od Janeš Petr »

no, zas ty automaty moc nepřechvalte :lol: zajímavé je, že bez dodatečných fukcí, jako je zimní nastavení přenosu kroutícího momentu na kola jste na sněhu, blátě a ledu totálně v řiti i s automatem, co neprohrabete - neujedete :wink:
Uživatelský avatar
ivanmanta
Začínající diskutér
Příspěvky: 169
Registrován: 15 pro 2011 10:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od ivanmanta »

kedze to nie je manual kde na snehu sa mozes rozbiehat na dvojke alebo trojke ak sa klze kvoli mensiemu zaberu tak na automate to musia riesit rezimom na sneh ktory sa sprava presne tak ako ked sa na manuale rozbiehas na trojke...cize vysoke otacky ale zaber slaby.....inac sa to na automate neda vyriesit aby hned nepreklzovali kolesa.... :grin:
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od vlado007 »

ivanmanta píše:Vlado, aj s automatom sa da rozhupat....mam to odskusane
:mrgreen: :mrgreen: Nic v zlom Ivan ale pobavil si ma. Prave takymto sposobom ako hovoris s tym rozhupavanim prispievas k jej smrti :mrgreen: Odjazdenych mam na automatoch od 3 stupnovych MB az po 8 stupnove ZF. Momentalne dvojspojkove 7 stupnove DSG. :wink: Asi teraz naserem vsetkych fronterakov co maju automaty, ale co sa tyka tej prevodovky tak jedna z najhorsich na kvalitu aka existuje. Este som nevidel taku co vydrzala 200 tis.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 243
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od Standa27Cepec »

Mé tchyně tchyně říká, že každá liška si chrání svůj ocas, a ta která ho nemá si říká dobře je mě bez něj................... :lol:
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od sherpa »

som svoju kupoval s 220 kkm na budiku......tak predpokladam, ze bola povodna a stocena spravnym smerom kedze auto bolo za vyhodnu cenu.......ved si ju aj odskusal..... do terenu je najlepsia hydraulika....... a to HDM v 4L30ke ciastocne splna no.... :lol:
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od vlado007 »

Sherpa ta tvoja prevodovka nebola povodna. Bola uz repasovana. A ta tvoja aj tak teren nevidela :grin:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
sherpa
Super diskutér
Příspěvky: 1564
Registrován: 29 pro 2007 10:49
Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
Kontaktovat uživatele:

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od sherpa »

no tak to preto radila ako vino :mrgreen:
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od myslivec »

Každý si chválí svoje............... :wink: Automat ve Fronteře je konstrukčně stejný, jako automaty v 80% autech té doby, není to bezúdržbová záležitost jako klasické 3-stupňové ameriky bez elektroniky, kdy výměna oleje byla předepsaná po 80 000 milých :roll:
Uživatelský avatar
Vokoun
Ultra diskutér
Příspěvky: 3017
Registrován: 30 dub 2009 19:38
Bydliště: Brno

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od Vokoun »

Standa27Cepec píše:Mé tchyně tchyně říká, že každá liška si chrání svůj ocas, a ta která ho nemá si říká dobře je mě bez něj................... :lol:
Moc pěkný, ze života :!: :wink:
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od vlado007 »

myslivec píše:Každý si chválí svoje............... :wink: Automat ve Fronteře je konstrukčně stejný, jako automaty v 80% autech té doby, není to bezúdržbová záležitost jako klasické 3-stupňové ameriky bez elektroniky, kdy výměna oleje byla předepsaná po 80 000 milých :roll:
Konstrukcne ano, ale kvalita spracovania dielov a samotna kvalita pouzitych dielov je mizerna. Ja na to pozeram uplne nestranne, a urcite si nehajim svoje. :wink: Napriklad manualne prevodovky su u fronterach zase na tom dost dobre kvalitovo. U nissanu je to zase opacne.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od myslivec »

Tak zrovna manuální převodovka je dle mého nestranného názoru odrazem mezikusu, zkurvit se dá každej manuál :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
ivanmanta
Začínající diskutér
Příspěvky: 169
Registrován: 15 pro 2011 10:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od ivanmanta »

Vlado ked sme uz ale pri tom a vezmeme to do detailu tak rozhupavanie nepomaha ani manualnej prevodovke lebo musis vediet ked mas skusenosti o com vobec nepochybujem tak dostavaju zaberat synchrony a aj samotne ozubene kolesa takze v podstate to mas uplne jedno...okrem toho som pocuval od ludi co maju rozne auta ze maju problem aj s manualnou co sa im rozsypala takze si myslim ze je to uplne jedno aku mas ale zalezi na tom ako sa o nu staras a ako jej davas zabrat...podla toho ti vydrzi....inac automat vo frontere je taky isty ako v omege B len s mensimi zmenamy....niekto hovori ze automaty v BMW E36 su kazove ale ja mam na nej nabehane uz 270 000 a radi uplne nadherne....takze to je len otazka pohladu a nepoviem ze skusenosti lebo na automati nadavaju ludia co ich v zivote nemali alebo kupily stare auta s vybehanymi automatmi a potom na ne nadavali ze su nafigu :grin: Ja osobne nedam dopustit na akykolvek automat nakolko ma nesklamal ani jeden este a treba mat na vedomi ze je citlivejsi na stav oleja a tympadom sa treba viac on starat....nielen dolievat alebo vymienat olej ale kompletny preplach aj s vymenou filtra....a samozrejme s automatom treba vediet aj jazdit ci uz na ceste alebo v terene a pouzivat spravne radenie a vediet kedy, na co a aky stupen tam hodit...preto je tam nielen D ale aj manualne radenie 1,2,3 popripade 2,3,4
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od vlado007 »

Tie detaily si uviedol uplne zle. :grin: Spatecka synchron nema, a za dalsie synchron na 1 stupni vobec neni zapajany do cinnosti pri tom rozhupavani. :wink: Dalej bavime sa o prevodovkach vo fronterach. Vazne si neobhajujem manual pre to ze ho mam. Sherpov automat ked som mal ten isiel krasne co sa tyka radenia, ale lial z nej olej. Ber to statisticky ze velke percento majitelov automatov malo s nimi problemi. Ved aj ty sam si kupil fronteru z odidenou prevodovkou. Saamozrejme cena opravy alebo starej prevodovky je tiez nezanedbatelna vec ze oproti manualu. Takze tak :)
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
ivanmanta
Začínající diskutér
Příspěvky: 169
Registrován: 15 pro 2011 10:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od ivanmanta »

V tom mas samozrejme pravdu a Frontera ma tu smolu ze je to terenne auto takze vacsina ludi co si ich kupi ju samozrejme skor ci neskor vyskusa aj v terene..najprv lahkom a potom postupne graduju az idu do tazkeho samozrejme bez specialnych uprav prevodovky a diferakov lebo je to velmi nakladne a pri nespravnom odhade alebo pouzivani prevodovka odide to je logicke....je to extrem pre tu prevodovku tak ako prevodovka vo WRC napr subaru..je stavana na ten vykon ale pri nespravnom pouzivani spojky a prevodovky sa im rozssype a myslim teraz cestne WRC nie pre preteky...takze si nemyslim zeby manual alebo automat bol zly vo frontere a nic nevydrzal..skor si myslim ze to nie je special do terenu v seriovom stave bez upravy.....na to treba specialne diely....preto sa niekomu moze zdat ze su tam slabe prevodovky a diferaky atd....proste je to offroad ale.....
Opel Frontera 2.2 DTI (Y22DTH) r.v.2001, Limited
Opel Manta B GSI 2.0i (C20NE) r.v.1984
Opel Manta B Cabrio 2.0i (20E) r.v.1979
http://www.opelmanta.sk
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: automat ve fronterách

Příspěvek od Janeš Petr »

kolego, kam na ty informace chodíš ? je tu řádově zaregistrováno 900 aut. z toho většina automatů již měla nějaký problém , zato manuální skříně zatím opravdový problém ani jednou. jestli ono to nebude tím, že zrovna manuální skříně jsou u fronter hooodně předimenzované ( a to i v porovnání s ostatními výrobci offradů ). co se týče diferáků, tak jsme tu měli asi dva očesané přední a jeden zadní. jinak bývaj pouze ometené lamely, pokud je to má, nebo neměněnej olej. chtěl jsem tim říct, že ani na rozvodovky frontery nijak netrpěj
Odpovědět

Zpět na „PŘEVODOVKA“